Isolé .

“To share a bond with someone”. Asta e expresia folosita in filmele americane. A impartasi o legatura cu cineva; o conexiune intre doua persoane, ceva ce nu iti poate lua nimeni.

Asta mi-am dorit si eu de cand ma stiu. Un prieten. Un prieten care sa-mi fie alaturi mereu, la bine si la greu. Probabil am vazut prea multe filme, sau am citit prea multe carti, dar mereu am vrut sa am o prietena pe care sa o pot suna in miez de noapte si sa apara imediat la usa, in pijama si cu un trenci deasupra, cutia de inghetata sau prajituri fiind optionala.

Ideea e ca eu mereu am incercat sa fiu astfel pentru cei care au avut nevoie de mine. Lasam totul balta si fugeam sa-i ajut. Dar nu mi s-a intamplat vreodata sa primesc acelasi “tratament”. Toata lumea e ocupata, obosita, preocupata de grijile cotidiene pentru a mai putea sa-i sara in ajutor unui prieten.p3c1fPS26w

M-am resemnat cu ideea. Am continuat sa fiu asa cum sunt eu, si nu am mai asteptat nimic din partea altora.

Apoi l-am intalnit pe el. Sau el m-a cautat pana ne-am gasit unul pe altul. Ajunsesem sa am parte de acea legatura speciala pe care mi-o doream. Cel putin o perioada. Acum ma gandesc ca de fapt a fost totul in interesul lui, dar ce mai conteaza.

Am vrut sa simt ca sunt importanta pentru cineva, macar o data. Sa existe o persoana care sa considere ca sunt cel mai bun lucru care i s-ar fi putut intampla, ca atunci “cand intra intr-o camera plina de oameni, sa ma vada doar pe mine”, genul acesta de om.

Nu sunt frumoasa, nu sunt speciala, nu sunt genul de femeie dupa care barbatii ar intoarce capul pe strada. Si nici nu vreau sa fiu. Am vrut doar sa fiu indeajuns de frumoasa pentru ca cel de langa mine sa fie mandru ca ma are.

Mereu am avut un fel de noroc chior. Daca primeam ceva, pierdeam altceva. Castigam ceva, se intampla vreun necaz. Si tot asa.

Timp de 4 ani credeam ca traiesc intr-o poveste frumoasa. Nu perfecta, nu exista asa ceva. Dar eram mereu increzatoare ca suntem doua suflete ce s-au gasit unul pe altul. Si ca indiferent ce am intampina in viata, vom trece peste. Vom fi doar noi doi in final. Ii ascultam promisiunile, planurile de viitor si visam… visam pentru ca abia asteptam sa le vad prinzand contur.

Am crezut ca suntem fericiti, multumiti cu ceea ce avem.

Nu mai sunt cum eram la inceput. Acum au ramas doar intrebari. A fost ceva adevarat din tot ceea ce s-a intamplat? A fost totul doar o mare minciuna? Am putut sa fiu atat de oarba incat sa nu observ ca omul de langa mine nu ma iubeste? 2Vs8hLWc71

Daca ceea ce am trait impreuna nu a fost o iubire sincera, adevarata.. Atunci, ce e iubirea? Fiindca eu am trecut prin toate etapele. Am auzit tot felul de declaratii, toate juramintele, am planuit impreuna viitorul, am dormit sub acelasi acoperis. I-am fost alaturi la greu, pe timp de boala. In miez de noapte se trezea si iesea din casa pentru a-mi aduce medicamente ori altele. Am crezut mereu ca mi-am gasit omul potrivit. Nu perfect, ca nici eu nu sunt perfecta. Dar ne completam unul pe altul.

Iar daca asta nu a fost adevarat, atunci ce e? Cum sa-mi mai dau seama vreodata?

Nu pot trece peste faptul ca, acum o luna, as fi putut sa nu mai fiu. Iar el, nu a dat nici un semn. Timp de o luna, nu a pomenit de acest subiect, nu m-a certat cum au facut altii, nu mi-a cerut explicatii, absolut nimic. Ba chiar nu mai vorbim deloc. El, care mereu imi spunea ca nu poate trai fara mine. Nu poate trai cu gandul ca eu nu o sa mai fiu. Ca sunt totul pentru el.

