Waves .

Azi nu am emotii intense ca sa pot scrie in nestire, incat mainile sa tasteze inainte ca mintea sa realizeze de fapt intelesul propozitiei. Azi, azi e doar o zi posomorata. Vremea si vantul de afara fac ca totul sa para fara sens, fara farmec. Azi nu e agitatie, nu e galagie, nu e nimic. E doar o stare de amorteala. Daca nu m-as uita cum ciresele stau sa dea in parg, as putea spune ca e un inceput de toamna. Acum doua zile ma sufocam din cauza gradelor ridicate, iar acum caut inca un pulovar. 

Iar eu stau aici si vegetez.

– Sa vegetezi?  ma-ntreaba o vecina.

– Da. Adica sa stai ca o leguma.

Nu vreau seriale, nu vreau filme, muzica se aude in boxe dar, la mic.. pentru ca pur si simplu nu am chef azi. As sta la o cafea, de vorba de cineva. Dar nu cu oricine. Vreau, vreau sa vorbesc, sa spun ce gandesc, sa dau frau liber tuturor gandurilor.

Aici n-am cu cine. Si nici cui sa-i spun.

 – Si ce-ai de gand sa faci mai departe?

– Nimic.

– Nu mai continui cu facultatea?

– Nu.

– O sa ramai aici?

– Poate da, poate nu. Vreau sa scriu o carte.

– Si ce faci cu ea?

– Nimic.

– Si de ce o scrii?

– Vreau eu asta.

Nu ca as fi datoare sa dau explicatii cuiva. Consider ca pot sa iau decizii de una singura. Si chiar nu am nevoie de parerea nimanui. Mai ales a celor care ma privesc sceptic atunci cand le spun planul meu de viitor .

Scrii o carte, bine. Si apoi? Mai scrii?

Da. Am o multime de idei. Ca nu ti le spun tie, e partea a doua.

Sunt constienta ca asta nu-mi va aduce bani, faima.. Stiu ca multi alearga dupa ele. Dar nu si eu. Daca as putea fi anonima in continuare, sa nu ma stie nimeni.. Si doar sa scriu, ar fi perfect.

2 Comments Add yours

  1. Paula says:

    Aceleaşi gânduri le-am avut şi eu. Când am simţit aerul rece al dimineţii, mi-am spus în gând că e ca o zi de toamnă. O zi posomorâtă şi la mine, la care adaug faptul că mă simt frântă, din cauza oboselii. Iar simţământul că aş face câte în lună şi-n stele, dar nu am cu cine, nu aici, e pretutindeni cu mine, a luat forma unui demon, îl ştiu pe de rost, la fel şi despre gânduri, scris şi anonimat. Of!

    1. wildrosec says:

      te pup ! :* poate maine va fi soare si vom avea ganduri mai bune

Leave a Reply

