It’s all about trust .

Zilele trecute mi-au fost date peste cap toate notiunile mele in ceea ce priveste viata de cuplu.

De cand am intrat in toata alergatura asta cu gasitul perechii potrivite, mai exact pe la varsta de 16 ani, n-am facut decat sa adun informatii. Nu mi-ar fi convenit sa am parte de-o persoana doar pentru o perioada scurta de timp, iar apoi sa trag invatamintele. N-am suportat nici o data asa-zisele relatii de cateva zile, saptamani.  Nu. Preferam sa vorbesc cu prietenele, sa aflu povesti, intamplari, detalii despre viata de cuplu, sa-mi pot forma o opinie. Dar nu sa experimentez pe propria-mi piele. No thanks.

Scopul meu era sa incerc sa aflu acel secret al unei relatii de durata, secretul in a-ti gasi persoana perfecta, marea iubire, etc.

Hm, ideea e ca… inca il mai caut. Nici eu nu am relatia perfecta, dar facem tot posibilul sa trecem peste toate greutatile, impreuna.

Totusi, o parte din mine credea si crede, de fapt, ca exista cupluri perfecte.

Intr-o perioada, imi luasem un vizor un anumit cuplu, care mi se parea mie ca imparte aproape acceasi viata, anturaje ca si noi. Ii vedeam mereu fericiti, mereu impreuna, discreti, nu neaparat sa bombardeze facebook-ul cu poze din viata lor personala (cum mai fac unii; P.S. nu e nevoie sa stim cu totii cum aratati amandoi in pat, multumim) , iar acum cateva luni au avut si o nunta superba. Bineinteles ca ii vedeam ca pe un model. Si desi credeam ca sunt modelul perfect pentru noi, se pare ca nu totul era roz, iar el, mai calca si pe dinlaturi, cand avea ocazia.

Si am inceput sa ma intreb de cateva zile: De ce ? Ce putea sa ii lipseasca? Ce nu putea sa mearga bine?

De cand ma stiu, am conceptia asta, ca daca femeia arata bine, barbatul nu are motive sa caute in alta parte. Conceptie proasta, am mai auzit. Dar pe asta ma bazam mereu. Asta mi-e “mica” mea obsesie, marea mea problema, pe care mereu ma chinui s-o rezolv. In fine, lasandu-ma pe mine la o parte, femeia asta arata super. De un 9, sa spunem. Si-mi pare mereu eleganta, civilizata, cuminte, etc.

Deci, mintea mea, asa ingusta cum e ea, nu poate sa proceseze toata tevatura asta. De ce ?

Personal, nu as putea sa-mi insel iubitul nici in ruptul capului. Nici pentru un milion de euro. Nici pentru tipul de pe coperta unei reviste. Oricat de pensat, frizat, atletic, inzestrat de la mama natura o fi. Sau, indiferent de cat de beata as fi, nu-mi trebuie si punct.

” It’s just sex . ” Oh, really?

Atunci cand iti inseli perechea, consider ca ii tradezi si increderea, si.. iti mai bati putin joc si de sentimentele ei. Si, e ca si cum ti-ar cadea ceru-n cap. Asa e pentru mine. Vorbesc din punctul meu de vedere, din ceea ce am vazut si-am auzit in jurul meu.

Daca nu mai esti multumit cu persoana de langa tine, pur si simplu pleaca. Dar nu-ti bate joc de inima si sentimentele ei. Sunt destule curve pe lumea asta, nu mai e nevoie sa te-adaugi singur .

Acum serios, de ce ? De ce fac barbatii asta? De ce faceti asta?

Pana si mama mea, casatorita de 25 de ani, mi-a zis: “Nici macar acum, nu pot spune ca am incredere deplina in el. Nu stiu ce face, nu mi-a dat motive pana acum si nici nu-l urmaresc. Pana la proba contrarie, nu pot sa spun nimic. Pana nu il prinzi, nu ai ce spune. Degeaba esti geloasa si il bati la cap,ca mai rau o sa faca. Daca tot il banuiesti, macar sa treaca si la fapte. Important e sa-ti gasesti barbatul potrivit. Fiindca niciodata nu stii ce fel de persoana ai langa tine.”

Singurul lucru pe care l-am invatat in 23 de ani, singurul lucru de care sunt absolut convinsa este ca noi, oamenii, suntem cei mai iscusiti in a crea si a mentine aparentele. Teatrul pe care il jucam fata de altii, la asta ne descurcam cel mai bine.

Leave a Reply