Daca tocmai el nu a putut schita vreun gest, cum as mai putea sa am incredere in alte persoane?

Aveam zilele astea o discutie cu un prieten comun, mai mult al lui.. Eu l-am vazut o data sau de doua ori, dar totusi mi-a fost alaturi in tot acest timp. Si, fiind despartit dinaintea noastra, tot asa, dupa o relatie de cativa ani.. il intreb ” Ai de gand sa te mai impaci?” si imi spune “Nu, nu mai vreau. Dar noi nu ne-am facut nasoale.”  Asa ca voi… ma mir ca nu a continuat.

Fiindca asa si e. Nu ne-am despartit intr-un mod amical. Fiindca eu nu voiam sa il pierd. Iar el, voia doar sa isi “traiasca viata”, iar mai tarziu sa ma primeasca inapoi. Dar nici asa nu a fost de ajuns. S-a ajuns la lucruri urate, ce nu au rost sa fie spuse. Cand cineva te face sa suferi in mod intentionat, se mai poate numi iubire?

As fi fost in stare de orice ca sa-l pastrez, sa ne putem continua relatia. Am fost oarba, naiva si asa mai departe. Nu mai conteaza.

Nu mai vreau nimic. Vreau doar sa uit, sa trec mai departe.

Am laptopul plin de poze si nu stiu cand voi avea curajul sa le sterg. Sau daca il voi avea vreodata. Inelul, m-am gandit de atatea ori sa il dau jos.. Dar inca nu cred ca vreau.

Nu sunt deloc bine. Dar voi fi, cu timpul.

21 Comments Add yours

  1. damarisinsecolulxxl says:

    Important este să le faci treptat. Un suflet rănit se va vindeca cu timpul dacă îi permiți. Sper să fie un an plin de lucruri la fel de frumoase ca şi sufletul tău şi acele cevauri care să te facă să le vrei. Acele cevauri care să te facă curioasă, să te simti frumoasă şi plină de viață.

    1. wildrosec says:

      Nici nu stiu ce sa raspund.
      Pot spune doar, multumesc pt atentie si urarile de bine.

      1. damarisinsecolulxxl says:

        Cu drag!

  2. Loredana Milu (Buciumeanu) says:

    O să fie totul bine. Tu să fii bine! Te pup!

    1. wildrosec says:

      Sper si eu, multumesc. :*

  3. Myriam says:

    Aceeiasi treaba prin care treci tu e problema mea de muuulti ani. Din copilarie, nu am avut o prietena cu care sa-mi spun totul, care sa vina, cum ai zis tu, in pijamale, cu inghetata, sa ma asculte. Inca sufar din cauza asta, ocazional. Am scris despre un moment in care mi-am intalnit pe o fosta prietena, care m-a pus serios pe ganduri. Cat despre povestea ta, asculta-ma, sterge tot. Absolut tot. Numar de telefon, fotografii…si daca tii fotografii, tine-le undeva arhivate, sa nu le vezi. Gen intr-un folder care-i intr-un folder care-i intr-un folder. Doare ca naiba la inceput, ca si cum te arde, dar daca azi stergi, maine o sa inceapa sa nu mai arda asa de rau si cand o sa vezi ca-ti da un mesaj o sa fii ceva gen: “Ah, tu? iar suni? minunat.” O sa fii mai inclinata sa-i inchizi decat sa-i raspunzi, odata ce channel un pic the anger, sau dispretul. Sincer, asta merita, dispret, nu iubirea ta. Iubirea da-o prietenilor tai, care ti-au fost dintotdeauna aproape; chiar daca nu-s perfecti, ti se intoarce inapoi, pe cand cu el…Nu-i mai alimenta orgoliul, tinandu-i inelul pe deget, raspunzandu-i la mesaje etc si o sa devina ca o masina fara combustibil, arunca cu insulte, dar insultele n-au substanta. Asa, o sa-ti fie mai bine. Iar daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva, sunt aici 🙂

