Movie with a stranger.

Aveam emotii. Drace…

Nu era nimic iesit din comun. Mergeam destul de des la film, la shopping. Era ceva din rutina.

De ce sa-mi fi facut griji de data aceasta ?

Poate doar pentru ca trebuia sa-mi inabus sentimentele, sa-mi ascund orice dovada de afectiune, sa imi controlez miscarile.. Era o iesire intre doua persoane care au avut un trecut impreuna, iar acum trebuiau sa se comporte ca si cum am fi fost simpli amici. Cat de greu poate fi ?! YOKj1nKbQd

Imposibil.

God knows that I’ve tried.

Am avut noroc ca eram doar 3 persoane in sala de cinema, iar ce-a de-a treia statea in penultimele randuri. De fapt nu noroc, coincidenta. Nu am vorbit decat banalitati, sau pareri despre film. Guardians of the Galaxy . Nu prea imi era mie gandul la comedie, dar .. decat deloc.. Stii cum e, uneori te multumesti cu ceea ce primesti.

Dar pur si simplu nu puteam.. Simteam cum imi ardea inima.. as fi vrut sa spun ceva.. dar mi-era sa nu inrautatesc lucrurile. Nu tin minte sa ma fi privit in ochi. Iar eu am procedat la fel. De cum am intrat, mi-am pus ochelarii si imi cautam ocupatie. Voiam sa par detasata, cand de fapt… numai eu stiu ce era in sufletul meu.

Pe tot parcursul filmului, cred ca mi-am oprit lacrimile sa nu curga pe obraji de cel putin 10 ori. O singura data nu am fost atenta si s-au prelins pe buza de sus. Am incercat sa sterg repede si discret, dar parca erau prea multe… Imi venea sa ma ridic si sa ies din sala, sa fug, sa plec departe… undeva unde nu ma vede nimeni. Dar nu voiam sa fac o scena. Eram multumita ca era acolo, langa mine. Ce puteam cere mai mult ?!

As fi cerut.. As fi vrut sa imi asez capul pe umarul lui.. Sa ma simt in siguranta.. Dar imi era teama sa nu ma respinga.

7 Comments Add yours

  1. AndAleCo says:

    E doar un film…totul se va rezuma la cate un alt film

    1. wildrosec says:

      incerc sa te inteleg, dar momentan nu-mi merge mintea šŸ˜€

      1. AndAleCo says:

        inca 2-3″filme” si vei intelege šŸ˜›

      2. wildrosec says:

        Hmm.. daca spui tu

  2. Myriam says:

    Nu era cam devreme sa faceti pe amicii? šŸ™‚

    1. wildrosec says:

      asa se pare. Dar a fost decizia lui.
      Eu niciodata nu mi-am dorit sa fim amici. Nici in momentul de fata.
      Asa cum am mai spus, sunt adepta zicalei “totul sau nimic”.

    2. wildrosec says:

      si, am ramas la nimic šŸ™‚

Leave a Reply

