If I were your woman .

Am avut o discutie interesanta zilele acestea cu un, sa-i spunem prieten…

Venise el la mine si aveam o stare oarecum nu prea grozava. Era una din acele zile in care te enervezi din nimic. Iar la fiecare intrebare pe care mi-o adresa, ii raspundeam sarcastic. Si bineinteles ca nu e prost incat sa nu se prinda, asa ca tot imi repeta ” Dar de ce esti rea? De ce imi raspunzi asa? Cu ce ti-am gresit?” Cu nimic… doar ca s-a nimerit intr-un moment cam nepotrivit. Si ca sa dreg putin busuiocul, i-am raspuns ca doar ce m-am straduit sa-l necajesc putin. Yeah, right.

Si pentru ca a fost topicul saptamanii, am ajuns la a vorbi despre relatii. Si-mi povesteste el despre prietena sa, pe care o are de 3 ani de zile, dar cu care nu e pregatit sa se insoare. Pentru ca “nu e tipul” acela de barbat. Ook… Le-a fost greu, pentru ca el a mai calcat stramb, pentru ca “stii si tu cum sunt barbatii…”. I-am raspuns simplu “Fostul meu e dj, asa ca da, stiu. Oricand, cu oricine, cu orice ocazie (asta dupa cele auzite recent; o alta poveste, big surprise)”.

Mna, si tipa cica ar fi incercat sa ii raspunda cu aceeasi moneda, iar el si-a venit in fire si s-au impacat… bla bla.

Apoi da sa plece. Dar se-ntoarce inapoi, deschide usa si

– Hai, iesi cu mine la o tigara? Sau nu fumezi?

– Nu fumez (si-nchide usa), de fata cu altii .

Am mai stat vreo jumatate de ora cat a fumat el doua tigari, a mancat o inghetata, singur; pentru ca m-a rugat de trei ori sa-mi ia si mie una, dar nope. Nu am vrut. Am vorbit doar tot felul de tampenii si banalitati..

Dar eu, in tot acest timp, de fapt ma gandeam la ceea ce mi-a spus. Sa-ti inseli prietena de cateva ori dar sa ramai cu ea pentru ca ” e frumos cand vii acasa si te-asteapta cineva, sa ai pe cine strange noaptea in brate..”.  Si imi spune foarte senin “asa se face intr-o relatie; mai treci cu vederea”.

I dont know… Si eu am facut greseala de a ierta “cateva” escapade, dar asta nu inseamna ca eram multumita. Nu puteam fi fericita pe deplin. 

Un amic m-a avertizat “daca o sa te bazezi mereu pe conceptia ca nu vei mai avea incredere in nimeni pentru ca la un moment dat o sa te insele, nu vei mai fi fericita niciodata”. And he’s right. But…but. Chiar nu am sa inteleg prea devreme nevoia asta a unora. Si nu doar a barbatilor, ca mai sunt si femei.

Cum ar fi sa ai o relatie in care spui ca va iubiti mult, dar fiecare isi vede de aventurile sale si apoi se-ntoarce acasa ca si cum nimic nu s-a intamplat. E mai bine asa? Iar discutia de la cina sa nu mai fie “Cum ti-a mers azi? Esti ok” ci “Si? Ai dat-o bine? O s-o/sa-l mai vezi?”.

Aaah, daca ma mai gandesc mult la subiectul asta o sa-mi explodeze capul.

Oarecum mi-am pierdut increderea in a mai acorda sanse altora. Era un tip odata, arata bine si parea in regula. Si cum discutam noi, ii trimit o imagine funny; iar el, de colo ” mi-a stat inima in loc. Credeam ca imi trimiti o poza cu tine dezbracata”. Really? Really??? Cu ce ocazie? De unde pana unde speranta asta? Si mai ales, nu isi da nimeni seama ca in momentul in care scoti fraza asta pe gura, deja ti-ai pierdut 50% sanse? In momentul ala, in ochii mei deja ai scazut.

