You are what you feel .

Momentul ala cand te bagi in pat la 22:00 dar ajungi sa adormi la 05:36 . Priceless.

Iar pentru prima data nu imi este somn. Nu pic din picioare de oboseala. Am avut atatea luni inainte in care insomnia era deja o rutina, iar a doua zi eram terminata. Nu aveam chef de vorba, de munca, de nimic.

Probabil ca si motivul insomniei are o importanta destul de semnificativa. Inainte eram in depresie. Probabil sunt si acum, dar nu mai e la fel. I’m better, thanks God.

Mi-am luat o rochita de noapte pe mine, am deschis geamul, stolurile trase sa pot vedea luna, am stins becul si mi-am lasat piesa sa cante pe fundal.

Deja simteam ca o sa adorm repede si o sa fie un somn lung si linistit.

Din parti.

Era atat de cald, zici ca era mijlocul lui iulie.

Rochia a disparut, apoi si patura. Am impins-o cu picioarele pana a ajuns covor.  Pat mare, n-avea nici un coltisor mai rece. Parca era in flacari. Mi-am intins picioarele pe pereti. Nope. Nici asa.  Mi-am tras un halat subtire si-am iesit pe terasa. Liniste. Nimeni pe strada. Racoare. Parca e mai bine. Am simtit ca m-am obosit destul incat sa pot adormi.

Ma intorc in pat si iau perna-n brate. Asta, pana cand imi suna telefonul. Conferinta. Ooh, shit. B’bye somn. Hai sa radem.

Mi-era dor de noptile pierdute pe skype cu prietenii de la radio. Nu stiu cum se face de inainte nu aveam timp pentru ei. Parca as fi fost oarba la tot ce mai era in jurul meu.

Terminasem de vorbit destul de repede. Dar acum nu mai aveam somn. Ma uitam in gol.  Apoi in stanga mea. De mult nu am mai avut pe cineva langa mine. Nu e neaparat trist, dar… parca simteam lipsa unei persoane care sa ma tina in brate in timp ce dorm. Sa-i simt inima cum bate, sa stiu ca e acolo.

Oarecum era acolo. Datorita lui am reusit sa adorm cu zambetul pe buze. La 5 jumatate, dar nu conteaza.

2 Comments Add yours

  1. Paula says:

    Fato, zici că s-a vărsat la tine toată desaga cu cuvinte. Mă bucur că ai atâta spor ca să scrii, măcar tu, că eu ioc. Îmi place, îmi plac mult rândurile tale din această noapte. Îmi place cum descrii nopţile astea călduroase, cum îţi descrii dorurile şi cum tragi concluzii!

    1. wildrosec says:

      Multumesc !! :* am o muza buna :))

Leave a Reply

