The truth about myself .

on

Deseori auzim zicala ” Te iert, dar nu am sa uit niciodata ce ai facut” ori, varianta din filme ” I will forgive you, but I will never forget .” Something like this .

Daca avem puterea sa iertam, de ce nu putem sa si uitam ? De ce trebuie sa fie atat de greu sa dai uitarii amintirile urate ?! De ce sa trebuiasca sa te torturezi singur over and over again, retraind la nesfarsit momentele triste, simtind fiorii reci ai trecutului pe sira spinarii,  lacrimile fierbinti inundandu-ti ochii si coborand furios spre buze pentru a le acoperi si impregna gustul sarat al pain1durerii, inima luand-o la goana ca nebuna, temperatura corpului crescand din ce in ce mai tare si odata cu ea simtind cum si sufletu-ti ia foc, iar mintea .. e blocata intre a decide daca sa se refugieze in amintiri, acolo unde era totul bine si frumos sau sa se trezeasca la realitate, sa constientizeze crudul adevar si sa gaseasca taria de a trece peste .

Jur, ca de-ar fi legal sa ucizi pe cel ce ti-a pricinuit asemenea durere, as face-o fara sa ma gandesc de doua ori .

Dar numai daca odata cu sfarsitul existentei sale ar disparea si amintirea durerii suferite.

Nu puteam sa dorm, [..] si ma durea capul si inima ingrozitor.

Nu puteam manca, imi era o greata de nedescris.

Nu suportam nici mirosul cafelei.

Nu suportam filmele, serialele, muzica, nimic.

Nu suportam sa raman singura, ca atunci imi veneau in minte tot felul de ganduri cu [..].

Nu suportam sa stau cu alte persoane, caci ma enerva doar vocea lor si tipam la oricine.

Izbucneam in plans oriunde, oricand..

Incercam sa-mi alung amintirile legate de[..], dar nu puteam. Erau prea multe, prea recente.

Nu mai puteam face nimic. Nu aveam chef de nimic. Nu mai aveam cu cine sa-mi impart bucuriile, deci simteam ca nu mai aveam motive sa zambesc. Eram intr-o transa : trezit, magazin, sus, pat, inconstienta, plans, somn 2 ore, din nou o alta zi .

Iar apoi m-am gandit ca nu mai merita. And I did it. Again. After almost 4 years, I did it again. Si de data asta nu m-a mai oprit nimeni.

Fara urme, fara cicatrici, nimic . Ca si cum nici nu ar fi existat .

Vreau sa sterg totul, complet . Nu cu buretele. Ci cu spaclul. Dalta . Ciocanul. Buldozerul . Si-apoi un uragan sa mature tot si sa nu mai ramana nimic in urma .

Acum incerc sa-mi canalizez toata energia si atentia spre ceea ce am mai de pret :loveyou

“Pai sunt doar al tau si tu a mea ;x I love you :* ” Received 23:45 , 21 Jul

” I love you too :*:* ” Sent 23:48, 21 Jul

“O sa am grija de tine pana la ultima mea suflare:* te iubesc, esti tot ce mi-am dorit:* ” Received 23:51,21 Jul

“Cele mai frumoase cuvinte ;x ” Sent 23:56,21 Jul

“Pentru cea mai frumoasa iubita :* ” Received, 23:57,21 Jul

“Aici ai exagerat putin . :* ” Sent 23:57,21 Jul

“Ba nu :* ” Received 23:59,21 Jul

“Te iubesc :* ” Received 00:00,22 Jul

“Si eu te iubesc mami :*:* ” Sent 00:01,22 Jul

De ce nu poate fi totul doar asa ?! Poate astfel, voi reusi cu timpul – desi eu sper cat mai curand – sa redevin la ceea ce-am reusit sa realizez acum 3 ani, in 10 luni de munca continua pentru un eu mai fericit, mai vesel, care incepuse sa deprinda din taina zambetului natural, lasand intr-un colt de sertar zambetul fals, fortat, ce-i fusese alaturi ani de-a randul .

Cred ca merit macar atat .

Leave a Reply

