Goodbye Cris .

Azi, azi e ziua in care ar fi trebuit sa imi iau inima in dinti, sa renunt la ideile mele preconcepute, sa incerc sa-mi las garda jos, sa imi calc pe orgoliu si sa-mi zic ” Hai, ca poti !”

E ziua pe care o asteptam cu sufletul la gura dar in acelasi timp cu teama. Esecul, respingerea, mereu au fost lucrurile care m-au pus la pamant doar dintr-o privire. Si speram sa renunt la temerea aceasta si sa infrunt totul. “Ce-o fi, o fi”.

In schimb, azi e ziua in care verisoara mea a pus capat luptei impotriva bolii ce o chinuia de cativa ani de zile. Si zau de stiu cum se numeste, stiu doar ca e un caz la un milion. Iar ea, a avut ghinionul…

Nu eram noi prea apropiate, stiu doar ca in copilarie mama ma mai lasa in grija ei cand mergeam la bunici. Iar cu timpul, s-a indepartat de noi, se mutase in capatul celalalt de tara.

Si mi-e ciuda acum ca, nu simt nimic. A murit un om, damn it. O ruda. Imi pare rau, sincer… Dar, nu simt nici o durere, nimic. Nu sunt indiferenta, ca nu am ajuns in stadiul ala de nepasare. Dar, e ca si cum  durerea e departe de mine, si nu ma poate ajunge.

Bineinteles, toata lumea se astepta la asta. Medicii anuntasera inca din toamna ca nu va mai avea mult de trait.. Iar zilele astea s-a agravat.

Inainte ca boala sa puna stapanire pe ea, era o persoana vesela. Ii placeau distractiile, sa iasa cu prietenii.. era foarte sociabila. Era inalta, frumoasa.. O admiram, voiam sa fiu ca ea.

De ce nu simt nimic ???

Nu, nu folosesc plecarea ei ca un motiv sa renunt. Unii  mi-ar spune ca e inca o dovada ca viata e scurta si trebuie sa fac ce simt. Dar, oare nu e si putina lipsa de respect?

Leave a Reply

