Oh, wow .

De nervi, frustrare si asa mai departe am terminat o sticla de sampanie de una singura. Intr-un timp destul de scurt.

Nu e sarbatoare nationala, dar e important pentru mine.

Aveam 10 ani cand am descoperit prima data, eram un copil. Toata lumea avea zi de nume, doar eu nu. Si oarecum sufeream, pentru ca eu nu puteam fi la fel ca toti ceilalti. Asa ca intr-o zi, m-am pus in fata calendarului si am inceput sa caut si sa caut…pana am gasit Sf. Simon. Iar de atunci am trambitat in stanga si-n dreapta ca am si eu zi de nume. 28 octombrie, Sf. Simon. Erau ani cand parintii mei uitau, dar spre seara isi aduceau oarecum aminte (aveam eu grija sa le scot ochii de fapt).

Ei bine, anul asta am tacut. Nu am zis nimic. Vreau sa vad cat dureaza pana isi dau seama. Ba chiar, dimineata, am luat o carioca si am incercuit pe calendar “Sf. Simon si Iuda”, poate poate or sa vada. Dar nu.

Am vrut sa ma trezesc cat mai devreme, sa simt ca ziua mea dureaza mai mult. Apoi m-am razgandit. El nu e zici, deci nu va avea farmec. M-am fortat sa adorm inapoi. La 9:39 ma suna mama:

– E 10 jumate, cat mai dormi?

-E ora 9 jumate. Unde vezi tu 10?

-Dupa ora veche e 10 jumate….

Am intrerupt-o :

-Cat ai de gand sa continui cu asta? S-a schimbat ora, gata.

-Pai hai ca e tarziu…

-Mda, bine… Cobor acum.

Ma asteptam sa isi aminteasca, sa imi spuna ceva. Dar nu.

M-am imbracat si am coborat jos. Inca nimic. Mi-am deschis televizorul si apoi m-am intors in bucatarie.

-Nu-ti faci cafea? ma intreaba mama. Sau ai impresia ca o sa-ti fac eu?

-Nu. Imi fac eu. Nu am nevoie, multumesc.

E ora 3 si totusi nimeni nu si-a adus aminte. In alti ani, faceam petreceri si atunci apareau de-a “prieteni” de nu aveam aer.

Totusi, anul trecut pe vremea asta, eram cu el. Eram la Suceava, impreuna. Am stat cred ca trei zile. Ar fi prea multe de povestit si acum chiar nu simt ca pot .

Oricum, anul asta ma simt singura. Nu, de fapt sunt singura.

A trecut si ziua aceasta, la fel cum a venit .

3 Comments Add yours

  1. Mishuk says:

    Ce bine 🙂 Revelionul l-ai petrecut pe facebook?

    1. wildrosec says:

      Ca d obicei.. :))

      1. Mishuk says:

        De-ai ști cât am căutat pe cineva cu care să dansez 🙂

Leave a Reply