    1. wildrosec says:

      Sincer, pozele sunt chiar la vedere. Dar nu simt nevoia sa ma uit printre ele. Chiar zilele astea am dat peste cateva fotografii ce erau amestecate printre cele pentru blog, si I didn’t feel a thing. Am blocat si toate conturile, am sters cateva cunostinte comune de pe facebook… chiar nu vreau sa ii vad fata si nici sa aud de el.Se mai gaseste cate unul in fiecare saptamana care sa ma intrebe daca mai sunt cu el, si chestii de genu. Nu inteleg, dupa atatea luni chiar nu si-a dat nimeni seama?! Ma gandesc uneori sa scriu mare “Singura” ca sa scap de intrebari. Stiu ca multi sunt curiosi, dar whatever.
      Cat despre inel….inca il port. Rar ma uit la el, uneori, la munca chiar il mai agat in cate ceva. But, chiar daca il privesc, nu simt nimic. A devenit doar un inel. Ma gandesc ca e un fel de cadou facut de mine, mie. Dupa atatia bani cheltuiti pentru el si neprimind nici unul inapoi, as putea spune ca inelul asta e tot din banii mei. Asa ca, nu il mai privesc ca pe ceva important.
      Tot dau peste citate de genul ” True love always come back”. Ma cam dispera sincer.. but, daca e adevarat? I mean, in ultimii ani, fostul, adica, prima mea iubire, din liceu, imi tot apare in cale cam in fiecare an, dar mereu i-am zis ca mie mi-a trecut. Chiar zilele astea vorbeam cu el, si el, la randul sau, se mira ca nu mai sunt cu X, avand in vedere ca “aveati o relatie stransa, nici macar nu vorbeai cu mine”, his words. Daca o sa se intoarca si el? Si daca nu? De fapt, cand o sa dea de greu sigur o sa se intoarca, ca nu o sa aiba cine sa il ajute. Dar, nu cred ca voi mai fi disponibila de data asta.
      M-am umilit in ultimul hal in ultmele luni, am ajuns la capat.
      De-acum o sa lucrez doar la schimbare. Bineinteles, durerea e inca in piept, el e mereu in mintea mea, uneori rabufnesc, pentru ca nu mai pot tine in mine, dar apoi imi revin. Am invatat in ultimele saptamani sa traiesc cu durerea in suflet si sa imi construiesc un viitor doar pentru mine. Zilele astea urmeaza sa ma mut singura, in propriul meu apartament..Sincer, abia astept. Vreau sa ma schimb, pentru mine. Nu pentru altcineva. Mai ramane sa merg dupa restul lucrurilor ramase la el, dar mai tarziu. Cine stie, poate viitorul meu prieten o sa ma insoteasca, sa nu trebuiasca sa dau singura ochii cu el.
      O sa fie mai bine cu timpul. Mi-am cam oprit toate amintirile cu el,le blocheaza ceva..incerc sa neg tot, toate prostiile pe care le-am facut de dragul lui. Incerc sa uit ultimii ani.
      Multumesc pentru atentie si pentru tot. Uneori chiar am nevoie sa vorbesc cu cineva, altfel simt ca cedez. Thank you

  4. Myriam says:

    P.S: mie unul din specia fostului tau logodnic mi-a spus, dupa ce am iesit de cateva ori in oras si after he trashed his ex ca de fapt am fost chiar mai buna decat credea. Inca astept sa-i trag un pumn in gura.

