More than friends .

Un singur lucru am detestat dintotdeauna, si anume sa fiu judecata dupa aparente. Nu doar infatisarea, ori masca pe care o folosesc in momentul cand vorbim fata in fata, dar mai ales cand spun “da, stau la casa, la tara”. Imediat oamenii incep sa judece. Ca probabil mentalitatea mea e gen invechita, habar nu am de nu stiu ce lucruri si etc. Asa ca sa lamurim, stau la casa de 6-7 ani, cred.. Conditiile sunt mult mai bune decat aveti multi dintre voi, cei care va mandriti ca locuiti in orase mari. Nu am crescut intr-un oras mare, dar consider ca sunt destul de educata, citita, incat sa nu par inculta sau “speriata de bombe”. Sunt open mind cand e cazul si mereu incerc sa aflu, sa cunosc, sa inteleg diferite lucruri pentru ca nu se stie cand voi avea nevoie intr-o conversatie.

Venind vorba de conversatii, am una care mi-a dat putine batai de cap in ultima zi. Si pentru ca ar fi aiurea sa pun mana pe telefon, sa sun si sa spun “stai putin, ca eu nu voiam sa spun aia, ci asta”… o sa-mi vars frustrarea in scris, Ca de obicei. A dat Domnu’ si am cateva zile libere, asa ca imi permit sa bat campii putin.

– N-are treaba orasul cu felul meu de a gandi. Spre exemplu, eu i-am anuntat pe ai mei, sa-si ia gandul de la vreo nunta prea degraba. Am casa mea, masina mea, banutii mei.. nu prea vreau batai de cap. Ma pot descurca si singura. Am planurile, visele mele. Da, as vrea pe cineva sa fie langa mine, sa stiu ca am cu cine vorbi oricand si despre orice, dar asta nu inseamna ca vreau sa ma leg de el.

– Ahhh, vrei un fel de maimuta. Sa o dam pe bune, vrei pe unu care sa te futa bine, sa te alinte cand ai chef si sa fie langa tine la momentele naspa. In rest nu te intereseaza.

– Sa nu ma intereseze, ce?

– Ce face. Sau esti si geloasa ?

– Normal ca ma intereseaza. Daca imi pasa, da.

– Ahh… Pai nu poti avea asa ceva fara sa vrea casatorie.

Pentru ca urasc discutiile neterminate si mai ales cand sunt inteleasa total gresit. O fi si vina mea, m-am exprimat aiurea.

Sa o luam logic, in primul rand, am spus total altceva decat gandeam.

Da, normal ca vreau o relatie, normal ca vreau sa ma casatoresc cand va fi timpul. Dar, vreau sa ma casatoresc din iubire. Da. Daca mai poate exista asa ceva, acesta e motivul pentru care as vrea sa fac acest pas. Nu vreau sa o fac din motivele care exista in ziua de azi: lipsa banilor, a conditiilor, trecerea timpului, imbatranire,  etc.

Nu. Eu vreau sa ma casatoresc abia atunci cand o sa am acel ceva special. Cand voi considera ca am gasit omul potrivit pentru mine.

Nu, nu vreau o maimuta, nici un caine. Pentru ca sa fim seriosi, nici o femeie nu vrea un barbat care sa-i execute ordinele la orice ora. Nu. E plictisitor si enervant. Vrem un barbat care, si citez ” a man who knows how to put you in your place and still treats you like a fucking queen” .

Asta vrem.

Normal ca vreau ca barbatul meu sa ma futa bine. Si barbatii vor o femeie care sa stie sa-si faca treaba. Degeaba spui ca il iubesti pe cel de langa tine, daca in pat va lipseste pasiunea, nebunia. Nu poti rezista mult intr-o relatie; adica da, poti sta doar pentru ca il iubesti, il respecti, te completeaza. Dar daca il respecti indeajuns, vei pleca. Cu vorba buna. Pentru ca la un moment dat, vei fi tentat sa cauti in alta parte ceea ce nu ai acasa si atunci cineva va avea de  suferit. Si nu merita. Sau asa cred eu.

Si nu vreau sa ma implic intr-o relatie doar pentru ca momentan sunt singura. Nu vreau sa experimentez doar de dragul de a nu uita cum e sa fii cu altcineva. Nu vreau sa irosesc ce am de oferit pe cineva care nu merita. Nici nu stiu cum sa explic. Sa cunosc persoane, da. Ca doar nu-s salbatica (adica nu chiar atat de salbatica) incat sa ma izolez de lume. Dar pastrez distanta. Nu vreau sa irosesc, sentimente, emotii, saruturi pe o persoana care… care nu.

Sunt al naibii de pretentioasa si selectiva. Probabil ca nu am de castigat cu asta, dar.. nu ma plang.