Raman la ideea mea ca cea mai frumoasa perioada intr-o relatie e la inceput. Prima luna, pana in 3 luni. Apoi, deja scartaie treburile. Nu tare, dar destul.

Am obosit deocamdata. Mai iau o pauza.

Somebody asked me yesterday if I’m looking for love. I said no; I’m looking for happiness… but I want love to find me .

12 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Deci ce sincrooon….nu creed :)) Si eu am scris despre ceva asemanator, apropo de o cunostinta de-a mea care tot asa, nu se poate casatori pana nu capaceste tot ce prinde. Totusi, contextul a fost diferit. Sincer, eu nu cred ca e imposibil ca un barbat sa keep it in his pants daca vine vorba de cineva la care chiar tine. Nu numai noi femeile, nu ne putem darui unui barbat, ca mai apoi sa ne daruim la fel si altuia si altuia. E ca si cum esti alien to yourself, ma gandesc eu, gen nu e your confort zone, nu ? O data ce l-ai lasat, ai vazut si tu cate ti-a mai facut. De-aia, pe viitor as zice nu. Balta are peste, de ce sa iti irosesti carligul pe un peste care de fapt nici nu vrea sa fie al tau de fapt?

    1. wildrosec says:

      Mda… Probabil si eu sunt vreo specie de alien pentru unii. Chiar nu ma incanta ideea de a-mi insela partenerul. I mean, am stat 4 ani cu o persoana si nici macar o data nu mi-a trecut prin cap sa fac asta. M-as fi simtit ciudat.. Si uneori, chiar nu vad rostul.
      But, probabil baietii au nevoie de diversitate, cine stie..

      1. Myriam says:

        Eu ma gandesc ca daca te-ai culca cu altul, te-ai intreba de ce nu-i omul tau cu tine in pat. De-aia nici nu concepi ideea. E vorba de educatie si de ce vezi in jurul tau. Daca esti inconjurat de fustangii, doar n-ai fi usa de biserica, ca n-ai de unde stii mai bine :))

      2. wildrosec says:

        I dont know.. Ambii fosti sunt… fustangii, daca e sa folosim cuvantul asta :)) Dar eu nu m-am putut razbuna nici o data astfel. E vorba de principii, moralitate.. nu stiu.

  2. Myriam says:

    Great choice. Sa fiu Dj-ita cu prieten acasa, nu m-as da la tot clubul, no matter how many cocktails they bought me :))

    1. wildrosec says:

      :)) tu ai impresia ca lui ii cumpara cineva cv? Eu cred ca e invers. Si pt ce? Pt o mica “sedinta” in baia clubului. In fine, mi-e si scarba sa ma mai gandesc la el

      1. Myriam says:

        Noh biiine….nu merita sa iti bati capul cu de-astia. Chiar daca l-ai iubit, creierul tre sa isi faca treaba cateodata, in defavoarea inimii care detesta schimbarile bruste

      2. wildrosec says:

        Da, stiu… Mi s-a parut imposibil la inceput, dar m-am invatat. Si e mai bine acum

  3. Nasty Thoughts says:

    Ce sa mai zici atunci de o relatie de 10 ani in care fiecare si-o trage separat?!
    The Kid’s one . . .

    1. wildrosec says:

      ouch.. 10 ani? Si fiecare e constient de ce face celalalt? Atunci asta o fi cheia relatiei perfecte. Sau nu stiu.
      Chestia e ca mintea mea nu poate accepta asa ceva. Am incercat, dar mai mult ma innebuneste.

      1. Nasty Thoughts says:

        da . . . nici eu nu înțeleg astfel de relații, dar văd că așa e la modă acum. eu prefer să fiu out of fashion 😉

      2. wildrosec says:

        si eu la fel. N-am inselat pana acum si n-am de gand sa o fac. Nu cred ca imi sta in fire. Prefer sa fiu considerata ingusta la minte decat sa fac asta.
        Ofer incredere, respect, devotament si ma astept sa primesc la fel.

Leave a Reply

