Wedding time .

Inca de la 5 dimineata mi-a disparut somnul. Incepeam sa-mi fac tot felul de griji, de ganduri.. si mai ales, ma gandeam daca va putea ajunge. Dar aveam totusi acel feeling, ca e mai bine sa ma obisnuiesc cu gandul ca nu va veni. Si nu a venit. Dar am incercat sa inteleg. Nu era obligat si stiam ca e obosit. Nu voiam sa fortez lucrurile.

Nu are rost sa mai spun cum mi-a decurs mie ziua, cu toate pregatiri si restul.. Totul a inceput cand am ajuns acasa. La casa copilariei mele.YtEz7hJXHf

Mi-am lasat bagajul si apoi am coborat scarile. Am facut 20 de pasi si am intrat in bloc. Scarile ce duceau spre usa ei, erau luminate de niste candelute mici iar balustrada era impodobita cu voal alb. Usa fiind deschisa, am intrat incet, si am zarit-o la bucatarie pe mama miresei. Am salutat frumos si nu puteam sa nu observ cat de eleganta  si mai ales cand de emotionata era. Apoi, cand am intrat in sufragerie, am vazut-o.

S-a ridicat sa ma intampine si… nu mai aveam cuvinte. Era asa frumoasa.. Si atat de calma… Mai nelinistita eram eu decat dansa.

Nu-mi venea sa cred ochilor. Draga mea draga in rochie de mireasa. Venise si ziua aceasta. Lasa copilaria in spate si devenea o doamna.

Totul a fost frumos. De la venitul mirelui dupa mireasa, slujba, petrecerea…

Eu nu sunt genul care vrea sa iasa in evidenta. Am stat la masa mea si i-am privit pe restul cum se distreaza. De gura surorii miresei am dansat si eu, nu am avut cum sa refuz. Desi am incercat.

Dar nu, aveam parca o grija. Voiam sa ma asigur ca draga mea prietena e bine. Ca e multumita. Saraca era obosita dupa atata dans si zambit cu toata lumea. La noi, mi se pare ca ne complicam prea mult cu nuntile, cu tot acest spectacol. Oricum, eu simteam nevoia sa ma asigur ca pot citi pe chipul ei ” sunt cea mai fericita “. As fi vrut sa o trag de-oparte si sa vorbim, sa povestim… dar, toata lumea tragea de ea. Toti vor un dans sau o poza. E obositor zic eu. Dar astea ne sunt traditiile. Nu inteleg de unde atata tam-tam cu ziua nuntii, cand pentru miri e doar oboseala, stres.. saracii nu au timp sa-si traga sufletul. E ca si cum ar juca un rol, pe o scena.

Nu am reusit sa plec dimineata cu inima impacata. Ma ruga sa mai raman pentru un dans, si am incercat.. pana s-a bagat iar un nene, ca el vrea sa danseze cu mireasa. Ce sa-i faci.. I-am zambit si i-am spus ca plec, ca mai vorbim noi. As fi vrut din tot sufletul sa fiu acolo, pentru ea..

Ideea e ca.. ii doresc multa fericire in viata si sa aiba parte doar de bucurii. Atat din partea sotului cat si a copiilor. Fata asta, femeia asta are un suflet bun. Nu merita decat sa fie tratata cu respect si iubire. Cum i-am spus si ei, indiferent de ceea ce ne va rezerva viitorul, eu voi fi mereu aici pentru ea. La orice ora din zi sau noapte. Stie ea. 10337721_777495168963424_4611262546094878700_n

Cat despre el.. Imi pare atat de rau ca am ajuns pana in punctul acesta si… nu am trecut impreuna prin aceasta experienta. Inainte sa plec am auzit-o pe draga mea spunand

Lasa ca o sa fie totul bine, o sa vezi..

Am incredere in ea . Mereu a avut dreptate .

Dar totusi am purtat cu mine ceva ce imi amintea de el, chiar daca nu stia.

 

 

Leave a Reply