Nu vreau pe cineva doar pentru lucrurile pe care mi le poate oferi. Si aici ma refer la cele materiale. Binenteles ca imi place sa primesc flori, cadouri.. O sa fiu probabil cea mai fericita si o sa iti multumesc in felul meu pentru gest. In fiecare zi.  Dar nu am sa iti cer nici o data. Nu am sa vin sa spun “stii, vreau… mi-as dori.. am vazut.. imi iei..”. Nu. Niciodata nu am sa iti cer. Si nu am sa iti cer ceva ce nu imi poti oferi. Nu o sa iti pot cere iubire daca tu nu poti oferi mai mult decat prietenie.

Da, sunt geloasa. Daca e cazul. Dar nu pot spune ca as fi invidioasa pe alta femeie. In schimb, I’m teritorial. Ce-i al meu, pai al meu e. Asta e logica mea. Nu vreau sa impart cu nimeni ce-i al meu. Gresesc? Foarte bine. Nu-i problema.

Vreau pe cineva pentru momentele pe care le vom petrece impreuna. Sa plecam de nebuni in excursii la munte, mare, la petreceri.. Sa  ne  alintam in voie, sa ne comportam natural. Fara masti sau retineri. Da, daca te iubesc si ma simt bine in preajma ta, o sa ma alint uneori. O sa vreau sa fiu rasfatata. O sa te vreau doar pe tine, pentru ca ceilalti chiar nu isi mai au rostul. Te vreau doar pentru atentia, grija, importanta, iubirea pea care mi-o poti oferi. Pe care ti-o pot oferi inapoi. Pentru ca, am demonstrat de atatea ori (de ex. in relatia anterioara) ceea ce sunt in stare sa fac pentru persoana iubita. Pot fi nebuna, spontana, dragastoasa. Pot fi si mama, iubita, si amanta. Pot fi orice iti doresti, si asta in mare parte pentru ca ma “mulez” perfect pe cel de langa mine.

Si doar pentru ca sunt in stare sa ofer totul , de asta sunt si foarte precauta. Nu vreau sa ma aleg cu inima franta. Nu sunt nici o scorpie sa imi iau un barbat doar pentru sexul pe care il poate oferi. Pentru cuvintele frumoase pe care mi le poate spune. Nu. Eu vreau, caut mai mult. Vreau sa ne putem completa reciproc. Vreau atat de multe si totusi atat de putine si nesemnificative incat nici nu stiu sa le numesc.

Probabil, ca… oarecum am gasit pe cineva care ar intruni toate aceste calitati. Sau poate ma insel. Dar, distanta face uneori ca totul sa para imposibil. Incerc sa pastrez o atitudine indiferenta fata de acest lucru, dar… ma macina. Ma macina in fiecare zi pentru ca pentru prima data vreau ceva, vreau enorm de mult asta… dar, nu stiu.

“Imi place ca esti suie ca si mine” radea zilele astea colega-mea.
Suie n-oi fi, dar nebuna sunt. Sau ma rog, pot fi. Pentru ca atunci cand tin la cineva, cand il iubesc, nu ma mai uit in jur, la ce las in urma.. ma arunc cu capul inainte, sunt in stare sa plec pana in celalalt capat de lume daca e nevoie.. Poate de asta ma si straduiesc sa raman cu picioarele pe pamant. Momentan.
De asta am zis ca eu nu caut sa ma casatoresc, pentru ca eu deocamdata astept persoana potrivita. O iubire… Apoi, mai vedem.

Sunt chiar atat de anormala? Hm?

5 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Nu esti nebuna, nici absurda. Nu ai pretentii pe care nu le-ar avea o alta femeie si sunt echilibrate. Am 21 de ani si nu vad de ce un barbat ar vrea automat casatorie, asa tzac pac de la bun inceput, doar pentru ca se poarta cum ar trebui sa se poarte un barbat care tine la o femeie. Aia ar trebui sa fie subinteles deja, sa se poarte frumos cu tine, nu trebuie sa fie doar clauzele unui contract, ca sa nu zici ca se poarta naspa, dar lasa ca vezi tu dupa ce va luati. E foarte aiurea rationamentul persoanei respective, dar privit in context, ii drept, nici tu nu ai dat tocmai toate detaliile gandurilor ce-ti treceau prin minte de fapt. 😀

    1. wildrosec says:

      Da, tastam de pe telefon si nu stiu..

      1. wildrosec says:

        btw, persoana cu care vorbeam.. nu era adept al casatoriei. El are stilul sau propriu de viata, de lup singuratic. Sau ceva de genu’ .

  2. Victor Baltag says:

    Foarte interesant si adevarat tot ce ai spus. Asa si trebuie sa fie. In ziua de azi ai mai multa libertate ca oricand sa alegi ce vrei sa faci, cand sa faci si cu cine sa faci. Bravo pentru postare 😉

    1. wildrosec says:

      multumesc :*

Leave a Reply

