You used to know me ?

Am inceput sa aud tot mai des in ultimul timp remarci de genul ” Te-ai schimbat”, “Nu te mai recunosc”, “Te stiam altfel”, etc .

Si auzi o data, de doua ori.. si apoi incepi sa te plictisesti si in acelasi timp sa te-ntrebi ” chiar asa ? ” . Da.  Si nu .333

” Te-ai schimbat, nu te mai recunosc. Te-ai dat prea mult dupa el..” Hm, da si nu . Am aceleasi principii, acelasi mod de a gandi, aceleasi opinii, doar ca am devenit mai maleabila. Inainte, puteai sa dai si cu paru’ ca tot cum ziceam eu ramanea. Nu acceptam si o alta parere si in nici un caz nu acceptam parerea unui barbat. Dar, cu timpul, lucrurile se complica.. si, da-o naibii, avem 3 ani si  ceva de acum. Nu pot sa o tin intr-una doar pe a mea. Normal ca mai iau in considerare si parerile lui si uneori, uneori mai facem si cum spune el. Dar asta nu inseamna ca il urmez orbeste ca o gasca bleaga. Nu. Suntem doua persoane diferite care formeaza un intreg, deci mai ajungem si la un acord comun, cand e cazul .

“Te stiam altfel, esti prea linistita acum”. Da, ce pot sa spun.. Ma vedeai o singura data, intr-o saptamana. Poate o data la cateva luni. Si era seara in care aveam chef sa ma distrez. Sa uit de toate probleme, de tot stresul. Normal ca atunci eram total diferita. Acum da,  am ochelarii pe nas si stau si citesc o carte, ascultand muzica la casti. Probabil te-asteptai sa stau si sa dansez  toata ziua, sa beau dimineata, la pranz si seara. Probabil si o data, de doua ori pe noapte. Sa arunc cu bani in stanga si-n dreapta, sa dau de baut la toata lumea, etc. Hai sa nu exageram.

Plus ca, ultima data cand m-ai vazut in vreo stare de “party”, aveam 18-19 ani. Altfel stateau lucrurile atunci si altfel stau acum. Am oameni care au anumite asteptari de la mine, si nu pot vedea viata asta ca intr-o continua distractie. Are si ea locul ei, dar nu in fiecare zi a saptamanii. Nu sunt atat de dornica de atentie. Probabil natura mea e de soarece de biblioteca. Sau e doar o acoperire. Ma manifest doar in jurul persoanelor in care am incredere si mai ales in preajma celora care ma lasa sa ma simt in largul meu. Sau poate, cine stie, m-am maturizat. Prefer sa ma ocup de afacerile familiei si de proiectele personale, in loc sa caut promotii prin baruri ” la 4 fete oferim o sticla de vodca gratis ” . Sa fiu in locul patronului -si-am sa fiu curand- nu mi-ar conveni sa am barul plin de fete si sa nu cumpere nimic, sa astepte doar promotia. Unde mi-e profitul? De asta prefer sa platesc ce consum, ca nici mie nu mi-ar conveni sa fiu in pielea altuia. Si, chiar si asa, nu simt nevoia de-a dansa si a bea zilnic.

Daca tie asta iti da de inteles ca m-am schimbat, ori ca nu mai sunt la fel, n-ai decat. Eu sunt foarte multumita de viata mea. Asa banala cum este ea , stiu ca sunt iubita, iubesc, si nu am nevoie de cluburi si alte distractii pentru a ma simti “bine”.

4 Comments Add yours

  1. Dan says:

    Fair enough ! 😛

  2. Paula says:

    E perfect!

  3. Paula says:

    Fuck it, rândurile tale mă motivează! Şi da, ăsta este cel mai frumos dar al vieţii, să iubeşti şi să fii iubit! Şi să ai lângă tine persoanele care merită. Pentru asta aş lupta si eu. Asta e tot ce contează până la urmă…

    1. wildrosec says:

      Multumesc draga mea ! >:D<
      Cuvintele tale inseamna mult pt mine :*

Leave a Reply

