Ain’t nobody .

 

Pentru ca in ultimele zile am primit o multime de sfaturi… Si doar trei persoane au reusit sa-mi vorbeasca cat sa inteleg si eu. Iar acesta este un mesaj  primit acum cateva ore :36RCpsv96X

hello , stiu ca noi nu am discutat niciodata for real si poate nici nu a fost cazul. ne am simtit de f multe prin postari. ti am citit ultimele postari pe blog. iti vad pozele zi de zi. multa durere. stiu cum este sa te framanti si sa incerci sa mergi mai departe. nu vreau sa iti las un mesaj de ala başit de consolare, nu stiu prea mult din ceea ce se intampla/ intamplat intre tine si iubitul tau dar mai simt un lucru , mai departe de durerea ta din prezent: ca o sa va impacati. sa o numim intuitie feminina sau predictie creatoare, cum spun cartile. dar mai e ceva ce nu scrie in nicio carte: sa simti cum doi oameni sufera unul dupa celalalt. altfel te inchideai in casa si incercai sa uiti. dar nu uita nimic, totul este de recuperat. 4 ani inseamna mult si o perioada de cotitura in viata fiecarui cuplu. stim amandoua ca dragostea nu e de ajuns dar sunt sigura din ce am citit din postarile tale ca sunteti mult mai bogati de atat. acele sentimente de sustinere, sprijin, confort, respect, poate chiar orgoliu, toate acestea sunt ale voastre in continuare. use them wisely! nu ma pricep la consolări şi nici nu cred ca e cazul cu tine si iubitul tau. cheer up, te îmbrațişez!

Ideea e ca am gresit si eu. Mult. Lucruri care mie mi se pareau normale, dar pe el il deranjau. Si continuam sa le fac. Acum stiu ca nu am avut dreptate, dar e tarziu.

As vrea sa dau timpul inapoi, sa ma bucur mai mult de clipele petrecute impreuna …

Leave a Reply

