I’m so in love .

Pentru ca am avut parte de cea mai frumoasa dimineata..

Pentru ca sunt cea mai rasfatata femeie. Dar nu din lume, sunt realista. Dar sunt cea mai rasfatata femeie din viata lui.  Pentru ca sunt prima si ultima ce va avea parte de toata atentia si iubirea lui. Iar asta nu o spun eu, eu doar reproduc cuvintele sale.

Ca orice fata, visam la scenele siropoase din filme, in care iubitul ne serveste micul dejun si cafeaua la pat. Si ne cream in minte imaginea barbatului perfect, care ar fi in stare sa faca acest gest pentru noi. Al meu nu prea seamana cu ceea ce mi-am imaginat . E chiar mult mai bine.E mai chipes, mai romantic, mai amuzant si mai atent. Si e doar al meu.

Pentru ca in fiecare noapte ma tine strans la pieptul sau iar dimineata ma trezeste cu un sarut delicat.

Pentru ca stie ca prefer sa ma trezesc dimineata devreme si sa-mi savurez cafeaua alaturi de el, iar apoi mai putem motai putin in pat. Pentru ca stie ce reprezinta fiecare privire a mea si mai ales, stie  ce se ascunde in spatele mastii. Pentru ca ma accepta si ma iubeste asa cum sunt.

Pentru ca, continua sa ma iubeasca in ciuda tuturor celora care s-au opus relatiei noastre.

Pentru ca imi cunoaste toate gusturile si mereu imi face pe plac. Pentru ca nu se poate abtine sa nu ma faca sa rad, chiar si atunci cand sunt suparata pe el.

Pentru ca viata alaturi de el e o adevarata aventura.

Pentru ca il iubesc mai mult decat orice pe lume .

One Comment Add yours

  1. Crisego says:

    Ce frumos e atunci cand iubirea iti este impartasita!

Leave a Reply