    1. wildrosec says:

      Asta nu am inteles-o. Un fost de-al tau? Te-ai intalnit dupa cu el.. ori… I don’t get it.O fi din cauza ca abia m-am trezit 😀 Sorry 😦

      1. Myriam says:

        Da, e vorba despre un fost. Ne-am cunoscut la o nunta si imediat am inceput sa vorbim. Aceeiasi strategie a avut-o, sincer, cartile pe fata, la nici trei saptamani de cand eram impreuna, ma scoate in oras sa-mi povesteasca ceva “important”. Acel ceva era ca fosta l-a facut sa sufere, e o curva, jegoasa etc., chestii foarte urate de spus despre o fata cu care esti intr-o relatie. Pe moment, am crezut ca asa o fi si nu am gandit-o prea mult. Am mai vorbit tot asa, vreo doua saptamani, apoi doua saptamani nici o vorbulita si suna gen, o data la trei, patru zile, si atunci era pe graba. Si ma gandeam ce s-a intamplat si aveam chestii sa-i spun, si cand vedeam ca nu raspunde, sufeream. Si a venit o zi in care ne-am certat ca orbii si a inceput sa imi spuna ca da, ca el refuza sa profite doar de o fata pe care o respecta (ceea ce mi-a dat de inteles ca eu nu sunt aia, cum nu m-am lasat folosita) si ca i se pare normal ca relatia sa se consume chiar daca basically eu nu prea il cunosteam, culminand cu faptul ca de fapt s-a intors la fosta, aceea pe care o facuse in toate felurile, dar hei, eu am fost mai buna decat credea. Si imagineaza-ti cum a durut asta, mai ales cand incepi sa tii la cineva. Poate nu am fost in ipostaza ta, dar am fost in ipostaza celeilalte, folosita fara voia ei, dar stii care-i morala? indiferent daca esti tu, sa zicem iubita, sau alta femeie, adica cealalta, amandoua trebuie sa se fereasca de genul asta de om, pentru ca rolurile se pot inversa foarte usor. Deci mai bine ca te-ai indepartat. Iti lasi timp sa te vindeci, eventual sa cunosti pe cineva care sa te tina drept the apple of his eye, fara sa aiba nevoie de a compensa in alta parte 😀 Exista acel cineva pentru fiecare.

      2. wildrosec says:

        Eu am vorbit cu “cealalta”, de fiecare data, sa aflu si partea ei din poveste, fiindca stiam ca el nu poate fi sincer.Si acum doi ani, am incercat sa inteleg ce s-a intamplat, dar tipa era…mica si increzuta. Nu a inteles ce vreau eu de fapt. Nici nu mi-am mai batut capul. Si dezvoltasem o obsesie pe tema asta, ca odata si-odata tot o sa isi caute pe alta, exact cum imi facuse atunci.
        Tin minte ca, acum fix un an, ne-am mutat singuri si cat am stat.. in fiecare zi imi spunea ca sunt paranoica, ca nu vrea pe nimeni altcineva, ca toate sunt curve, ca are tot ce ii trebuie acasa, ca sunt tot ce are mai de pret, ca nu si-a dorit nimic altceva.
        In fine. Si apoi, cand mi-a cerut pauza, eu stiam prea bine ca asa o sa se intample, dar el nu si nu. Dadea doar vina pe mine, pe gelozia mea, pe chestii de genu…si de fapt, el cunoscuse o alta si avea nevoie de putin timp liber. A nega mereu, spunea ca sunt doar colegi.. dar abia recent am aflat de la ea ca mersese deseori la noi acasa (eu fiind la parinti pe timp de vara), se intalneau la el la munca,o conducea acasa, ba chiar ii spunea ca o iubeste si bineinteles, ma vorbea de rau. Ma asteptam la asta, fiindca nu e prima data cand aud, sistiu ca facea toate astea doar ca s-o bage in pat. Dar asta nu inseamna ca nu m-a durut sa aud. Mai ales ca, eu, expresia “te iubesc” o folosesc cu grija. Si vazand ca el o utilizeaza ca replica de agatat… a fost prea mult. I-am iertat mereu orice.Dupa ce ne-am despartit, 3 luni de zile l-am asteptat, stiind ca el isi face de cap. La inceputul lui decembrie, am fost la apartament si…desi vazusem lucruri care ma deranjau, am inchis ochii cat am putut si am vrut sa fie bine. Stiam ca el de fapt voia sa isi faca de cap iar apoi sa se intoarca inapoi. De ziua lui i-am facut si cadou…un cadou cum nici ma-sa nu i-a facut. Am intrat eu in datorii ca sa-l vad zambind, desi nu merita. Nimeni nu stie cat am suferit eu. Si nimeni nici nu o sa creada. Apoi, cand am vazut ca in timp ce eu infruntam un scandal acasa, aveam nevoie de el…m-a abandonat, nu a mai raspuns la nici un mesaj, apel.. Iar in timp ce eram la spital nu m-a sunat deloc sa vada ce fac si daca mai traiesc. El flirta cu alta pe net in timp ce eu il cautam cu disperare. De dinainte de craciun nu am mai schimbat nici un cuvant cu el. Imi promisese ca de sarbatori ne impacam…
        A stiut mereu cat de mult il iubesc si a profitat de asta din plin. Stia ca o sa-l finantez mereu, ca o sa-l iert intotdeauna…
        Azi am dat din prostie peste o poza recenta cu el si inca una. Tot blonda. Nu mi-a picat bine, dar nici nu ma mai consum. O sa-si dea seama tipa ca nu e chiar atat de roz treaba. Iar daca nu, dumnezeu sa aiba mila de ea. Sau nu. Ma doare fix…
        Am cunoscut si eu pe cineva… si sper sa ma ajute sa trec peste. Doar vorbim momentan, ma face sa zambesc de fiecare data . O sa las timpul sa vindece.
        M-am saturat de atata drama.
        Intr-un timp speram ca, o sa ii treaca toata faza asta si o sa se intoarca la mine candva. Dar nu stiu daca mai vreau. Nu cred ca o sa pot trece cu vederea toate aceste lucruri. Un om care spune ca te iubeste sincer, nu profita de tine, nu? Eu asa cred.

