Te iubesc .

Pe tine, ” te “, iubesc. Deci doua cuvinte, 8 litere, un milion de sentimente si emotii.

Mai folosim/folosesc si “I love you” .. dar vezi tu, desi in traducere, au acelasi inteles.. Nu e acelasi lucru. Nu pentru mine.

“Te iubesc”, e al nostru, e autentic, e romanesc . Si il vad mult mai pretios decat faimoasa expresie americana. duaaa

“I love you”.. parca spus la repezeala, sa fie acolo, sa nu pari rece, indiferent.. Il folosesc si eu uneori, dar doar pentru a nu ma repeta, pentru a iesi din tipar.

De ce nu avem si noi tricouri, sepci, creioane, lenjerie si restul bazaconiilor cu imprimeul ” Te iubesc ” ? Fiindca e mai special, nu il foloseste oricine, oricand, oriunde.

Si din pacate, ultima fraza e atat de gresita…

Copiii, adolescentii, indragostitii de 12-19 , 20 si , de ani folosesc formula magica la numai cateva ore dupa ce s-au cuplat.

De ce formula magica? Bine, spune-i cum vrei tu. Cheie, parola, praf de stele, cum vrei tu. Folosit cum trebuie, cand trebuie, si mai ales cu cine trebuie, poate face minuni. Poti patrunde in inima, in sufletul celui drag tie.  Secretul functionarii formulei ? Ca sentimentul sa fie sincer si reciproc. Altfel, e la fel de banal ca ” m-am plictisit” .

Uneori, ma amuza sa vad fete care dupa cateva ore, zile, sa declare ( pe fb, bineinteles) sus si tare ca-l iubeste pe cutare, ca e al ei, e rezervat, ca inima lui e doar a ei, etc etc, blah blah. Dar in acelasi timp, ma intristeaza, enerveaza, ca foloseste aceste cuvinte cu atata usurinta.. “Te iubesc” a devenit asemenea unei femei usoare, unei curve. Toata lumea o foloseste pana isi atunge scopul si apoi uita de ea.

Iar “te iubesc” e atat de special.. Odata ce-l aud, parca-mi apar in minte niste flashback-uri cu cele mai frumoase amintiri ale noastre: cu momentele in care am ras impreuna, in care gateam amandoi.. cand evadam in miez de noapte in parcul Copou.. pierduti pe aleile unde candva s-a plimbat si Eminescu(nu ca am fi fanii lui).. Cand ieseam dimineata din club, ametiti de fumul tigarilor si alcool, infierbantati de adrenalina, pasiune, gelozie.. nerabdatori  a ajunge acasa… ca mai apoi, sa adormim imbratisati.. Dimineata sa il trezesc cu mirosul cafelei aburinde, iar el sa pregateasca micul-dejun.. Apelurile, mesajele pline de dor pe care mi le trimitea cand eram in vacanta.. Surprizele pe care ni le faceam la aniversari.. Visele .. Un viitor mai bun, mai fericit, linistit, pentru noi doi. O casa plina de iubire ..

Toate aceste imagini, ganduri, doar la auzul a doua cuvinte, aparent simple, pentru necunoscatori .

Trebuie sa fi ajuns macar o data sa cunosti adevarata fata a Iubirii, pentru a intelege macar ceea ce incerc sa spun acum.

E pacat.. E pacat ca multi folosesc “te iubesc”, fara sa-si dea seama ca introduc in sfera banalitatii un sentiment ce rar il intalnim azi in forma lui pura .

Cel putin eu asa vad lucrurile ..

10 Comments Add yours

  1. Paula says:

    “Te iubesc” – doar nişte cuvinte. Ceea ce e important e să găseşti persoana potrivită care să ţi le spună şi căreia să i le spui… În rest, toţi avem nevoie de cuvintele astea, măcar în joacă. Că aşa e în zilele noastre. Dacă ai găsit însă persoana potrivită cu care să le împărtăşeşti şi să le simţi într-adevăr, eşti un om norocos.

    1. wildrosec says:

      pai acum au ajuns doar niste cuvinte .
      Recunosc, mie mi-a fost greu sa le spun la inceput. Ma pufnea rasul, sau pur si simplu nu puteam. Dar cu timpul .. au capatat sens, si au venit de la sine ,
      Si de asta nu-mi place ca au devenit doar “simple cuvinte” .. 😦

      1. Dan says:

        Nu, și eu îi dau dreptate Paulei. Te iubesc sunt DOAR două cuvinte. Dragostea nu se „vorbește”, dragostea o arăți prin gesturi, fapte, atitudini.

      2. wildrosec says:

        eu le vad intr-o stransa legatura

  2. Paula says:

    Şi eu credeam că acest “Te iubesc” e sfânt… şi chiar am avut o persoană cu care l-am împărtăşit şi cu care într-adevăr l-am simţit, şi consider că e singura dată când am iubit cu adevărat, dar de atunci l-am aruncat şi eu fără să vreau, deşi ştiam că nu îl mai simt într-adevăr.

    1. wildrosec says:

      😦 Poate o sa revina sentimentul. Mai intens si mai puternic ca niciodata . :*

      1. Paula says:

        Numai, a dispărut persoana din peisaj… acea persoană… a dispărut de ani de zile. Şi de atunci alta pentru care chiar să le simt nu a mai apărut… Poate cândva…

      2. wildrosec says:

        Nu-ti pierde speranta >:D<

  3. Paula says:

    Dar foarte frumoasă postarea ta… Minunate momente…

    1. wildrosec says:

      multumesc :*:*

Leave a Reply

