Changing .

E frig, prea frig pentru mine. Tin cu ambele maini o cana de ciocolata calda si privesc cum iese aburul…

Bule. Multe bule. Incerc sa le numar, dar nici o cifra nu-mi apare in minte. Nici macar 1. Suflu. Toate se rasfrang pe margini lasand loc liber in mijloc. Iau o inghititura. Prea dulce. La fel ca si ciocolata inceputa dimineata. O jumatate din acea patratica mi s-a parut prea mult. Croissant-ul la fel. Cafeaua de ieri inca e acolo, rece.. Asez si ciocolata langa ea. Nu vreau. Nu mai vreau nimic. Cel putin am reusit sa beau un Nestea de lamaie. Si pe acesta, greu.. stapanindu-mi mereu senzatia de greata.redvcsfer

Tremur. Din toate incheieturile. Toata noaptea, sub doua paturi am tremurat continuu. Nu-mi era frig, dar nu ma puteam controla. Somn, de unde atata somn?!

La 5:45 a sunat alarma. Simteam ca poate trezi si mortii de tare ce era. Am oprit-o. Va suna iar peste 10 minute. Mi-am atintit privirea in tavan si ma intrebam:

De ce? De ce mie? De ce mereu eu?

Ce-am gresit? Mi-am daruit inima unui om care simteam ca ma intelege, ca imi poate fi alaturi..

De ce asa? Imi promisese ca de va fi vreodata sa aleaga, eu voi fi mereu pe primul loc. De ce a trebuit sa aflu astfel ca totul era doar o minciuna? O minciuna perfect de frumoasa…

Ma uit pe telefon, mai sunt doua minute pana incepe sa sune iar, deci mai bine o opresc eu. Ma imbrac repede si ies afara. E al naibii de frig si-mi vine sa plang. Dar incerc sa ma abtin.

Nu am chef de nimic azi. As pleca departe, cateva zile.. Sa uit de tot, sa cunosc alti oameni. Oricum, nu mai am unde ma intoarce.

Si-ncep sa-mi amintesc… Nu! Nu iar..

Mai bine m-apuc si sterg tot ce e legat de el din telefon. Nu vreau, dar trebuie..

Dau peste un screenshot “Nu am de gand sa fac nici o prostie, pe tine te iubesc si pe tine te vreau si te doresc:* ” Received 22 August 21:13

Raman cu privirea blocata in telefon; in cap incepe sa-mi ruleze tot filmul din acea seara.. Era la nunta unui amic, fara mine, eu eram acasa si imi faceam griji aiurea si… Mi-am dus degetele in par, am prins o suvita sanatoasa si m-am tras cat am putut de tare.  Nu! Gata.

Cand o sa te inveti minte vreodata?

Nu cred ca prea curand…

Stiu ca nu e bine, ca as face o greseala, ca as repeta o greseala, ca sunt inconstienta… ca, trebuie sa pun lacat inimii. Dar poti face asta cu adevarat? Poti opri sa mai simti ?

Nu poti. Dar am sa invat.

2 Comments Add yours

  1. Mishuk says:

    Eu aș schimba telefonul :))

    1. wildrosec says:

      L-am schimbat :))

Leave a Reply

