Late goodbye .

Don’t force someone to remember you all the time. Just stay silent, let them realize how they will be without you in their life.

Mi-a aparut prima data in fata cand am deschis pagina de facebook in aceasta seara. Un fel de ” ti-am spus eu ! “. Da’ bine prietene, nu puteai posta asta acum cateva zile? Ca poate altfel statea acum situatia. Dar nu e vina ta, e a mea.rcthgb hty

E vina mea ca iubesc in felul acesta, e vina mea ca m-am daruit trup si suflet unei relatii de care multi spuneau “Nu e de tine, nu te merita..” . Si eu ce-am facut ? M-am aruncat cu capul inainte. Am renuntat la tot ce eram eu, la tot ce statea in calea noastra, am investit timp si sentimente. Si am tinut sa-i spun mereu ce gandesc si ce simt. Fara secrete. A fost singurul care stia exact ce se intampla in viata mea. Si am crezut ca e reciproc.

Mi-a placut sa stiu ca am langa mine un barbat ce ma iubeste la fel de mult cum il iubeam eu. Ca ma intelege si ma sprijina in tot ce fac.

La randul meu, sunt multumita de faptul ca mereu am fost acolo cand a avut nevoie de ajutor. Nu mi-a placut sa stiu vreodata ca se chinuie singur iar eu sa stau sa ma uit. Atata timp cat am  putut, i-am fost aproape. Si daca nu puteam, faceam si imposibilul.

L-am iubit pe omul acesta ca pe ochii din cap. De fapt, nu exista expresie potrivita care sa explice sentimentele mele pentru el. Pentru ca, in ciuda celor intamplate, eu inca il iubesc. Eu inca astept sa vina ziua in care se va intoarce la mine. Sunt naiva, stiu… Dar sufletul nu ma lasa sa urasc o persoana alaturi de care mi-am petrecut 4 ani din viata, langa care am dormit atatea nopti la rand.. Alaturi de care am impartasit atatea vise si planuri de viitor..

Un om, pe care l-am considerat mereu sufletul meu pereche.

Acum, sa merg mai departe fara el e o idee straina de mine. E un chin. Un chin prin care va trebui sa trec de una singura.

Sunt impacata totusi cu gandul ca am incercat tot ce e posibil si imposibil pentru a face parte din viata ta. Dar poate ca, nu mai simtim la fel…

11 Comments Add yours

  1. A. says:

    😦 Cred ca fiecare dintre noi trecem la un moment dat prin ce treci tu acum. Stiu ca pare o situatie fara scapare, dar gandeste-te ca nu a fost sa fie si ca orice ti s-ar intampla in viata, ti se intampla pentru ca vin lucruri mai frumoase decat orice ai avut pana acum.

    Poate ca acum EL pare singurul potrivit pentru tine, dar asta inseamna doar ca acolo, undeva, sufletul tau pereche a asteptat sa iesi din relatia asta de 4 ani, ca sa il cunosti pe el. E dreptul tau sa suferi o perioada si sa plangi pana ramai fara lacrimi. E indicat, chiar, sa nu tii in tine. Durerea cere sa fie simtita si nu are rost sa cauti sa o ucizi.
    La un moment dat, insa, trebuie sa zici STOP si sa realizezi ca s-a terminat. Sa ii dai drumul LUI pentru a te putea elibera pe tine.

    Avantajul nostru, al oamenilor, este ca am fost inzestrati cu UITAREA. Lasa timpul sa treaca, incerca sa iti gasesti ocupatii placute si vei vedea ca in curand intensitatea durerii va scadea semnificativ.

    Si nu uita: oamenii vin si pleaca, iar povestile de iubire au termen de expirarea. Pacat ca esti imposibil sa il vedem dinainte. 🙂

    Incearca sa asculti melodii care te fac sa te simti speciala si frumoasa. Te va ajuta mult sa te simti mai vesela.

    Te saluta o fata complicata care traieste intens fiecare stare, inclusiv asta pe care o ai tu acum. :*

    1. wildrosec says:

      multumesc ..
      Te-as ruga.. da-mi exemple de melodii ce acest fel.. cred ca am nevoie. Sigur am nevoie

      1. A. says:

        Mie imi place mult Indila. Toate melodiile ei. Reusesc sa ma calmeze. Nu recomand unele melodii ale Lanei (Lana del Rey) pentru ca te pot baga si mai tare in stare nasoala. Eu mai ascult chestii d-astea care ma umplu de energie: Skryllex, Stromae ( am facut o obsesie pentru astea doua: http://www.youtube.com/watch?v=oiKj0Z_Xnjc si http://www.youtube.com/watch?v=CAMWdvo71ls ) .

        Neaparat sa le asculti date tare! Atat de tare incat sa nu iti mai auzi gandurile. :*

      2. wildrosec says:

        Lana del Ray mai ascult si eu,, dar ma feresc de unele piese. Sunt toxice pentru suflet 😀

      3. A. says:

        Corect! 🙂

  2. A. says:

    Am ascultat piesa din dreapta mea, de pe blogul tau. Astept si eu recomandarile tale. Se pare ca asculti muzica pe gustul meu! 🙂

    1. wildrosec says:

      The XX ? Da, am auzit-o in The Great Gatsby..
      Restul sunt piese facute de el.. ma feresc sa le ascult momentan 😀
      Sigur, cum imi revin putin, o sa iti recomand cu cea mai mare placere :*

      1. A. says:

        Chiar acum ma pun la curent cu The XX. Te anunt in legatura cu ce parere imi voi forma! :*

      2. A. says:

        Pana acum imi place Infinity, de la The XX! 😀

  3. A. says:

    Legat de melodii, nu trebuie sa cante ala “Esti frumoasa! “, sau mai stiu eu ce! :))) Ideea e sa iti trezeasca senzatii, care sa te faca sa ai ganduri frumoase si sa simti valuri de fericire iesindu-ti prin pori. Sa asculti ce iti place.

    1. wildrosec says:

      Mi-am dat seama :))) Ar fi fost si ciudat sa asculti piese cu un asa mesaj :)))

Leave a Reply

