The edge .

Doresc sa spun ca nu sunt deloc mandra de mine si ca sunt foarte obosita .

Tin minte ca de mica eram oarecum fascinata de mirosul de medicamente ce venea din sertarul bunicii mele. Avea astm si lua o multime de pastile. Era un miros intepator, aducea a amar dar 0m5hONDszeoarecum interesant. O ajutam mereu sa isi faca injectia; eu ii legam guma elastica de brat, iar ea facea restul. Eram mandra de mine. Mereu imi spunea ca viseaza ca eu sa devin asistenta sau doctorita, ca sa o pot ajuta. Dar ea s-a stins si.. am simtit ca nu mai are rost. Am renuntat.

Dar apoi, viata m-a purtat doar si numai prin spitale. Doctori, tratamente, injectii, perfuzii, coma, alergii, analize… Orice raceala sau boala se prindea de mine. Acum am ramas doar cu hipertensiunea, A.C.J.-ul , spasmofilia, anemia..

Orice frica, spaima, stres imi face rau. Incep sa ma panichez, sa nu dorm, sa ma port ciudat si… de cele mai multe ori sa intru in depresie.

Nu sunt deloc mandra de mine.

Dupa atatea zile, am avut o cadere nervoasa si… am simtit ca nu mai pot si nu mai are rost. Ma uram pentru tot ceea ce sunt, ceea ce am fost si ceea ce ar trebui sa fiu de-acum incolo. Ajunsesem sa regret orice lucru facut pana in clipa de fata, si

Am sa iau o pauza… mai lunga.

WIdNsXqV9W

6 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    vin dupa tine unde esti si te mananc cu fulgi cu tot. depresia e si ea buna, te repara. daca pauza este pt reparatie atunci te iubesc. dar contul de facebook unde disparu? aaah :(((

    1. wildrosec says:

      sunt.. la un spital din zona
      da, pt reparatii..
      I’m sorry 😦 am avut un moment de slabiciune

      1. Fata de ghindă says:

        nu stiu unde sa ti dau nr de tel sa vbim pe un wassapp ceva cand ai timp si esti refacuta. ai grija de tine e o aberatie acum. lasa i pe ceilalti din jurul tau sa aiba grija de tine precum tu ti ai ajutat bunica in copilarie. e mare lucru pt un copil ce ai facut tu atunci, iar asta sigur te a oțelit. nu degeaba spunea bunica ta că ai stofă de medic sau asistentă. mai suntem pe aici oameni care nu te judecăm şi dispuşi să asculte…după odihna binemeritată. uite un zâmbet, ştiu că e puțin, dar e din suflet. şi nu eşti singură.

      2. wildrosec says:

        Imi pare sincer rau si multumesc mult. E bine sa stiu asta

    2. wildrosec says:

      voi fi bine

      1. Fata de ghindă says:

        ştiu asta. 🙂 ’cause I trust you

Leave a Reply

