Back to life .

Ideea asta m-a palit asa, deodata. Unii oameni, cand fac curatenie, se relaxeaza… scapa de stres, etc etc. Pe cand eu… e un prilej bun sa mai stau putin la taclale cu mine. De obicei, asta insemnand doar “overthinking”, but whatever. Evident, nu e bine, but what can I do? Right? “Inceteaza sa te mai gandesti la asta”; nu, nu e o solutie. Am incercat, nu merge.

Ce ma trazni de data asta? ( si scuze daca mai scap cate vreo propozitie in engleza mea de balta, ma uit cam mult la seriale; se ia )Pai, cred ca doar voiam sa imi cer iertare…bitch

Imi cer iertare ca nu am poze pe facebook la care sa adun peste 100 de like-uri… Imi pare rau ca nu pun citate-cliseu la pozele semi-nud ( sorry, I dont have that kind of pictures ).

Imi pare sincer, dar sincer rau… ca prefer sa vizionez un film/serial, sa citesc o carte in loc sa ma cocotez de tocuri de 15 si sa ies in club ori in cafenele. Ca nu folosesc jumatate din tubul de fond de ten doar pentru poza de seara “no make-up”.

Imi pare rau ca nu imi fac poze aplecata in oglinda ori stand ghemuita, ori sucita in pat (nu sunt familiarizata cu metoda, sorry!!!) incat sa imi scot fundul in evidenta. Saracul de el incearca sa se faca nevazut, zau.. Nu are nevoie de atentie si pe facebook.

Regret nespus ca nu am comment-uri de la indivizi care se autoinvita la mine acasa/pat, sau care doar isi exprima dorinta aceasta. Nu sunt indeajuns de populara.. Damn it.

Cred ca voi fi forever alone.. Dont I?

E doar un pamflet. Zau! Multumesc dragele mele,(singular) pentru ca imi sunteti cea mai mare sursa de amuzament.

And, no… Nu vreau sa fiu asemenea voua, o copie. Prefer sa fiu doar eu, o ciudatenie si sa fac haz pe seama voastra. ( hihi, devil laugh).

Thank you for your time. B’bye !

Leave a Reply

