Let me ..

Nu stiu cum se face, dar parca toamna si-a intrat prea repede in atributii. E abia sfarsitul lui septembrie si deja s-a trecut la haine groase. Ieri dimineata, cazuse bruma. Iar asta, in mod normal se intampla spre sfarsitul lunii octombrie.  E frig frig frig. Si parca ma simt din ce in ce mai singura.

Degeaba vorbesc zilnic cu zeci de persoane, degeaba rad sau zambesc, lipseste ceva. Simt ca nu sunt eu.

Dimineata, imi venea sa plang. Era atat de frig afara si intuneric.. Iar eu eram treaza la 5:40 . God, e un chin pentru mine. Incercam sa grabesc pasul si sa ajung mai repede, dar mi-era si somn si mai mult mergeam cu ochii inchisi..

Am dat fuga repede in bar si i-am spus sa-mi puna o cana mare de ciocolata calda… Aveam mainile inghetate.tfdhft

Nu stiu cumde, dar azi e prima data cand am vazut cerul rosu. Era in jur de 7 fara ceva, si totul prinsese o nuanta de portocaliu rosiatic. Era frumos..

M-a pus pe ganduri.

Aseara simteam cum arde inima in mine. Simteam asa o neliniste in suflet… Ca si cum as fi vrut sa vorbesc mult. Cat se poate de mult.

Am aprins ecranul telefonului de cateva ori, si apoi il inchideam. Am deschis casuta de mesaje, si apoi am iesit. Sa incerc? Nu. Mai bine nu. Apoi, am deschis iar. Incepusem sa tastez. Iau o pauza, scriu iar. Si scriu si scriu.. Termin. Apoi sterg.

Nu ar avea nici un rost. Ar fi insemnat sa exteriorizez tot ce simt eu, si sa astept un raspuns. Iar daca raspunsul acela nu ar fi venit… Sau poate ar fi venit, si daca nu imi convenea? Mai mult rau imi faceam. Se ducea o mica batalie intre a spune si a nu spune, a risca si a nu risca, a trimite si a nu trimite. In cele din urma, a castigat ” mai ai rabdare..” .

Ai avut vreodata sentimentul ca trebuie sa spui ceva ce ai tinut prea mult in suflet? Ei bine, eu vreau sa spun un singur lucru : ” Te iubesc ! “. Atat. Doua cuvinte, simple, dar cu un inteles amplu.

Al meu “Te iubesc” iti spune ca.. te plac, tin la tine, sunt alaturi de tine, te ador, te respect, te inteleg si mai ales , iti multumesc. E un suplinitor pentru.. iti voi fi alaturi mereu, in special atunci cand iti va fi greu; te voi ridica de jos, ori de e prea greu, ma voi aseza langa tine si ne vom stradui impreuna. Inseamna ca, desi iti stiu toate defectele iar uneori nu le pot intelege, ti le accept si te doresc exact asa cum esti. Ca nu e nevoie sa imi oferi o lume perfecta, sa-mi pui totul la picioare..nu. Vreau doar mana ta, langa a mea… iar amandoi sa ne cream propriul univers. Perfect sau nu, va fi al nostru, Iar in imperfectiunea lui, tot va fi perfect. Pricepi?

Ti-as spune “Te iubesc” atunci cand seara ma tii strans la pieptul tau, sa pot dormi linistita.. Cand dimineata ma dojenesti ca am fugit din bratele tale si m-am cuibarit pe marginea patului, mai sa ies pe geam. Apoi ti-as spune ca in bratele tale gasesc siguranta, ca nicaieri in lume nu ma simt mai protejata decat langa tine. Ca peste noapte ma indepartez de tine doar pentru a nu-ti deranja somnul, dar apoi, spre dimineata, iti caut imbratisarea calda. Fiindca, nicaieri nu e mai bine decat langa tine.

Imi doresc sa-ti spun atat de multe… Dar mi-e prea teama sa nu ma indepartezi si mai mult.

5 Comments Add yours

  1. imafucker says:

    Frigul inseamna singuratate. Asta am invatat si eu

  2. Teo says:

    În general, toamna înseamnă singuratate, căldura de peste vară dispare, iar oamenii rămân fără sprijin (dpdv natural), rămân defapt cu propria fiinţa undeva în singurătate. Foarte bun articol. 🙂

    1. wildrosec says:

      Multumesc

  3. Myriam says:

    Nu stiu….poate era mai bine sa-i fi spus ceea ce simteai. Daca nu zicea ca tine, oricum sunteti despartiti. Oricum durerea e la fel de puternica. Poate durea un pic mai tare, dar macar partea aia o inchideai dupa tine si stiai de-un lucru. Imi pare rau de tine 😦 Pacat de relatia ta 😦

    1. wildrosec says:

      Totul timpul i-am spus ce am simtit, niciodata nu i-am ascuns ceva.
      Iar uneori am impresia ca a profitat de acest lucru.
      Am ajuns sa realizez ca.. uneori e mai bine sa tii pentru tine. Chiar si atunci cand iubesti cu toata fiinta ta. Unii s-ar putea sa nu se descurce cu asta
      Da, si eu regret enorm.

Leave a Reply

