When you find you, come back to me .

Mai sincera si mai directa decat acum nu am sa mai fiu vreodata. Deci fii foarte atent, lasa orgoliul si indiferenta la usa. La cea de la intrare. Pe dinafara de se poate.

Pentru ca sunt atat de naiva incat sa cred ca poate esti pierdut, ca nu mai stii ce vrei de la viitor, ca nu mai stii daca mai vrei sa fim “noi”, ca esti confuz.

Pentru ca, dupa toate cele intamplate, inca mai continui sa cred ca ma iubesti; ca undeva, acolo, in inima ta, intr-o camaruta inchisa cu zeci de mii de lacate, se mai afla toata iubirea ta pentru mine. Si striga atat de tare sa o lasi sa iasa.. Dar tu incerci cu toate puterile tale sa alungi amintirile cu noi, ca vrei sa ma urasti doar pentru faptul ca inca respir si ma gandesc la tine.

Iti spun si iti repet de e nevoie: Nu renunt la tine !!!ghjyug

Te intrebai de ce revad continuu Gossip Girl? Ti-am zis doar, mi se pare ca povestea de dragoste dintre Chuck si Blair se aseamana mult cu a noastra. Mai putina drama, dar ne ajunge cea pe care o avem deja. Pentru ca am invatat un lucru din toata intriga acestui serial :  Nu renunta la cei pe care ii iubesti. Iar eu te iubesc pe tine, din toata inima.

Pentru ca la randul meu, si eu am incercat din rasputeri sa folosesc motivele pe care tu singur mi le-ai oferit sa te urasc, dar… amintirile frumoase cu noi impreuna de fiecare data m-au pus inapoi la loc. Pentru ca inima mea castiga fiecare batalie impotriva ratiunii. Si nu e drept pentru mine.

Multi ma-ntreaba:

Cat timp sa mai suferi si tu?

Acum pot in sfarsit sa raspund. Doua saptamani. Pana pe 28 octombrie, ziua mea de nume.

De ce atunci? E o chestie complicata, incurcata. Fiindca pe 28 septembrie 2012 am luat acea “pauza”.  Si ne-am impacat pe 27 octombrie, iar ziua de 28 am inceput-o impreuna si asa a ramas.  Fiindca si anul acesta ne-am despartit pe 28 august. Ei bine, de data asta imi doresc sa inchid acest ciclu dureros.

Iti spun pe aceasta cale, si stiu ca nu iti convine, dar acesta este un ultimatum: daca pana pe 28 nu iti rezolvi toate problemele cu tine insuti si nu esti sincer cu ceea ce simti pentru mine, in seara de 28, imi inchid eu orice sentiment, amintire legata de noi, pun lacat si-arunc cheia intr-un hau. Iar cale de-ntoarcere nu va mai fi nici o data. Oricat de greu mi-ar fi, am sa renunt de tot la tine. Pentru ca nu merit atat de multa suferinta.

Am gresit amandoi, nu suntem deloc perfecti, si nici nu-mi doresc asta. Curand am doua luni de cand sufar continuu. Plang zilnic. Iar tu te prefaci mereu ca nu iti pasa. Oricat de mult rau ti-as fi facut vreodata, neintentionat, nu consider ca merit tratata in acest fel.

Pentru ca singura mea greseala a fost sa te iubesc prea mult si sa iti ofer tot ce am.

Iar aceasta situatie trebuie sa inceteze. Daca tu preferi sa te-ncrezi mereu in orgoliu si in asa-zisii prieteni, nu ai decat. Dar ti-am mai spus si iti repet: nici macar propriile tale rude nu ti-au vrut vreodata binele mai mult decat mine. Si chiar si cat timp am fost despartiti, m-am gandit mereu la tine si am avut grija sa nu iti fie greu. Indiferent de cost.ewqdew

Pentru ca in tot acest timp m-ai jignit, m-ai umilit, mi-ai calcat sentimentele in picioare… si eu ce-am facut? Am intors si celalalt obraz. Nici macar cu un singur gand nu te-am jignit. Mereu ti-am luat apararea.

Ce spune asta despre mine? Ca sunt slaba, proasta? Probabil.

Dar eu prefer sa cred ca arata cat de mult te iubesc.

Fii sincer cu tine insuti, nu trebuie sa imi spui mie nimic. Fii sincer macar o data si distruge acest zid pe care l-ai creat sa ma tii departe.

Ti-am spus ca in curand am sa plec. Dar ma voi intoarce. Pentru tine mereu am fost in stare de orice. Chiar de voi fi in celalalt capat de tara, in momentul in care te vei decide sa iti urmezi inima, ma voi urca in primul tren si voi veni la tine.

Daca nu, iti spun de pe acum: sper ca orgoliul sa iti ridice moralul cand iti va fi greu, curvele sa iti tina de cald noaptea, iar “prietenii” sa te ajute atunci cand dai de necaz. Hai sa nu ne mintim. Fiindca asta e viata pe care o vei avea, de vei vrea sa-mi demonstrezi ca ti-e mai bine fara mine.

Orgoliul nu duce nicaieri dragule, doar frange inimi. Si distruge povesti de dragoste, asa, ca a noastra.

Ti-am promis candva ca te voi astepta oricat e nevoie. Dar nu in conditiile acestea. Nu cand tu pui alte lucruri inaintea mea, nu asa.

I’m still hoping it’s you and me in the end. It’s crazy, right? To love someone who hurt you. It’s crazier to think that someone who hurts you, loves you.

2 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Superb scris. Absolut superb.
    Pana la urma a zis ceva pana in 28?

    1. wildrosec says:

      Nu.
      Exact in acea zi am intrerupt orice legatura.
      Eu nu imi doresc sa-i fiu doar amica, cum vrea el. Am prea multe sentimente si nu le pot inabusi doar ca sa nu se simta el inconfortabil.
      Probabil e mai bine asa..
      Inca nu stiu.Stiu doar ca mi-e greu sa trec peste.. Au fost 4 ani, ce naiba. Si sentimentele mele au ramas aceleasi.

Leave a Reply

