Only human .

Marti, 4 noiembrie 2014 .

Azi ar fi trebuit sa aniversam 4 ani si doua luni impreuna. In schimb, sunt doar 2 luni si o saptamana de cand ne-am despartit. De fapt, m-ai parasit. Ce am simtit eu fata de aceasta decizie nu prea a contat.

Nu mai e aceeasi durere in piept ca la inceput, dar e acolo. Sau poate e aceeasi, doar ca am inceput sa ma obisnuiesc cu ea.

Stii, mereu i-am iertat pe cei din jur. Oricat de grava ar fi fost situatia, si oricat de jalnica era scuza, am inchis ochii si am iertat. Dar cand se presupune ca a fost greseala mea, si mi-am cerut iertare mai mult decat am facut-o intreaga mea viata, am implorat si-am jurat sa ma schimb, nu am putut fi tratata la fel. Iar diferenta dintre mine si altii, e ca eu vorbesc serios mereu, si ma tin de cuvant. But whatever, dorinta unora de a avea mereu dreptate e mai importanta decat … decat orice. Am obosit sa tot explic.

You can drink too much and forget the night before, but I’ve learned you can never drink enough to forget the people you’ve loved and lost.

Mda.. Am inceput sa mai ies in oras cand am timp, iar sambata asta m-am intors in locul unde ne-am intalnit prima data. Nu mai fusesem acolo de cand ne-am despartit acum doi ani. Noroc ca s-au mai facut unele schimbari, altfel locul acela mi-ar fi trezit si mai multe amintiri. De fapt tot ce spun eu acolo, in mintea me derula deja tot filmul primei noastre intalniri, si apoi restul. Dar incercam sa ma tin treaza, sa nu cad prada lor.

Si da, oricat de mult ai incerca sa-ti inneci amarul in alcool, nu faci decat sa suporti mai usor persoanele din jur, dar in nici un caz nu uiti acea persoana ce-ti bantuie prin minte.

In timp ce studiam lumea din incapere, m-am intalnit cu o veche cunostinta. Nu am tinut noi legatura prea mult, dar mereu mi-a fost simpatic. Ca un frate mai mic. Iar in timp ce dansam cu o prietena, a venit si m-a intrebat :

– X ce face?

Si.. desi in mod normal as fi raspuns ” E la munca” sau “Cine stie ce face..”, am zis doar :

– Sunt doua luni de cand nu mai suntem impreuna…

– Scuze, nu stiam… De ce?

Si eu inca ma intreb asta…

– Nu stiu, asa a vrut el…

S-a uitat la mine cu o privire dintr-aia de ” saracuta de tine” in timp ce isi exprima parerile de rau si m-a luat, m-a strans in brate.

Pauza.

Imi sarise tot alcoolul din cap, eram cat se poate de lucida si ma gandeam doar ca, asta lipsea. Fiindca in momentul ala am simtit ca mi s-a luat o greutate de pe piept. Chiar daca era un strain pentru mine, chiar daca nu stia decat putin despre mine, despre noi, a fost singura persoana care m-a imbratisat. Si cred ca doar de asta aveam nevoie in tot acest timp .

M-am saturat sa aud in ultima perioada doar “Uita-l !”, “treci mai departe”, ” cauta-ti pe altcineva”, ” ce, e singurul barbat de pe pamant?”, ” poate are pe alta, esti o fraiera ca il astepti” si restul… Mi-a ajuns pana peste cap. Nu sunt inconstienta. Doar ca aleg sa cred si sa aud doar ce imi convine. Gata. Nu am nevoie de morala. Si chiar si asa, unii dintre voi, cine va credeti de aveti impresia ca puteti da sfaturi ?

Nu pricepeti ?! El a fost mereu refugiul meu. In bratele lui gaseam mereu liniste. Acum cand nu il mai am, si trebuie sa trec prin aceasta perioada  oribila… nu mai am unde ma ascunde. Trebuie sa infrunt totul singura. Iar uneori e ca si cum ai fi singur inconjurat de o haita de lupi. Si e greu, dar ma descurc cum pot. Iar simplul gest al acestei persoane, de a ma imbratisa, chiar si doar pentru cateva secunde, mi-a adus putina alinare dar mi-a si trezit amintiri.

Nu vreau pe altcineva in viata mea. Chiar daca nu o sa mai fiu vreodata cu el. Dar pur si simplu nu simt nevoia de a acorda si a primi atentie doar de dragul de a nu sta singura.

Stiu ca atunci cand voi reusi sa imi revin, everything will be fabulous.

2 Comments Add yours

  1. Loredana Milu (Buciumeanu) says:

    Acum nu vrei pe altcineva în viaţa ta, dar când va sosi perechea sufletului tău o să uiţi c-ai zis asta. Ştiu ce zic.
    Hai, încă aştept să ridici capul…hai!

  2. Myriam says:

    Inevitabil lumea pune intrebari, caci deh, lumea uneori nu prea are ce face cu viata lor, asa ca vor sa-si bage nasul in a altora. Si cum ati fost impreuna de patru ani, sunt multi care or sa intrebe de ce si cum si unde si altele. Nu toti din rautate, multi din curiozitate, ca nu inteleg cum se poate intampla. Deci pregateste-te, cu cat nu stiu mai multi, cu atat mai multi or sa navaleasca cu intrebarile surprinse si priviri compatimitoare, de-ti vine sa dai cu chestii dupa ei.
    Cat despre sfaturile lor, eu cred ca fiecare are propriul ritm de a-si vindeca inima si daca ritmul tau nu e la fel de rapid cum ar vrea altii, e ok. Oricum tu trebuie sa te vindeci pe tine si ultimately, tu esti singura care iti vrei suta la suta binele. Sunt de acord cu comentariul de mai sus, ce-i al tau e pus deoparte. Ce e de adaugat e ca omul din greseli invata. Poate din atata sacrificiu si atata suferinta, ca numai tu te opuneai tuturor si el pas, ar trebui sa inveti ce e ok sau nu e ok sa faci mai departe. Asa o sa te schimbi, poate ca fix cand te astepti mai putin, o sa gasesti un om mai bun si multe din chestiile astea se vor corecta de la sine. Nu neaparat pentru o relatie, ci ca punct de sprijin. Ai nevoie de sprijin si intelegere acum, mai mult ca orice. Poate chiar el o sa fie acela, nu ai de unde stii ce revelatii poate avea cel de langa tine. Io tot nu cred ca poti sterge patru ani cu buretele si sa te faci bloc de gheata, numa ca tu esti dur si nu-ti pasa. Refuz sa cred ca deep down el nu are sentimente pe care le-o ferecat bine, pentru…nu stiu de ce. Poate acuma s-o comportat ca un magar, dar candva o sa incerce sa repare lucrurile. Daca nu, pierderea lui. Daca nu o sa se intample asta, la sfarsitul agoniei, durerii, negarii, o sa fii altfel, poate o sa vezi lucrurile altfel, noi aspecte vor iesi la iveala si poate n-o sa mai vrei tu. Lasa timpul sa treaca, vindeca-te si o sa vezi 😀

Leave a Reply

