Closure .

Nu sunt frustrata dragule, nici invidioasa. I mean, de ce as fi?

Doar pentru ca ai facut ceea ce ai spus ca nu vei face niciodata? Sau ceea ce ai promis ca nu vei mai face nici o data?

Ori pentru faptul ca acum ai la bratul tau o maaare si .. De-ajuns. I’m a lady. Nu ma pretez la astfel de lucruri.

Invidioasa pe ea n-as putea fi vreodata. Poate doar pentru ca te are pe tine. Dar avand in vedere ce fel de om esti acum, nu stiu daca imi pare chiar atat de rau. Cu ea nu am nimic fiindca… sincer, nimic la ea nu e natural si sincer. Solar, extensii, make-up si restul.. Nu ma simt deloc amenintata de persoana ei. Asta sa fie clar.8JupyiP56i

Daca asta e ceea ce iti doresti acum, bravo tie. Te felicit. Mereu am stiut ca acesta e genul de femeie pe care il vrei langa tine. Iar cum eu nu m-am putut “ridica” la inaltimea acestor asteptari, se-ntelege,

But I’m better than that. And you know it.

Te iert si pentru faptul ca m-ai mintit mereu. Ai spus ca nu vei avea vreodata nevoie de o astfel de aratare langa tine, ca eu sunt tot ceea ce ti-ai putut dori vreodata. But it’s ok.

Imi pare rau doar pentru ca ai facut tot ce mi-ai spus vreodata ca nu vei face. Promisiune, ori orice altceva, care candva era frumos.. acum pare totul doar o mare si gogonata minciuna. Sa ajungi in faza in care te gandesti daca tot ceea ce mi-ai spus vreodata a fost sau nu adevarat, e trist.

Dar nu sunt invidioasa pe ea, pe voi. Ca rad ori de cate ori am ocazia de dansa, asta e strict dreptul meu. Mai tii minte? Radeam amandoi de cele din categoria ei. But whatever… You’re just a boy.. And you have needs.Nu asta e ceea ce mi-ai spus ultima data?!

Atatia ani, zi de zi, noapte de noapte.. Trezindu-ma in fiecare dimineata langa tine, comportandu-ma ca o sotie uneori, iar alteori ca o mama, ca o amanta… Ca un prieten adevarat, un investitor financiar, ca o banca fara dobanda. Mereu acolo cand intampinai greutati si nimeni altcineva nu era sa te sprijine… Indeplinindu-ti mereu fiecare moft, fiecare dorinta… doar de dragul de a te vedea zambind.

Si tu ce-ai facut? M-ai injunghiat in spate ori de cate ori am clipit. Are you happy now? Good for you.

Nu stiu daca te-ai schimbat sau doar ti-a cazut masca. Ideea e ca, mereu am stiut ca banul te schimba. (restul fragmentului l-am sters; e cel mai bine)

Eu, eu o sa-mi revin. Mai mult ma doare pentru ca imi imaginam altfel viata in acest moment. Asta doare. Dar imi trece cand imi amintesc ca nu mai esti de ceva timp omul pe care eu il iubeam cu atata disperare.

Cred ca sunt mai mult decat ok acum. Simt ca mi-am luat o piatra de pe inima si imi pot continua viata fara sa ma mai uit inapoi. Btw, printr-o coincidenta absurda, il cheama tot A. Funny how life goes, right?

Leave a Reply

