Just be there .

In sfarsit e vineri… Cateva ore pana diseara si apoi imi termin tura, urmeaza 3 zile libere.

Pot spune ca am avut o saptamana  plina, dificila si.. scarboasa. In numai cateva zile am vazut cum oamenii isi scot banii de la sutien, din ciubota si… din chiloti. Si nu, nu e nimic sexi in asta. Sa vezi o tanti de 50 si cv de ani, 150 kg, cum isi ridica tricoul, lasa pantalonul in jos si scoate bani de la chilot. Wtf ?! Instantaneu mi s-a facut greata si am fugit sa ma spal pe maini si sa spal si banii, bineinteles. Apoi, un dialog interesant cu o alta:YTqzJKVCLO

– Ai covrigi?

– Nu.

– Atunci da-mi o paine. Vai nu stiu ce sa mai fac, am o diaree de cateva zile, cred ca am luat vreun microb ceva..

– ( de ce dracu m-ar interesa pe mine asta ?! Aici nu-i farmacie . )

Sa lucrezi cu omul e cel mai greu lucru posibil. Sa  stai si sa le zambesti, sa le raspunzi frumos, sa fii amabil. Merita? Nu, nu merita. In ziua de azi, tot prostul e destept si increzut. Iar unii oameni intrec masura. De asta uneori imi si place sa le mai dau peste nas. Dar din pacate, pe unii nu-i duce mintea si nu se prind, au impresia ca e amuzant, si atunci imi strica mie toata distractia.

Programul e aiurea; acum, dimineata la 6 e intuneric si mai ales frig… Imi place toamna, e frumos, dar nu cand trebuie sa lucrezi.. Si mereu am iubit toamna impreuna cu el. Stii ca mereu mi-era mai cald, sau mi se parea mult mai frumoasa cand era langa mine? Chiar si zilele ploioase imi pareau o binecuvantare.  Mai ales cand incepeau sa cada frunzele si mergeam sa ne plimbam prin Copou…

Saptamanile in care mergeam aproape zilnic la cinema…

Doar simplul fapt ca era langa mine, ma tinea de mana si puteam sa-mi asez capul pe umarul lui… Nu exista liniste sufleteasca mai mare de atat.

Mi-a zis cineva zilele astea ” tu te hranesti din amintiri..”. Pai ce altceva sa fac? Ce altceva mai am? In fiecare zi ma uit la aceleasi filme continuu. Iar de fiecare data vad scene pe care nu le-am observat pana atunci. Poate asta incerc sa fac si acum. Imi amintesc de clipele frumoase, iar in acelasi timp imi revin in minte mici detalii care ma ajuta sa merg mai departe. Nu are nici un sens ce spun, nu? Pentru mine are.eycpWF1byt

Rabdarea e o virtute pe care nu multi o au. Eu sunt una dintre ei. Imi vreau barbatul inapoi indiferent de costuri, sacrificii. Vreau o sansa de a crea noi amintiri, mai frumoase .

Maine, maine va fi o zi mare. Am o prietena, pe care am cunoscut-o la gradinita, cand aveam vreo 5 ani.. Si am crescut impreuna, am invatat impreuna. De multe ori spuneam ca e sora mea mai mare, desi e doar cu 4 luni inaintea mea. Mi-a fost alaturi ori de cate ori i-am cerut ajutorul, iar de multe ori, fara sa i-l cer. Isi dadea seama singura de ceea ce e in sufletul meu, si era acolo, facea orice sa ma scoata dintr-o stare proasta. Ei bine, maine se marita. Va fi oficial o doamna. Iar eu, domnisoara de onoare; pentru prima data. Ma bucur atat de mult pentru dansa ca si-a gasit perechea potrivita, si sunt amandoi frumosi.. Abia astept sa o vad in rochia de mireasa, si sper din tot sufletul sa nu plang.

Mai trist e ca, trebuia sa merg impreuna cu el.. Iar acum, voi fi singura printre atatia oameni fericiti. Sigur voi incepe sa plang. Ma emotionez repede si draga mea miresica sigur o sa imi dea palpitatii. El era mereu sprijinul meu, stia mereu ce sa spuna, ce sa faca.. El ma facea sa rad. Gandul ca o sa trebuiasca sa trec prin aceasta experienta atat de frumoasa si deosebita fara el, ma distruge complet. Dar o sa incerc sa ma tin tare, de dragul ei. Pentru ca a fost o prietena grozava in toti acesti ani si sigur va fi o sotie perfecta. Ma bucur nespus pentru ea.

 

Leave a Reply

