23 Roses .

Am ales sa scriu acest post cu intarziere dat fiind faptul ca aniversarea zilei mele de nastere de anul acesta s-a desfasurat pe parcursul a trei zile. Nu consecutive; nu a fost ceva de genul “party 3 zile si 3 nopti”. Nu. Si nici nu stiu daca le pot incadra in categoria “party”; a fost mai mult .. nu stiu ce a fost. Dar a fost, deci a trecut.

Acum as putea incepe prin a incepe sa enumar fel de fel de surprize si cadouri, si sa descriu cum bautura curgea garla la vale si ca ” ne-am facut muie de beti”.. toate astea pentru a va lasa impresia cat de importanta si iubita si dezmatata as fi eu. Dar, cum nu imi place sa exagerez doar pentru a iesi in evidenta, am sa spun repede cum a fost exact, sa pot trece si la celelalte ganduri ce stau in asteptare de la ultima postare ( de la inceputul lui februarie cred ).

In principiu, ziua mea am petrecut-o cu iubitul, bineinteles. Ce cadou am primit? Stai sa vezi… Nimic. Da, ai citit bine. Chiar nimic, material. In schimb, a cumparat un tort si o sticla de sampanie, doar pentru noi doi, si mi-a daruit toata atentia lui, tot timpul lui din acea zi. Nu, nu am iesit in restaurante, am mancat acasa. Am vazut un film, apoi am iesit pe balcon sa privim orasul. A fost o zi insorita, iar de la etajul 8 privelistea e incredibila. Am discutat, si ne-am pus viitorul la cale, ne-am alintat, am ras.. Am depanat amintiri. Iar seara, l-am insotit la munca; aici m-as fi asteptat sa stau mai mult singura, dar a fost exact invers. Acum, sigur ramane intrebarea “cum nu ti-a daruit nimic?” Dar avand in vedere ca de curand ne-am mutat impreuna(iar), nu a fost chiar usor cu banii. Si apoi, stiu ca imediat ce ne revenim putin, cadoul/urile nu va/vor intarzia sa apara. Iar oricum, pe mine lucrurile simple ma fac fericita;micile detalii. Decat sa fi avut un iubit care sa-mi fi trantit in brate un cadou scump iar apoi s-ar fi facut nevazut cu baietii, il prefer pe-al meu. Si niciodata nu as prefera pe altcineva in locul lui.

A doua zi, am petrecut cu familia. Cu ei e mereu simplu, comod si frumos. O masa mare in familie, urari de sanatate si iubire vesnica, apoi bineinteles urmeaza povestea copilariei mele , de la nastere pana-n ziua de azi. Iar cu ei cadourile sunt mereu bani; ” decat sa-ti iau ceva si sa nu-ti placa, mai bine iti dau sa-ti iei tu”. Simplu ( si convenabil).

Iar a treia zi, alaturi de persoane care ma cunosc de foarte putin timp, de cateva luni, doar. Colegi si prieteni de-ai lui, de-ai nostri. Care, sincer.. M-au surprins placut. Nu ma asteptam la cadouri din partea lor, nu aveau nici o obligatie. Si apoi, detaliul care a facut diferenta: fluturii. Ori s-a intamplat sa fie, ori au stiut ei ceva. In fine, frumoasa surpriza.

Desi de acum a trecut aproape o saptamana de cand am implinit 23 de ani, toata lumea intreaba :

– Ei, si?

– Si ce?

– Cum e la 23 ani?

– … cum sa fie ? Ca la 22.

Luni mi-a daruit un buchet mare de zambile roz pentru ca ” in fiecare zi e ziua ta” . Si asa si este. Cu el, fiecare zi poate fi o noua sarbatoare in doi, in familie.

4 Comments Add yours

  1. ilikeitcomplicated says:

    Spunea cineva mult mai destept decat mine ca cel mai de pret cadou este timpul petrecut cu acea persoana, pentru ca este ceva ce dai si nu mai poti recupera. La multi ani fericiti si impliniti iti doresc!

    1. wildrosec says:

      Sa stii ca are mare dreptate.
      Multumesc foarte mult !

  2. Paula says:

    Crede-mă, să fiu cu el în acea zi, ar fi într-adevăr tot ce mi-aş putea dori de ziua mea. Simplu.

  3. Pingback: 24 Roses . | Wildrosec's Blog

Leave a Reply

