This isn’t the end .

I feel so empty..

Totul in jurul meu parca e lipsit de importanta. Nu mai vad rostul nici unui lucru.Lumea mea e in continua cadere.

Ar fi trebuit sa aniversam 4 ani frumosi, impreuna. La bine si la greu. Always and forever.

4 ani de cand ne-am cunoscut, intr-o seara racoroasa , 4 septembrie. Era luna plina.. Si era asa frumos..trfgvf

Nici nu-mi trecea prin cap ca in acea seara avea sa cunosc marea mea iubire. Nu mi-am imaginat ca poti iubi vreodata pe cineva atat de mult.

In seara cu pricina, m-ai asteptat in mijlocul drumului, mi-ai oferit bratul ca un adevarat gentleman.. mi-ai oferit o seara de neuitat. Si au mai urmat si altele. De fiecare data diferit, dar special.

M-ai facut sa ma indragostesc de zambetul tau, de ochii tai albastri. Atat de albastri..

Pentru prima data in viata, m-am simtit frumoasa. Iubita . Dorita.  Pentru prima data, cineva imi simtea lipsa .

Am ras impreuna, am plans impreuna. Am impartit totul impreuna. Si lacrimi, si zambete.

Dar nu am avut relatia perfecta. Au existat si zile negre, certuri, pe care le depaseam mereu. Nu puteam concepe a trai unul fara celalalt.

Acum, probabil am ajuns la limita. Nu stiu. Am gresit . Am gresit enorm fata de tine.

Din prea multa iubire si de teama de a nu te pierde, am actionat uneori fara sa gandesc. M-ai iertat si ai trecut cu vederea de nenumarate ori la rand, dar poate… ai obosit si tu la randul tau.

Acum, se-mplineste o saptamana de cand te-am pierdut.

Ma doare sufletul.27933_680765591935657_2067251280_n

Te vad in orice loc prin care trec. Au fost 4 ani… 4 ani in care tu ai fost centrul universului meu. Langa tine adormeam si langa tine incepeam o noua zi.

E greu. Mi-e greu sa-mi imaginez un viitor fara tine.

Indiferent de ceea ce ne rezerva viitorul, stiu doar ca mereu vei fi in inima mea.

Te iubesc ! Always and forever .

 

5 Comments Add yours

  1. Loredana Milu says:

    O să fie bine, timpul o să-ţi arate asta.

    1. wildrosec says:

      sper din suflet 😦

      1. Loredana Milu says:

        Sper să vă regăsiţi şi să fiţi bine, trebuie să fiţi bine şi o să fiţi…apoi vreau să vă întâlnesc într-o bună zi ţinându-vă de mână şi să-mi zâmbeşti.

      2. wildrosec says:

        sigur,ar fi frumos ❤

      3. Loredana Milu says:

        Deci, zic să fii optimistă. 🙂 ❤

Leave a Reply

