Rare bird .

Aveam mai multe idei pana sa imi iau laptopul in brate, sa le pot asterne… God, de fiecare data patesc asa.
De data asta voiam sa vorbesc despre… facebook. Mai exact pozele de profil, si nu numai. Pana la urma, orice fotografie banala poate deveni poza de profil.
Ideea e ca, – si nu vreau sa fiu rautacioasa, desi s-ar putea sa par, dar nu e adevarat- am vrut sa ma axez doar pe o singura idee, dar apoi am deviat de la subiect, ori ideea a dezvoltat mai multe ramuri, si bla bla bla o sa vezi la sfarsit.  Nu de alta, dar nici eu nu stiu ce am sa scriu. O sa fie o surpriza si pentru mine.
Asa deci… Vi s-a intamplat vreodata sa auziti/vedeti un comentariu despre voi ori despre altii, de genul “cine se crede si asta? Nu vede ce fata are?”sau… am ramas fara idei. Comentarii rautacioase in general, ori superficiale.ITICWFTBSC

Ca atunci cand baietii rad de fete ca isi fac 100 de poze, ca in final sa aleaga doar una. So? Si eu fac la fel. E vorba de aceeasi poza, acelasi cadru, dar o alegi pe cea mai buna, care te reprezinta. Sau care nu te reprezinta, dar crezi ca va impresiona. Depinde de la caz la caz.
Ha ha! Right? De ce ai face asta? Pai, macar te stradui “sa dai cei mai bun din tine”. Suna ciudat, but whatever.

Pe cand baietii -fiindca nu toti pot fi numiti barbati, e drum lung pana acolo-, trantesc un selfie ori o poza in oglinda, sau facuta de un prieten, ori de mama – mama’s boy- doar asa, sa fie acolo…
I mean, cum cacat sa comentezi de rau poza unei fete care s-a “chinuit” sa-si scoata fundul(sanii) in evidenta, cand fata ta arata ca scoasa din… ceva -don’t make me say it-. Spun asta pentru ca, in ziua de azi toata lumea comenteaza, barfeste, rade de altul, de parca ei insisi ar fi perfectiunea intruchipata si au tot dreptul din lume. Ba chiar pot da sfaturi si tine prelegeri despre frumusete si perfectiune. And I’m saying…bitch, sit down and keep your mouth shut! Who do you think you are? Huh? ”
Frumusetea nu tine de reguli; nu exista o carte ori un manual care sa-ti spuna ” 10-100 de pasi pentru a fi perfect”. Perfectiunea si frumusetea tin doar si numai de ochii celui care te priveste. Si nu poti fi placut oricarui ochi. Pentru unii esti o zeita, pentru altii esti muma padurii ori doar o banalitate. Dar cel mai bine, daca nu ai ceva frumos de spus, taci naibii din gura. E destula rautate in lume, nu e nevoie sa intervii si tu.
Iar acum, revin la o problema mai veche.
Dragele mele, terminati in …. ceva, sa va mai pozati – cum sa spun frumos… – stiti voi, ca de obicei. Daca iti arati fundul, aia si sanii pe net, deja le oferiti un preview -sau mai mult-…mai ramane doar sa va vada si sa va atinga. Zau ca nu inteleg. I’m not a guy, deci nu vad ceva interesant in astfel de poze, I mean, am si eu asa ceva-poate mai mult decat unele dintre voi, si..I’m all natural, thanks God- si nu postez sa vada toata lumea. Paranteza acolada, probabil de asta am si fost parasita in favoarea unor tipe care-si expun corpul intregului public, merg la solar, folosesc extensii, gel, juma’ de tub de fond de ten, rochii transparente, siliconate, poze gen “no make-up” dar se vede cum se scurge creionul -ups!-, tocuri de 16 dar ele au 1.50, etc etc – doar m-am racorit putin, nu e rautate. E pura rautate! Hihi-. Nu va invidiez dragele mele. De fapt, doar putin, pentru ca nu pot avea constiinta voastra. Sau nu imi lipseste constiinta.. Nu stiu exact cum e cu voi.
Si ca sa nu fiu partinitoare… Boys, dragii mei si scumpi -uneori batuti in cap-, o intrebare: de ce cacat va pozati langa masini scumpe? Oricum se vede diferenta, se vede ca locul vostru nu e chiar acolo… Busted! Ha ha.
Dar pana la urma, nu toti incercam sa parem ceva ce nu suntem?
Eu de exemplu, incerc sa par puternica si increzatoare…o femeie de fier, ca si Meryl Streep im “Doamna de fier”. But I’m not, si asta este.
Iar voi, va chinuiti sa pareti bogati, de lux, de elita. Va investiti toti banii -de la mama, de la tata, de la bunici, de la iubita(cu placere dragule)- in ceasuri, telefoane, toale “da firma”, toate pentru a impresiona. Si toate astea doar pentru prima impresie. Pentru ca apoi, totul iese la iveala. Stai intr-o casa care se darama, stai in chirie, stai pe banii altora, nu ai un loc de munca, esti alcoolic, esti o curva, ai un caracter “jegos”, esti lenes, esti analfabet -e grav rau-, esti un/o drogat si asa mai departe. De ce te chinui atat sa arati altfel, fata de cum esti cu adevarat? De ce atata falsitate? Asta e intrebarea zilei.
E atat de rusinos sa fii tu insuti? Sa fii normal -nu e banal; sa fii anormal e amuzant o perioada ori pentru cateva minute, ca apoi te interneaza la nebuni. Ori asa ar trebui- ? Tu pana la urma, nu trebuie sa fii ca restul, nu trebuie sa fii o copie.
Eu, una, cand cunosc pe cineva, in general, ma uit la chipul sau. De exemplu, sa spunem ca e un baiat, ma uit la fata lui si ma gandesc “ma pot trezi dimineata langa acest om fara sa-mi sara inima din piept de spaima?”. Iar apoi restul observatiilor, legate de caracter s.a.m.d. Si ceea ce fac intotdeauna, si conteaza mult pentru mine, vorbesc prin mesaje ori pe chat. Ghici de ce. Nu? Nimic? Pai, ma intereseaza ortografia si gramatica. Daca asta ma face superficiala, atunci I’m guilty. Dar nu mi-e rusine. Pentru ca, pana la urma, nu stai cu o persoana doar pentru felul cum arata, ori ca sa nu fii singur -poti sta pentru bani, se practica;e la ordinea zilei-, e nevoie si de comunicare. Si trebuie sa ai ce vorbi, sa fiti pe aceeasi lungime de unda. Extremele se atrag; da, e adevarat, dar dupa un timp se destrama.7y3xg7Vdtn
Stiu ca sunt o ciudatenie a naturii, ca nimeni nu poate intelege ce spun eu aici, sau asupra carui lucru vreau sa trag un semnal de alarma…
Nu judec pe nimeni, pentru ca nu am dreptul acesta. Dar, consider uneori ca prea mult ne chinuim in viata asta sa parem ceea ce nu suntem.
Pentru baieti, credeti ca “bunaciunea” aia de ai intalnit-o in club o sa arate asa toata viata? E intuneric si nu vezi bine. Da-i un servetel umed si ochii aceia mari o sa dispara. Peste ani, tot ce-i plastic o sa se lase. Chiar va e greu sa vedeti dupa aparente? Degeaba va plangeti ca nu gasiti “o fata cuminte, la locul ei”. Pentru ca voi le incurajati sa ajunga astfel. Pentru atentia voastra se chinuie ele, iar uneori exagereaza. Mult. Chiar prea mult.
Iar fetelor, banii va fac fericite,ori va tin de cald? Il iei de barbat, si? In timp ce tu esti acasa sau la cumparaturi, el e cu alta si tu habar nu ai. Iar daca doar banii ti-i doreai de la el, atunci sa fii sanatoasa! O meriti.

