Wicked things .

Mi-am inceput dimineata la fel de frumos ca in ultimele doua saptamani. De fapt, fiecare dimineata pare mai speciala ca cealalta.

Cand razele diminetii ajung intr-un sfarsit in dreptul ferestrei tale si-apoi chiar nu mai ai cum sa mai adormi… In casa era galagie mare, toti vorbeau tare, se pregateau sa plece care-ncotro.. Iar eu eram singura care inca mai era in pat la 7:30. Incercam sa ma mint singura, ca pot adormi inapoi, ca voi ignora tot zgomotul si ma voi intoarce sa-mi continui visul. Dar nu mi-a mers. Nu si de data asta.11042170_865043673541906_319519640_n

La 8 s-a facut liniste. Plecasera. Hmm.. Mi-am tras patura peste cap sa ma feresc de toata lumina ce-mi invada camera si deja ma vedeam dormind pana tarziu. Cand deodata, aud telefonul. Am zambit instantaneu. Banuiam cine ar fi putut fi atat de dimineata. Si am avut dreptate.

Nici nu stii ce efect poate avea un mesaj dragut spus dis-de-dimineata unei fete. Sa-i arati ca ea e cea la care te gandesti cand te trezesti.. Ar fi fost mai placut sa fie langa tine, sa te trezeasca cu un sarut de buna dimineata, dar.. ne adaptam conditiilor.

Am lungit discutia vreo ora.. Apoi m-am dat jos din pat intr-un sfarsit, si ce m-am gandit eu.. Hai sa-mi fac curaj si sa verific daca am ceva rezultate cu dieta asta noua.  And, OMG !!! Se anunta o zi buna !

Plina de incredere in mine si fiind singura acasa, deci.. de ce sa nu-mi fac de cap ?!

Iubesc diminetile insorite de primavara ! Am si niste vrabii prin apropierea casei, si nu tac deloc cat e ziua de lunga. Am deschis toate geamurile sa se aeriseasca toata casa, mi-am conectat frumos telefonul la tv si m-am apucat de treaba. Muzica se auzea probabil pe jumatate de strada, dar putin imi pasa. De ce naiba stau la casa ?! Ca sa nu ma deranjeze nimeni, d-aia.

Piesa care a dat tonul zilei a fost Hold you. Nu stu, brusc mi-am amintit de liceu, de vara, de serile de sambata seara in oras cu fetele..De faptul ca atunci eram altfel, mai vesela.. Si m-am apucat de dansat. Dansam ca o nebuna prin casa, nepasandu-mi de absolut nimic. Ma simteam plina de energie, atat de fericita si zambeam,. Am dansat atat de mult incat incepuse sa ma doara in dreapta.

Intr-un final, m-am linistit si m-am apucat de bucatarit.

Azi a fost si baba mea, deci totul a fost frumos.

Aaasta pana m-am apucat sa spun cu voce tare ca mi-a mers bine azi. De atunci, lucrurile s-au cam dat peste cap. Ca de obicei a trebuit eu sa vorbesc prea mult, sau in plus. Nu stiu cand o sa ma-nvat minte.

Acum, stau singura si linistita-n pat si-ascult

astept sa vina mai repede ziua de maine. Nu-mi place cum se incheie cea de azi.

2 Comments Add yours

  1. alexandraitu says:

    Mă regăsesc în postarea ta, cele mai fericite zile sunt alea în care sunt singura acasă și dau concerte! :)))
    Și “Hold you”… Mmm! Tare frumoasa a mai fost vara în care melodia asta era în vogă… Bine, eu eram clasa a VII-a, nu la liceu, dar fericirea provocată de amintiri nu prea cred să aibă vârstă! 😀

    1. wildrosec says:

      Asta asa este :*

Leave a Reply