  5. Myriam says:

    Eu cred ca din iubita te-a transformat in banca, si atunci se intoarce numai cand ii trebuie ceva, fie ca este lugu lugu sau bani. Poate asta e problema, nu trebuie sa mai investesti in el, nici de-ar fi sa arda fara banii aia de la tine, sau atentia ta. Atunci te rupi de puterea lui si nu mai are putere asupra ta, intelegi? Cat te sacrifici, o sa te sacrifici tot numai tu si nu se merita. De ce scandal cu ai tai, cu cunoscutii si cu altceva, cand pana la urma nu-ti da nimic inapoi? Poate doar lacrimi? Serios, tu ai stat tot langa el, si bolnav, si sanatos. El in momente cheie, gen cand erai intre viata si moarte, unde a stat? in bratele unei blonde, nu? 🙂 Asta trebuie sa iti fie in minte, cand se intoarce. Ai vazut in decembrie ce aiurea a fost cu ochii tai, deci pana si inima, oricat il iubeste, incearca sa-ti spuna ceva. E toxic, nu mai e iubire. Si apropo de Chuck and Blair, ca tot ai pus poze, au avut ups and downs, dar Chuck intotdeauna a tinut-o de sfanta pe Blair, si cand nu se inghiteau si se sicanau continuu. Oare la tine e la fel cu X? 😀

    1. wildrosec says:

      I dont know… Ma cunoaste bine, prea bine. Stie cum sunt eu, stie ca nu sunt ca restul.. Dar, uneori am impresia ca ma ia de fraiera. Oricum, pana acum, orice aventuri ori flirturi a avut, mereu le-a ascuns sau le-a negat.
      Chiar nu mai stiu cum gandeste. Am impresia ca totul e doar interes .
      Lasa-l fara bani, iar omul asta e o comoara. Da-i bani, si e un monstru. Ori ii pica masca. I don’t know anymore.
      Am avut niste discutii ciudate inainte de craciun.. odata i-am zis intr-un mesaj ca imi raspunde ca un nesimtit si a raspuns doar ” ha ha”. Iar apoi, ii spusesem sa vina la film si “n-am altceva mai bun de facut?”. Iar cand i-am spus ce aflasem de la roscata, a zis doar”nu am timp de aberatiile tale. crezi ce vrei, nu ma intereseaza si ai block.”. Nice, right ?
      Mi-as dori sa fie ca la Chuck&Blair, dar…mai mult pare Carrie&Mr.Big, doar ca Mr. Big era bogat,nu…
      Nu stiu ce e. Vreau sa trec naibii peste, sa uit. M-am saturat sa-l am in minte in fiecare minut din zi. Nu iimai acord importanta, dar e acolo, in mintea mea si ma enerveaza.
      Sunt o idioata, asta e.

