Two words, eight letters .

large

You know, I think one of the worst feelings is finding out that you didn’t mean as much to someone as you thought you did, and you just feel stupid, and because you looked desperate, about caring too much.

Asta a fost greseala mea. Sa cred ca suntem diferiti, ca tu esti diferit. Am crezut ca dupa doi ani, ne-am mai maturizat, ca nu mai repetam aceleasi greseli, ca am invatat din cele trecute.large

Vine o vreme cand te afli la o rascruce, cand nu merge totul cum te asteptai si trebuie sa iei o decizie ” sa raman cu el, sa rezolvam problemele si sa mergem mai departe?” sau ” e mai bine sa o iau pe un drum separat, sa imi vad de viata mea?”.

Iar eu asta am facut. Am dezbatut in mintea mea toate argumentele pro si contra, si am ajuns la concluzia ca Il iubesc enorm de mult pe acest om, sunt in stare de orice pentru el, vreau o viata alaturi de el, vreau sa fiu fericita langa dansul.

Si am incercat tot ce m-a dus pe mine mintea. Am vrut sa renunt la toti si toate, doar pentru tine, pentru noi. Dar nu ti-a mai pasat.

Ti-a incoltit in minte gandul ca vrei sa fii iar cum erai inainte de a ne cunoaste, iar eu nu pot concura cu asta.

Ma doare tot trupul, sufletul.. toate se impotrivesc mintii, dar trebuie. De data asta trebuie sa renunt la orice farama de speranta si sa imi urmez ratiunea.

You dont love me anymore. Trebuie sa ma impac cu gandul acesta, sa accept realitatea, oricat de dura e ea.

za9quW01Z9

3 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Daca el nu face aceleasi sacrificii, atunci unde merge relatia? Trebuia sa faca si el ceva, altfel….altfel cum?

    1. wildrosec says:

      La asta m-am gandit si eu…
      Eu am sacrificat multe, nimeni nu stie cate. Si poate nu o sa se stie vreodata. Doar noi stim.
      Dar se pare ca orice as fi facut, nu a fost de ajuns. Probabil am facut prea multe

  2. Mishuk says:

    Te sfătuiesc să nu-mi răspunzi la comentariu… Nu vrei un șir lung, cât o zi de post. Nu ții post, sper.

Leave a Reply

