Midnight thoughts .

Hm, nu ma asteptam sa scriu atat de devreme despre acest lucru..aC8Lr0Guyc

Stii perioada aceea de dupa o despartire urata cand iti juri ca nu vei mai iubi pe nimeni, ca nu vei mai permite nici unei alte persoane sa intre in viata ta? Ca nu vei mai acorda atentie nimanui? Am fost atat de concentrata pe aceasta idee incat chiar incepusem sa-mi caut un catelus mic si dragalas pentru a-mi tine de urat si sa ma ocup doar de scris, lectura si pictura. Sa ma impac cu gandul ca nu voi mai simti nimic niciodata pentru nimeni, ca voi avea o inima de gheata, etc.

Dar oricat de mult m-as fi gandit la asta, fara sa imi dau seama, gheata s-a topit. And, he’s giving me chills.

Nu e ca si cum imi fac zeci de iluzii.. E prea devreme si nu-si au rostul.

Pentru moment, e doar o stare de bine si-mi place. Ma simt mai motivata sa lucrez la ceea ce-am inceput, si uneori, ma surprind zambind mai des. Ma simt optimista. Pana si somnul mi-e mai linistit si odihnitor.

Ma ajuta sa capat mai multa incredere in mine si sa nu-mi mai cer iertare mereu pentru felul meu de a fi. Thank you.

It’s time for me to be happy again !

6 Comments Add yours

  1. Loredana Buciumeanu (Milu) says:

    Heiii! Aşa da!!! Mă bucur! 🙂

    1. wildrosec says:

      Multumesc ! 😀 :*

  2. Myriam says:

    Bravoo!! That’s the spirit! Mai multe new chills si mai putin despre the old chills :>

    1. wildrosec says:

      Multumesc !
      Nu prea stiu ce sa spun, Totul s-a petrecut pe nesimtite. Adica, era in fata mea de atata timp dar nu am putut sa vad.
      Cred ca oarecum sunt in stare de soc, dar in acelasi timp.. I feel butterflies in my stomach…
      Ma bucur mai mult pentru ca acum, zilele trec altfel, si in sfarsit pot sa dorm linistita..

      1. Myriam says:

        Profita! E mai bine decat sa suferi dupa persoane care nu merita 😀

      2. wildrosec says:

        daa.. Adevarul e ca ma simt mult mai bine

Leave a Reply