      1. Myriam says:

        Tocmai de-aia te poate manipula, pentru ca-ti lasa impresia ca te cunoaste prea bine. Gen stie ce te face sa-ti iesi din minti, stie cum sa te ia sa obtina ce vrea. Cred ca e un monstru, mai degraba decat o comoara. Si e un interes la mijloc. Gandeste-te, el de fapt e omul intr-o relatie serioasa in ochii lumii, cu o fata la locul ei ce-si vede de treaba, cand de fapt asta e numai o acoperire pentru aventurile ce le are ocazional. Macar sa aiba decenta si respectul fata de tine sa isi recunoasca naravul si sa te lase in pace. Numai tu esti the perfect cover pentru el, pentru ca tii la el. Si atunci el tine de tine si se intoarce la tine, pentru ca sa fim seriosi, ar insemna cu alta sa o ia de la capat, si o intreaga strategie de cucerire si lugu lugu pana sa-i faca si urmatoarei aceeiasi treaba. Asta e a heart wrecker. O sa mearga din inima in inima si putin o sa-i pese de ce lasa in urma, ca daca i-ar pasa, dupa ce face chestiile astea, cum ai zis de mesaje, ar veni cu o explicatie, gen uite, iubita, am fost magar, imi pare rau. Singurul mod in care astia sunt imblanziti e cand dau de a bigger heart wrecker decat sunt ei si o sa-si dea seama ca da, mai, am fost cam magar. Si atunci o sa-l doara exact cat te doare pe tine acum, si evident, nu o sa stii asta, dar fii sigura ca nu inseamna ca n-o sa-l doara. O sa mai fie in mintea ta multa vreme de-acum incolo si pietrele de incercare or sa fie cand o sa vina sa lugu lugu si cand o sa raga ca un monstru, aruncand insulte ca tot tu te superi, tot tu te bosumfli si lui nu-i pasa si nu i-a pasat niciodata. O sa vezi. Dar cand o sa zica ca nu i-a pasat niciodata, o sa fie eliberarea ta de el. Pana atunci, doare din ce in ce mai tare pana doare din ce in ce mai putin.

      2. wildrosec says:

        Eu nu cred ca o sa se mai intoarca. Nu stiu de ce am impresia asta. Cred ca a abtinut destule (lucruri materiale) de la mine. Cam tot ce-i necesar. Nu cred ca ar mai avea motive.
        Doar, prin absurd si ridicol, sa-si dea seama de greseli si sa-si ceara iertare, bla bla. Dar asta e un scenariu absurd, SF.
        Cred ca am stiut intotdeauna adevarata lui fire, dar… nu am crezut ca o sa ajung sa am parte de acelasi tratament. Nu i-am gresit cu nimic, am incercat sa ii ofer tot ce am mai bun. Poate a fost prea mult.

  6. Myriam says:

    Ei bine, asta sa-ti fie invatatura de minte data viitoare. Gen daca iti cere ceva partenerul, asteapta sa primesti ceva inainte 😀 Poate daca incerci sa vezi ce-i de schimbat, o sa te distraga de la durerea ce-o simti si o sa-ti revii mai repede. Chin up, o sa fii ok ! 😀

    1. wildrosec says:

      I don’t know…

      1. Myriam says:

        Trust me. And first of all, trust yourself 😀

      2. wildrosec says:

        As vrea sa pot avea incredere in mine. Dar… mi-am calcat d atatea ori orgoliul in picioare… asa am obosit, si asa as vrea sa pun capat la toate…

      3. Myriam says:

        Trebuie sa-l revitalizezi 😀 Saracu l-ai naucit tot.

      4. wildrosec says:

        Cred ca am aprobat comm-ul asta in somn :)) God, sunt atat de obosita, de trista de … plictisita de viata.

Leave a Reply

