All about you .

Ii promisesem de cu seara ca ma voi trezi la 7:30 si voi pleca mai tarziu. Astfel, as mai fi avut timp sa lenevesc langa el, amagindu-ma ca voi putea amana plecarea.jhuy

Dar, asa cum se-ntampla mereu cand stii ca ai ceva de facut, de cum s-au ivit zorile, nu am mai putut dormi de fel. Ma uitam continuu pe telefon sa ma asigur ca nu e mai tarziu decat trebuie.

La 6:19 m-am hotarat: ar trebui sa plec. Nici eu nu dorm cum trebuie, nici de odihnit nu ma odihnesc, iar ajungand acasa mai repede ar fi fost in avantajul meu.

Sincer, ma durea sufletul sa ma ridic de langa el si sa plec. Era ca si cum as fi lasat o parte din mine acolo. Dormea asa frumos.. Era pacat sa-l trezesc. L-am sarutat pe frunte, si-apoi s-a trezit. M-a sarutat cu ochii inchisi si abia mi-am stapanit lacrimile. Uneori, cateva zile departe de el par o eternitate.  S-a ridicat totusi din pat, asa somnoros, si m-a condus la usa.

Un “te iubesc” si-o imbratisare erau cat pe ce sa ma faca sa nu mai plec..

One Comment Add yours

  1. Myriam says:

    Stiu cum e, desi la mine de obicei el pleaca, nu eu… 🙂

Leave a Reply

