The last one .

Pentru ca deja e prea mult. Prea multa durere in piept, prea multe amintiri.

I give up.goodbye

Am vorbit atata timp… despre atat de multe lucruri, si in cele din urma nu am rezolvat nimic.

Durerea a disparut doar pentru cateva minute, apoi a revenit in forta. Iar eu chiar nu mai pot indura .

Nu, nu esti barbatul fenomen care m-a dat gata. Esti barbatul careia i-am permis sa-mi patrunda in suflet, eu sunt cea care te-am facut sa fii atat de special pentru mine, eu singura am permis sa simt si sa daruiesc atatea sentimente.

E pur si simplu dezamagitor, ca dupa atatia ani, dupa atatea experiente si sentimente impartasite impreuna, sa ne purtam , de fapt sa te porti de parca nimic nu a contat. Iar asta nu spune nimic despre mine, ci mai mult despre tine.

Enough.

Acesta nu e un articol, nu e nimic.

E doar un ultim bilet de ramas-bun. Pentru tine, pentru toti.

Leave a Reply

