Creature of habit .

Initial, ma pregatisem pentru alte subiecte ( pe care le voi termina bineinteles in zilele ce urmeaza), muzica si mass-media. But, am atatea ganduri si nu pot sa le stapanesc, sa le asez intr-o ordine.Si nici sa le las de izbeliste nu pot, pentru ca ma chinuie, imi distrug linistea de fiecare data cand aud ceva legat de ele.

Si cum de fiecare data nu pot scrie daca nu am muzica potrivita, am luat la verificat youtube-ul. Sunt plictisita de tot ce e nou, nu-mi place sa ascult ce asculta toata lumea..Nu vreau sa fiu in trend, vreau sa fiu diferita.

Si, probabil… daca nu gaseam piesa potrivita, nu mai scriam acum

…doar ca nu despre ce m-as fi asteptat. Nu pentru ce ma pregatisem.

Si cum as putea ? E prezent mereu in mintea mea, imi acapareaza toata atentia. Dar nu ma plang.

E mereu acolo cand adorm, e mereu primul care imi spune “buna dimineata”. A devenit un obicei. Unul placut.

M-as fi asteptat eu acum cateva saptamani ca o sa spun, sa scriu despre asa ceva? Nu.

Yes, I’m still broken. Inca am un gol in suflet si mi-e teama sa-mi aduc aminte de trecut. Mi-e teama pentru ca inca ma mai doare. Si doar pentru faptul ca a fost vina mea, am permis unor lucruri sa se intample. Am iertat prea mult, am inchis ochii de prea multe ori.

But it’s over now. N-am sa mai intorc privirea nici macar o data. Am inchis usa si-am zidit in locul ei.tgfhg

De acum, imi voi concentra toata atentia asupra lui. Ma voi debarasa de tot ceea ce ma trage inapoi, voi incerca sa fiu o versiune mai buna a mea pentru el. Nu, nu ma voi schimba. Doar voi lasa regretele, remuscarile, tot ce e negativ intr-o cutie pusa bine deoparte.

Si doar pentru ca ma face sa vreau si eu asta. Ma face sa vreau si eu in primul rand sa vad ceva mai bun in mine. Pentru ca merit sa zambesc si merit sa fiu fericita.

Pentru ca sunt mai frumoasa cand zambesc !

Leave a Reply

