Damn you .

Acum realizez de ce am fost atat de fascinata de filmul Maleficent. Intelegeam ideea, intelegeam totul, eram in stare sa tin un discurs despre toata ideea filmului. Dar nu eram pregatita sa o simt pe propria-mi piele.hgny

Stii cum se spune, sa te feresti de prieteni? Toata lumea scrie intregi repertorii despre dusmani, despre cat de invidiosi sunt, cum incearca sa-ti distruga viata.. s.a.m.d. Dar daca e sa te raneasca vreodata cineva, acela va fi intotdeauna un prieten, o ruda, cineva apropiat tie, sufletului tau. Cineva caruia i-ai impartasit toate secretele tale, cineva care “a meritat” increderea ta.

Un dusman, nu va putea decat sa te priveasca cu invidie si sa te vorbeasca de rau. Chit ca-ti spune in fata, sau pe la spate. Dar un prieten, iti poate zambi, da sfaturi, iar apoi… El e singurul care stie arma secreta pentru a te pune la pamant. Cum era “Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani am eu grija. ” Kind of.

Stephan a stiut sa-i taie aripile lui Maleficent si s-a folosit de slabiciunea ei, fierul.. Toate astea doar din cauza ca tanara s-a indragostit, a crezut si a avut incredere. E cat se poate de adevarat ca o femeie nu mai gandeste logic atunci cand se indragosteste. La final, ar fi putut prea bine sa-l sugrume, avea motivul si avantajul.. dar nu, ceva din sufletul ei i-a spus ca nu merita.

Asa cum tipa Maleficent in dimineata cand s-a trezit fara aripi… imi vine si mie sa tip. Sa pot sa ma eliberez de toata tensiunea, durerea, sa pot sa scap de toata povara ce-mi apasa inima.

2 Comments Add yours

  1. damarisinsecolulxxl says:

    Şi pe mine m-a coplşit filmul. Cred că la partea cu încrederea trebuie să fim mai atenți. Trebuie să cântărim cât oferim pentru a nu ne pierde pe noi în speranța că altcineva ne va salva. Trebuie să lăsăm măcar atât cât să fie imboldul de a fi propriul salvator. Este complicat mai ales când iubeşti părțile bune într-o persoană. Dar uităm des că în noi există mereu dualitatea între rău şi bine. Oricât de mult bine ai găsi într-o persoană, oricât de mult ai iubi până şi defectele, încrederea se poate risipi imediat dacă el nu reuşeşte să primească acea iubire şi să îi ajungă doar acele defecte. Nu ştiu dacă vei înțeleg perfect ce vreau să exprim.

    1. wildrosec says:

      Nope. Am sa mai citesc de cateva ori si am sa inteleg eu ceva :))

Leave a Reply

