I wouldn’t mind .

Cum sa nu conteze? :-w
Hai zi! Vreau sa stiu ce se intampla cu tine si daca pot, sa te ajut cu ceva.

Ok, ok. No questions! But… Stiu sigur ca neuronii tai inca sunt acolo si blondul din cap e doar vopsea! Asa ca sa nu cumva sa te mai aud cu prostii de-astea !!!! (G.C. 23)

Imi place cum scrii, mai citesc cand vad ca postezi daca am timp. Nu iti dau like pentru ca sunt triste, dar felul in care scrii e placut , esti talentata.wBOFjxLrlm

Esti o fata foarte calumea. Mereu ma intristez cand iti vad unele postari
Chiar meriti sa fii fericita. (S.C. 19)

Do I? Am I? Could I ?

Sa fiu eu pe primul plan? E ceva nou pentru mine, mai am de invatat.

E placut cand primesc astfel de mesaje, chiar daca uneori contin si mustrari. I need that.

In mod normal, nu prea accept critica (doar si numai pentru ca am fost criticata pe diverse motive de cand ma stiu) din partea oricui…

Va multumesc tuturor pentru orice like, comment, share, pentru orice privire aruncata pe pagina mea. Chiar si hater-ilor le multumesc.

Leave a Reply

