Not a secret .

on

De 2-3 ani de cand ma tot invart prin fascinanta si obositoarea lume a cluburilor, am avut ocazia sa intalnesc o multime de persoane. Desi cu siguranta multi nu au observat pe chipul meu vreo farama de entuziasm, credeti-ma ca de multe ori imi venea sa intru in pamant de rusine. Nu-mi place sa ma dau nici prea importanta atunci cand fac cunostinta cu cineva, dar nici prea umila. Probabil ca multora li s-a parut ca sunt  timida ori ignoranta. Depinde de fiecare caz in parte . Daca tu te prezinti si comporti ca fiind buricul pamantului, nu voi putea sa-ti zambesc prea duios . Poate doar sa-mi dau ochii peste cap si sa-ti zambesc ironic. Nu-mi plac persoanele pline de sine, deci nu-mi voi ascunde vreodata dezgustul pe care mi-l provoaca “sarmul” lor . Iar daca esti baiat de treaba, bravo tie. Probabil vom fi buni prieteni si-ti mai fac si cinste c-un pahar. In fine .observing

De multe ori cand ies in club, merg pe principiul : sunt aici ca sa fiu cu al meu iubit, sa ma distrez, sa observ si in acelasi timp sa nu incurc sau sa deranjez pe nimeni. Exceptie facand domnisoricile care atenteaza la “bunul” meu. Acolo schimbam foaia . However, multe articole de-ale mele au avut ca sursa de inspiratie viata de noapte. E un subiect agreat de marea majoritate a tinerilor, fiindca .. ei fiindca, de parca nu s-ar sti ?! Serile de club sunt subiectul intregii saptamani, sursa de barfe, locul povestilor de dragoste – in cazul meu. sau nu?! ba da – si bineinteles, al aventurierilor.

Asa e si cu tema de astazi.

M-am gandit la ea in timp ce eram cu el in masina, in drum spre casa :

– M-am gandit sa scriu un articol nou ..

– Despre ?

– Pai stii ca toti fac glume pe seama faptului ca fetele merg cate doua la baie . Vreau sa elucidez putin misterul .. Ce spui ?

– …

– Ce, nu e bine ?

– Chiar, de ce mergeti cate doua la baie ?

– Ai sa afli dupa ce termin de scris ..

Nu ca ar fi prea multe de spus . In nici un caz nu mergem cate doua ca sa ne tinem de mana in timp ce ne facem nevoile, nici ca una sa-i tina celeilalte chilotii, ori alte bazaconii. Mergem cate doua, ori mai multe – desi de la 3 in sus e ciudat -, pentru … impresie . Da, asta e raspunsul. A fost greu ? Mister rezolvat .bathroom1

Nu-ntelegi ? Sa-ti dau cateva exemple :

  • daca una singura merge la baie, inseamna ca e vulnerabila. Un tip sau chiar o fata se poate lua de ea. Daca o prietena merge cu dansa, e ca si cum ar avea spatele asigurat – bineinteles,  in caz de vreun conflict, ailalta fuge lasand fum in urma ei -. Dar e doar de impresie. Le dai de inteles celorlalti ca nu esti singura, ca faci parte dintr-un grup, ca in caz de ceva ai martori sau sustinatori .
  • daca baia clubului sau localului e cam vai de steaua ei, prietena ce o insoteste poate tine de usa – in caz ca nu se inchide -, ori tine de sase, in caz ca cealalta trage pe nas . Pardon, isi ia vitaminele .
  • de multe ori, cand doua fete se duc la baie, vor doar sa se indeparteze de grup sau de o alta persoana pentru a putea barfi in liniste .
  • ori se duce sa-si “verse amarul” si cealalta ii tine parul sau se asigura ca nu da cu capul de wc; sau ca nu adoarme langa wc; sau .. etc.
  • se duc sa se aranjeze in oglinda si sa puna la cale planul pentru mai tarziu : ori pleaca cu tipii, ori se prefac obosite si pleaca acasa – sau in alta locatie –
  • pentru a-si face poze una alteia
  • pentru a da un telefon intr-un loc in care e mai liniste, iar in acelasi timp verifica daca nu cumva s-a intins rimelul (iar unele ar trebui sa mearga la baie sa vada daca nu cumva s-a intins rujul rosu . Trust me. Am vazut recent intr-o poza ce inseamna sa ai ruj rosu pe jumatate din fata. Biata fata.. desi ea parea destul de mandra)

Alte motive, chiar nu-mi vin in minte acum . Poate am sa mai revin in caz ca-mi mai amintesc ceva .

In concluzie, ce tot atata tura-vura ..Ce-ar putea sa se intample la baie ?! Nu e ca si cum acolo s-ar afla vreun sediu secret al fetelor si planuiesc rapirea sau violarea baietilor . E o simpla baie.

 

Leave a Reply

