Demons .

Sa merg cu masina si sa ascult muzica. Nu stiu de ce am tocmai placerea asta. Dar nu de la radio, ci din playlist-ul meu, la casti. Si daca nu sunt cu masina personala, prefer transportul in comun. De ce asa ? Nu stiu, probabil pentru a putea observa si studia diferite tipologii de oameni.rgtr

Sunt oameni si oameni. Unici, dar si copii. Dar pana si copiile au ceva special, nemaintalnit. Nu poti fi tras la indigo. Oricat de mult te-ai stradui. Poti sa te vopsesti si sa te schimonosesti cat vrei, dar nu vei putea inlocui pe altcineva fara a se observa diferentele.

Jill Scot – Daydream (Jerry Folk Remix). Volum maxim.

Si nu vreau orice loc. Vreau locul de la geam. Vreau sa-mi pot elibera mintea, sa dau frau liber gandurilor, sa poata zburda in voie pe campuri, sa se cocoteze prin copaci, sa se dea in leagane.

Sunt atat de multe.. Nici n-as putea sa le tin socoteala. Si mereu le pastrez ascunse.

Nu toate sunt perfecte, frumoase, cuminti. Unele sunt absolut geniale, iar altele de-a dreptul malefice. Si spre rusinea mea, le am si pe cele ce stau gata sa te-njunghie pe la spate; ce-ti zambesc frumos, dar abia asteapta sa te vada jos, cazut, murdar, umilit, cersind indurare.

Iar pe cele mai naive, cele inocente, visatoare, le tin incuiate de-asemenea. E o lume mult prea cruda pentru ele. Trebuie sa le protejez, sa le mai reduc din avantul ce si-l pregatesc pentru a da ochii cu lumea de afara.

Si e obositor sa tii mii, milioane de ganduri in frau, departe de judecata altora.

De asta nu pot alege orice loc. N-as putea sa le eliberez printre oameni, printre necunoscuti.

Si se joaca atat de frumos.. Iar ca orice parinte constiincios, ma odihnesc intre timp; dar raman si atent, sa-i pot chema inapoi in caz ca se-apropie vreo primejdie.

Iar odata ce plimbarea s-ancheiat,mi le-adun pe toate, nu cumva sa uit vreo unul.

Bun sau rau, e al meu. Ma defineste .Ma reprezinta.

2 Comments Add yours

  1. Crisego says:

    Si mie imi place sa stau la geam si sa ma gandesc la orice…. in special ascultand muzica. Daca nu stau la geam – sau macar pe scaun -, calatoria cu RATB-ul devine un calvar…

    1. wildrosec says:

      🙂

Leave a Reply

