Let her go .

Mereu m-am bazat pe ideile mele proprii si, de cele mai multe ori nu am dat gres. Acum insa, nu mai am cuvinte.

Am crezut mereu ca in clipa in care ajungi sa iubesti o alta persoana, esti predispus la sacrificii. Sa fii in stare sa renunti la ceea ce esti, la obiceiurile proaste, uneori chiar, la micile tale placeri. Nu, nu e nimic de speriat, cel putin din punctul meu de vedere. ryh5t

Vezi tu, eu am iubit si iubesc un om cum nu am iubit nimic intreaga mea viata. Iti poti imagina un astfel de sentiment? Nu, nu poti. Fiindca fiecare iubim in felul nostru propriu. Ei bine, eu m-am daruit cu totul. Nu mi-am pastrat acel 1% al meu, dupa cum imi spunea cineva. I-am daruit lui totul, pana la cea mai mica bucatica din sufletul meu.

Am lasat totul deoparte, inclusiv prieteni si cariera(daca as putea spune asa), hobby-uri, pentru a-mi concentra atentia asupra dorintelor si viselor lui. Dar si ale noastre.

Visam.. ca orice cuplu ce depaseste o anumita perioada de timp impreuna, visam o casa a noastra, si… restul .

Nimic nou, nu ?

Dar gandeste-te ca, desi nu e un lucru prin care nu au mai trecut si altii… fiecare trecem prin aceste etape in felul nostru propriu.

Cum ma simt acum? Distrusa. Calcata in picioare. Facuta bucatele.

Multi, dar multi se bucura in acest moment de .. necazul meu. Fiindca asa e omul. Raul altuia e motiv de sarbatoare, de barfa. Si sincer, dragii mei, nu-mi pasa. Am observat ca vizualizarile de pe blog-ul meu au crescut considerabil in ultimele zile, ceea ce demonstreaza .. absolut nimic.

Momentan, grija mea e sa trec si peste incercarea aceasta. Sau a fost.

Am inceput sa obosesc. Sa cauti atentia unui om care pana mai ieri era (inca este) totul pentru tine, nu e atat de usor. Indiferenta si orgoliul au stricat multe mari iubiri. Si tare ma tem ca o s-o strice si pe a noastra.

Eu mi-am pus armele jos. Ma predau. Renunt la tot ceea ce am fost pana acum. Daca asta e o conditie sa fie totul ca inainte, sau mai bine, ok.

Ma umilesc facand asta? Bine. Inseamna ca nu voi avea regrete ca nu am facut orice mi-a stat in putinta pentru a-mi salva relatia.

O prietena mi-a spus ” daca te iubeste cu adevarat, te va ierta si veti trece si prin incercarea asta. Fiindca nu renunti la o iubire ce a durat atatia ani, pentru un motiv ca acesta. Schimba-te si tu la randul tau, dar el, daca te iubeste, te va ierta si veti mai fi multi ani impreuna. Daca nu, inseamna ca nu a fost niciodata sincer.”

Nu ascult de obicei sfaturile altora, dar acesta mi-a ridicat un mic semn de intrebare. Si totusi.. multi mi-au spus ca au vazut ceva in ochii lui cand vorbea despre mine, ca si cum .. as fi fost speciala, nu stiu. Mai bine nu ma mai gandesc la asta ca iar imi amarasc sufletul.

Pana la urma, chiar trebuie sa indepartezi pe cineva de tine pentru a-ti da seama apoi ca iti lipseste? Chiar e necesar ?

2 Comments Add yours

  1. fursecuricuciocolata says:

    De cele mai multe ori, da, e necesar.
    Sper să fii bine ! Fii puternică, va trece și această perioadă..

    1. wildrosec says:

      Multumesc !

Leave a Reply

