Heartbeat .

4  septembrie. Am sperat ca totusi ziua de azi sa treaca cat mai repede, in mod obisnuit, ca orice alta zi normala.

Am dormit pe bucati. Ma trezeam intr-un mod haotic.  Intr-un final, ma suna mama. Am perdelele trase, e oarecum intuneric, dar aud forfota de afara. Nu vreau sa-i raspund, dar stiu ca apoi ma voi trezi cu ea in camera. 6gger1y5CU

-Neata ! Cum te simti?

– Hm..

– Hai jos sa mananci ceva !

– Nu-mi trebuie .

– E gata cafeaua. Doar nu o s-o bei rece..

– Vin .

Din obisnuinta, imi verific mesajele. Telefonul imi face uneori figuri, si nu primesc notificarile. Nimic. Oare la ce ma asteptam? E gata.

Ma dau greu jos din pat, si ma privesc in oglinda. Am ochii umflati. Si parca nu simt nimic.

Cafeaua e deja rece, dar mi-e sete.  Privesc la ciresul de afara. Era atat de frumos in mai, iar acum.. Dar va fi mai frumos la anu. Dar eu?

Nu am chef de nimic. Urc inapoi in camera. Azi doar muzica. Un prieten mi-a reparat un HDD mai vechi, si astfel mi-am recuperat din poze. S-au copiat si.. curiozitatea ma impinge sa deschid un fisier. Si apoi altul, si altul.. De ieri nu am mai plans deloc. Iar acum, simt cum suvoaie de lacrimi mi se preling pe obraji, pe buze. Sarat.

Atat de multe fotografii.. O multime de amintiri imi vin in minte. Eram asa frumosi… La cat de serioasa sunt eu, mereu ma facea sa zambesc, sa rad. Cu el puteam fi eu insami, puteam lasa jos barierele, puteam… puteam fi orice imi doream fara sa simt un strop de judecata.

Printre toate acele poze, gasesc un screenshot, de anul trecut, pe vremea aceasta. “Today is your anniversary with … ” Si imediat am simtit ca si cum un cutit mi se rasucea in inima.

Ma gandesc ca ar trebui sa dansez. Poate voi mai uita o perioada. Imi pun castile, setez piesa si go ! Dupa 3 minute, ma prabusesc. Nu pot ! Cand dansez de obicei, o fac cu toata inima. Acum, e bucatele. N-am pic de vlaga, iar capul sta sa-mi explodeze…

 

2 Comments Add yours

  1. Paula says:

    Of, înveselire grabnică, draga mea, ştiu cât îţi e de greu… Of, îmi pare nespus de rău!

    1. wildrosec says:

      😦

Leave a Reply

