Fast & Furious 6 .

Daca tot suntem la capitolul filme, sa pomenesc si de mult asteptatul Fast & Furious 6 . L-am vazut si eu zilele acestea. Si nu fiindca sunt fan, doar ca nu mai era nici un film la cinema pe care sa nu-l fi vazut. Era singurul care mai ramasese nebifat din lista cu filme pe saptamana asta. Si-am zis, “Hai fie .. ce-o fi o fi . Sa nu spui ca nu merg la un film care-ti place tie.”

Dupa ce am iesit din sala, prietenul meu m-a intrebat daca scriu un articol si despre asta. Ei bine .. uite ca scriu. Nu ca m-ar fi impresionat cine stie ce. E vorba despre masini de lux, viteza, curse de masini, fete, batai, arme .. cam tot ce-i place unui barbat. Acum nu pot spune ca nu mi-a placut, ca nu zic niciodata  nu cand e vorba de viteza, turatul motorului si restul . Avand in vedere ca la volan nu sunt prea calma, si mereu am tendinta sa apas acceleratia pana la capat .. Si la fel ca baietii, ador catfight-ul . Si nu genul ala in care doua ” matze ” se trag de par si-si trag palme. Aia e jalnic. Aici era bataie adevarata : nu tu frica sa-ti rupi unghia sau sa te prafuiesti. Bataie ca la carte . Si stim prea bine ca o femeie care e determinata din motive serioase sa lupte, sa provoace durere sau sa ucida, e mult mai periculoasa decat un barbat. Ca un barbat vine tan-nesam si buff , ai cazut lat ; sau cade el lat. Depinde . Dar o femeie .. nici nu stii ce te-a lovit. Femeile nu lupta niciodata cinstit, dar lupta al dracu` de bine. Asta, pentru cei ce vor sa recunoasca.fast

Pe parcursul filmului, tot auzeam ca-mi sopteste ” aia a murit  in filmul celalalt”, ” ala e cel mai prost din echipa “, ” ala mereu se gandeste doar la bani” .. detalii din filmele din restul seriei. Ah, nu am spus ? Eu nu am mai vazut nici un film din Fast & Furious inainte. Pur si simplu am aterizat in mijlocul actiunii din celui de-al saselea. Asa ca degeaba aflam amanunte din trecut, nu prea aveau sens. Iar cu un rand mai in spate erau si doi tarani – ori mari smecheri, dar prefer termenul de taran-, care radeau la orice faza. Comica sau nu. Pentru ei era amuzant. Iar rasul lor era atat de colorat ..si enervant .. si prea tare.  Nu am nimic cu o persoana care rade in timpul filmului, dar cand rasul tau acopera sunetul filmului dintr-un cinema .. ai probleme .

Deci.. fara “deci”.. mi-a placut ideea asta  de banda de infractori care se comporta ca o mare familie. Chiar si  Letty, care-si pierduse memoria si trecuse in banda adversa, nu a fost lasata singura. Au plecat dupa ea, indiferent de consecinte, desi ea  nu-si amintea de nici unul dintre ei . O asemenea prietenie .. e..  imposibila. Adica asa privesc eu lucrurile. Nu prea vad posibila formarea unui grup de 6-8 persoane, fete si baieti, care sa colaboreze impreuna, sa fie mai ceva ca fratii si sa nu se tradeze unul pe altul. Nici cand grupul e din 2 persoane nu e prea usor, d-apai 8. Dar e un film. In filme orice e posibil.

Si bineinteles ca nu puteam uita de scena cu tonomatul de dulciuri, in care Roman nu are maruntis la el :

– Esti milionar si imi ceri mie maruntis ?

– Asa ramai milionar .

Deci e prea bestiala scena. De fapt intregul caracter al acestui personaj, Roman , e magnific. Cam tot ce e comic il implica si pe el.

In concluzie, e un film bun. Merita banii . Dar pentru mine, ajunge o data. Nu as mai plati din nou ca sa-l revad . Nu se compara cu Gatsby . Acolo as merge saptamanal. Si nu fiindca imi plac filmele romantice, ci fiindca acolo e si putina psihologie.  La Gatsby, la a doua vizionare deja poti observa fiecare miscare, fiecare gest ce tradeaza o schimbare de spirit a personajului. Iar la Fast & Furios e actiune . Masini, viteza si femei . Ce mai, cumpara biletul si vizionare placuta !

4 Comments Add yours

  1. Eda says:

    Frumoasa recomandare ! 🙂
    Multumim.

    1. wildrosec says:

      Multumesc mult >:D<
      Cu cea mai mare placere :*

  2. Adynis says:

    L-am vazut si eu, insa nu pot sa zic ca m-a impresionat. Mi se pare ca devine din ce in ce mai slab la fiecare film nou scos din aceasta serie… exagerari peste exagerari in unele faze din film. Desi primele erau axate pe curse ilegale cu masini modificate care si mai care, ultimele s-au axat mai mult pe actiune, deci nu prea isi mai merita numele. Tot mai bune raman primele 3.
    PS : in 2 fast 2 furious (al 2lea) apare mult mai des Roman.
    PS2: recomand si Born To Race.

    1. wildrosec says:

      Tu ai citit bine cand am spus ca nu am mai vazut nici un alt film din seria asta ? Nu stiu ce e in celelalte :)) Dar daca spui tu ca al doilea e bun, si Born to race .. am sa le vad si pe alea, sa ma conving ca ai dreptate :)) 😀

Leave a Reply