Dar mie mi se pare trist. Si patetic.

Acum, vor urma comentariile “Ce-i  cu asta? Sufera si se rabuna pe altii? Cin’ se crede?#$%@@$$@”

Da, sufar… Exact asta fac. Stii, putin imi mai pasa ce cred altii. Eu stiu prea bine ce incerc sa spun aici, iar daca tu nu intelegi, ori intelegi total altceva, lasa-te de citit. Nu-ti mai obosi capsorul cu asa ceva. Du-te asculta o manea, fa-ti un selfie, fii cool.

E atat de trist cand vad copile de 9 ani, cocotate pe platforme ori pe tocuri, abia isi taraie picioarele; folosesc creion dermatograf, fond de ten si alte alea. Hello, la varsta ta, faceam drumuri la biblioteca sa-mi iau carti, sa citesc, purtam aceiasi bocanci/adidasi pana se rupeau, si in nici un caz nu ma preocupam sa atrag atentia baietilor mai mari.

Daca viata consta doar in a te marita si face copii de la 15 ani, inseamna ca nu am evoluat deloc. O sa fim/fiti o generatie de analfabeti, someri, ce fac copii pe banda rulanta. Bun ca aveti iphone-uri si smartphone-uri. Educatia nu mai conteaza. Aveti tehnologie.

Asa deci, pana la urma m-am lungit mai mult decat voiam. Cei care au minte sa inteleaga ce-am spus, bine si multumesc pentru atentie; care nu, keep goin’ what you’re doing, asta e doar un pamflet pentru voi. Ok? Good.

2 Comments Add yours

  1. Litere de Nori says:

    Exista si oameni normali, insa tu aici vorbesti de cocalari si pitipoance, a caror menire in viata asta este: sa se traga in poze pe fb.
    Cat despre copilele de 9 ani, eh, nu e vina lor ci a parintilor. Exclusiv a parintilor. 😉

    1. wildrosec says:

      Da, corect. Dar parintii din ziua de azi sunt ori prea tineri si preocupati de propria persoana, ori sunt prea ocupati cu munca si nu vad ce se intampla in jurul lor.
      Iar in concluzie, e trist.

Leave a Reply

