Comeback .

Combinatia zilei: Un Jacobs 3 in 1 Intense, unul Classic si un Cappuccino rom. Pariez ca o sa-mi explodeze candva inima de la atata cofeina, but whatever. Asteptam si momentul acela. Pana atunci, ascult podcastul lui Nineties Kid si-astept sa se crape de ziua.

Ninge linistit si totul pare a fi intr-o stare de amorteala. Speram sa nu mai vina iarna, cu omat cu tot. Dar se pare ca nu doar iarna a revenit…jyw0HWDJZN

M-a luat tare, cu “mai” si “draga”. M-am topit, ce pot sa spun. Dupa un scurt dialog banal, despre ce imi doresc eu sa fac mai tarziu, ma ia cu “nu e bine sa-ti faci planuri”. Da’ bine omule, atunci de ce ma mai intrebi?!

Bineinteles, toate astea au fost doar un pretext pentru a putea arunca bomba. Citez “App. daca tot ai stat perioada care ai stat-o cu ex., de ce nu ati facut pasul…” Asta s-a simtit ca un cutit in rana, but whatever. Am invatat sa imi controlez emotiile de-acum.

Am sa redau putin din conversatia de aseara :

Him: Sincer imi pare rau pentru ce s-a intamplat intre noi.

Inteleg ca a trecut, dar vezi ca ramane ceva acolo

Eu: Raman amintiri si atat.

Him: Ooo ce dramatica esti

Eu stiu ca daca iubesti o persoana cu adevarat nu o s-o uiti.

Da ,dar esti foarte rece.

Eu: Am fost si altfel, dar atunci nu stiai sa apreciezi asta.

Him :Ai dreptate

Dar uneori nu stim ce e bun si ce e rau, era vorba si de varsta..

Nu stiu ce incerci cu incapatanarea ta. Dar sincer nu rezolvi nimic. Fii tu Carmen care te cunosteam.

Ei bine, ultima propozitie mi-a pus capac. Imi venea sa urlu. iar daca era in fata mea, ii puneam mana-n gat si-l bagam in perete (daca as fi avut asemenea putere).

Fusese prima mea iubire; adolescentina. Mai mult pentru mine decat pentru el,desi acum se da mare zmeu nostalgic. Cu doi ani mai mare, a fost prima persoana pentru care am facut compromisuri, prima care m-a dezamagit profund. Il iubeam ca un copil prost si inocent, desi el nu cred ca si-a exprimat sentimentele vreodata. In fine, la 20 de ani ai lui, si la ai mei 18 jumate, descoperisem dintr-o prostie, pe hi5(facebook-ul din 2009), un profil al unei fete de 16 ani neimpliniti, plin de poze cu al meu iubit. Iar el nici nu avusese curaj sa-mi spuna in fata. A ales-o pe ea atunci.(same old story)

Mi-am revenit destul de repede. Am avut multi prieteni in jurul meu si totul a fost mult mai usor. Apoi, perioada cu X m-a facut sa dau uitarii tot ce-a fost urat, sa ma concentrez asupra lui si-a noastra. Abia acum realizez ca de fapt am cazut din lac in put, dar… a trecut.

Aceeasi Carmen… “Carmen care te cunosteam”… Persoana aceea e ingropata de 5 ani de zile. Au fost atatea eu de-a lungul timpului. Toate sunt date uitarii. An de an, ba chiar zi de zi, ca si persoana, te schimbi continuu. Nu poti fi acelasi care ai fost ieri. Si nici nu mai vreau. Desi sincer, mi-ar placea enorm sa fiu aceeasi din vara anului 2010.

Eu: Ar trebui sa incerc, ori sa rezolv ceva? Nu inteleg unde vrei sa ajungi. Carmen aia, a disparut de mult. Ati reusit sa o faceti sa dispara. Dar e mai bine acum

Him: Crede-ma ca era mai bine cum era.

Eu: Daca era bine, nu plecai in alta parte.

Him: Bine, fie, dar am venit la tine si mi-am cerut scuze si nici nu m-ai bagat in seama.

Eu : Da, dupa 4 ani.

Him: Hmm…Nu-mi dau seama cat de repede trece timpul

Offf… Asta e viata.

Fii sincera, mai simti ceva pentru mine?

Eu: A disparut de mult.

Ce te asteptai? Sa spun ca mai am sentimente pentru tine dupa atata timp? Spatiul acela a fost de mult ocupat de altcineva, care, la fel ca tine, a distrus totul.

Him: Eu imi cer scuze inca o data si sper sa ai parte de ceea ce-ti doresti.

Eu: Te-am iertat de mult .comeback

Him: Una e sa ierti dar din cate vad nu ma suporti.

Eu: N-am zis asta. Doar ma enerveaza ca tot incerci sa dezgropi trecutul. Eu ma chinui sa uit tot, nu vreau sa imi mai amintesc nimic. Vreau doar sa o iau de la capat. Si atat.

Him: Ok . Eu sunt Stefan.

Iar eu, regina Elisabeta.

Him: Ia zi-mi tu mie, ce-ti place la un barbat?

Eu: Sa fie sincer si loial. Atat vreau.

Him: Si tu ai face acelasi lucru pentru el?

Eu: Intotdeauna am facut asa .

Him: Si esti dispusa sa o iei de la inceput? Cu o persoana din trecutul tau?

Eu: Daca merita si demonstreaza asta, probabil ca da.

I lied. Sau nu?

Ideea e ca, nu cred ca as putea sa fac asta. Sau as putea, mi-e indiferent. Nu mai simt nimic in momentul de fata. Si sa “o iau de la inceput”, inseamna de fapt, sa fac un pas in trecut.  Sa fac un salt urias in trecut. Iar persoana aceasta, nu ma cunoaste deloc pe mine, ca persoana, personalitate, caracter. Stie doar ce am lasat sa se vada. O fi de bine sau nu, nu cred ca mai conteaza. Nu vreau sa raman prinsa in ceea ce a fost.

Daca e sa vorbesc sincer, simt ca, facand asta, ar insemna sa-mi opresc din evolutie. Sa pun pe pauza tot ce incerc sa fac acum, schimbari si… Eu vreau sa ma dezvolt. Vreau sa realizez ceva. Vreau si o familie, si inca cum. Dar cu el, nu. Nu am nici un interes comun, nu am subiecte de discutie, nimic. Sa ma las iar pe mine, pentru a face pe altcineva fericit? Numai. Gata.

O usa inchisa de mine, desi nu pare, e batuta in cuie si de la un timp dispare.  I may look nice and everything else, but…cu un singur lucru a avut dreptate. Sunt rece. Sunt indiferenta. Pentru mine nu o sa fie niciodata o scuza “am gresit, nu stiam ce voiam, eram tanar”. Nici eu nu stiu ce vreau de la viata, dar mereu am grija ca odata cu deciziile pe care le iau, sa nu ranesc, sa nu-i distrug pe cei din jur.

Leave a Reply

