Micul intrus .

Adormisem, din nou, in bratele lui.. iar de data asta nu mai facusem nazuri din cauza sforaitului. Inainte mai mereu il ghionteam ca sa se opreasca pana adormeam eu sau pur si simplu imi puneam muzica pe mp4 si-l ignoram. Dar stii cum e atunci cand duci dorul unui unumit lucru… Iar mie, imi era dor sa dormim impreuna. Imi place sa ma cuibaresc la pieptul lui, sa simt stransoarea bratelor sale, si sa ma las prada somnului, stiind ca el mereu ma vegheaza.

Imi place sa te privesc in timp ce dormi : stand cu capul pe pieptul meu, cu pumnii stransi, la fel ca un copil mic, si cu boticul ala al tau …Esti asa de dragalasa.. morningbby

Si aici mereu spune pe o voce ca de copilas. Se alinta. El mereu se alinta. Si uneori ma enerveaza. Eu ar trebui sa fiu cea mai rasfatata, nu el .

Iar in dimineata asta visam sa ma trezesc tot in bratele sale – oricum nu-mi da drumul din stransoare cat o fi somnul de lung; daca incerc sa ma dau mai la margine, imediat ma trage langa el

– Iar te duci cu capul pe geam si cu fundul la mine ?

– Am nevoie de aer .. Mi-e cald, parca ma sufoc .. Iar tu mereu esti fierbinte. Si e vara, e prea cald sa stau lipita de tine .

Mereu ma strambam . Dar azi nu. Azi eram tot acolo unde adormisem . -, sa ma uit la el cum doarme, sa-l pup pe frunte si sa-i spun “Buna dimineata,mami !!” .

Dar ce, am putut?! De cum a patruns prima raza de lumina in camera, un drac de musca numai pe fata noastra : ba pe nas, ba in ochi, ba pe gura .. Bazz si iarasi bazz . Trei ore intr-o lupta continua cu micul intrus . Si oricat de enervant era, nici unul nu ne-am dat jos din pat pentru a lua o paleta si …”pooc!!!”, inapoi la somn. Era prea bine, prea comod, unul in bratele celuilalt .. Iar dupa 3 ore, ne-am hotarat sa incepem si noi ziua cum se cuvine: cu un sarut dulce si o cafea fierbinte.

Iar restul zilei a fost de vis.. A fost langa mine la fiecare pas, m-a ajutat cu toate treburile casei, ba m-a si dojenit ca nu-l las pe el sa faca in locul meu. Iar rasplata… rasplata a fost mai mult decat m-as fi asteptat.

Doar musca aia nu ne-a lasat sa ne incepem ziua mai frumos. Urasc insectele. Urasc insectele care nu-si vad de treaba lor si se baga in treburile mele.

Acum, servesc un pahar de vin roze, pe tv ruleaza un film,comedie .. nu stiu, e doar ca zgomot de fundal – sunt singura si mi-e cam frica;s-au dat multe spargeri prin vecini in ultimele saptamani -, rasfoiesc bloguri, pagini de facebook, in timp ce in jurul meu se aude sunetul mortii . Hi hi, am dat cu Killtox, sa scap odata de bazaitoarele astea enervante, si sa pot dormi linistita spre dimineata .Plus ca el va veni obosit si va avea nevoie de liniste, ca sa poata fi odihnit si sa avem si o duminica minunata in familie. Chiar daca acum ma inec in mirosul asta insuportabil si abia pot respira, stiu ca e doar un mic sacrificiu in comparatie cu ce va urma .

Linistit, perfect, de vis .. asa vreau sa ne fie tot weekend-ul, pana la sfarsit !

Leave a Reply

