Walk, walk, fashion baby .

Si fiindca tot ma rugase cineva zilele acestea sa scriu un articol ” la cerere” , am sa incerc sa-i fac pe plac si sa-mi expun parerea despre acest subiect, aceasta moda cu ” la cerere” . Daca inca nu v-ati prins despre ce e vorba, va spun eu : a aparut un nou trend pe reteaua de socializare facebook – nu stiu daca si pe HI5; chiar mai exista ?! – , si anume sa-ti pui o poza de-a ta cu descrierea ” la cerere pentru X Y ”  (Scuze pentru repetitie; suna urat, stiu . Dar asta e senzatia cand vezi astfel de lucruri). Si toata lumea e happy si sar toti cu like-uri si comment-uri .fashionbby

Operatiunea e simpla : se ia una bucata poza, in care te-ai machiat strident/sau deloc ( doar glumesc; fara machiaj?! bitch,please..) si o modifici de-ti sar pixelii din schema/sau  numai putin cat sa nu se observe ( daca te pricepi; dar cand e vorba de facebook.. esti un adevarat DaVinci fara sa-ti dai seama). Apoi, intervine smecheria . Scapi ” fara sa vrei ” poza intr-un folder pe care il trimiti prietenei tale , sau .. ea e in vizita la tine si nu stiu cum naiba o pune sa vada tocmai acea “pozica” . Iar de-acum incepe show-ul :

– Vai fata, ce fain ai iesit in poza asta ..

– Ce-i cu tine ?! Nu vezi ce nas borcanat am ?

– Nu fi proasta, fata .. Uite ce ochi albastri ai . Ce n-as da sa am si eu ca tine.Vaai, si rochitzaa .. Ai luat-o de la mall, nu ? Ca o vazusem si eu cand am fost cu Mimi ultima data , dar mi-am luat una pe negru . Tuuu, sa-ti pui poza pe facebook . O sa vezi cate like-uri o sa primesti . Iti sta super aici.

– Ba nuu.. Am iesit aiurea.. Nici nu stiu de ce nu am sters-o ..

– Pune-o fata pe facebook.. Asculta-ma ca stiu ce-ti spun. Arati super .

– Lasa-ma fata.. Nu stiu.. Ma mai gandesc .

Iar apoi hopa ca apare in actualizari ” pooosa la cerere pentru Maria Ioana :* :* :*. Nah, fah ca am pus-o :X Tbx mooolt :* :* :* Ejti viatsa me ” .

Of course, apoi chiar urmeaza acel val de like-uri si comment-uri, majoritatea din partea unor libide unsuroase ce nu fac nimic toata ziua in afara de cascatul ochilor la pozele fetelor .. naive, inocente, fara pic de haine . Spor la treaba, baieti !

Si mai era o chestiune care nu-mi dadea pace .. Am tot dat in ultimul timp peste ” surate ” care-si fac zeci de poze, in diferite tinute – elegante,casual,costum baie – in cabinele de proba . De unde stiu ca sunt cabine de proba ? Simplu : spatiu ingust, modelul de pe pereti si oglinda dintr-o parte -bine, acum depinde de fiecare magazin – . Iar chestia e ca, eu nu pot pricepe . De ce ? De ce sa stai intr-un spatiu dintr-ala ca sa-ti faci poze ? Vrei sa-ti adaugi poze noi pe profil si nu ai cu ce te-mbraca ? Nevrand sa dai de inteles ” printisorilor ” ca esti muritoare de foame ? Pai spune asa, mama .. ca punem mana de la mana si-ti luam ceva . De la second ori ce nu mai purtam si-ti dam hainute . Da` se poate ..  Ori vrei sa fii in pas cu moda si pana o sa-ti permiti intr-adevar acele articole vestimentare, te multumesti doar cu poza. Dar pana la urma, multi stiu, putini cunosc .

Ooh, it`s a mad world, baby ..

4 Comments Add yours

  1. Adina Popa says:

    Bun articol si bine punctat ! 😛

    1. wildrosec says:

      Multumesc 😀

  2. ilikeitcomplicated says:

    fenomene si fenomene peste tot in lume. eu am o alta problema cu cei/cele care dau share la pozele personale ale prietenilor (in care bineinteles nu apar si ei/ele) si incep sa comenteze pe share-ul lor “vai ce bine arati”, “uitati ce draguta e prietena mea x-uleasca”. si alt mister in capul meu e “like”-ul la propria poza. Pai simplu fapt ca ai postat-o nu inseamna ca iti place???

    1. wildrosec says:

      Wow . Sincer, inca nu am vazut asa ceva . Chiar e de-a dreptul penibil. Dar stii cum e, in acest mod iti viziteaza mai multe persoane profilul. Totusi am vazut doar cazuri in care dai share la poza de pe profilul unei vedete . E si asta ciudat, dar sa spunem ca esti un mare fan. Sa spunem .

      Like-ul la propria poza sau post-are e o dilema pe care nu cred ca am sa o rezolv prea curand . Astfel de persoane chiar se cred mai frumoase, mai interesante ,cu cat numarul like-urilor creste . Cel putin eu asa cred . Si vad cum reposteaza si dau share aceleasi poze, pentru ca tie sa-ti apara iar in actualizari si odata si-odata sa-i apreciezi “moaca” .
      Multe fenomene mai descoperi in minunata lume a facebook-ului .

Leave a Reply

