Demon diaries .

M-am intors in masina, pe ultima bancheta si mi-am pus sa ascult piesa in casti. In drum spre munte imi atrasese oarecum atentia si voiam sa o ascult mai mult, sa o inteleg, sa pot vedea cu ochii mintii fiecare imagine ce mi-o redau versurile…

Mi-am asezat capul pe geam si ma uitam la arborii de pe marginea drumului. Molid, stejar si plop, banuiesc. Cand eram copil, ii stiam mai bine. Eram interesata de toata vegetatia din jur, studiam albume intregi cu poze, ierbare…

Si cum ma uitam eu atent la ei, incercand sa imi adun gandurile, frunzele incepusera sa se miste ca intr-un dans elegant, in slow motion.

Mi-as fi dorit ca in acel moment sa plang, sa dau frau liber tuturor emotiilor, stresului adunat de-a lungul timpului. Dar nu a fost sa fie. Nu atat de simplu. Era o stare, in care stii, simti in adancul tau ca ceva nu e bine, ca lipseste ceva, insa nu stii exact ce anume si nici ce trebuie sa faci pentru a scapa de tensiune.

Puteam sa jur ca frunzele incepeau dansul doar in momentul in care ma uitam la ele. Asa ca incepusem sa ma alint ca un copil mic. Trageam cu coada ochiului sa vad daca ma observa, daca dansau doar pentru mine, ori era de vina doar adierea vantului. La un moment dat izbucnisem in ras, constientizand ridiculitatea gestului meu. Noroc ca ceilalti erau departe si nu m-au auzit.

Simteam ca in acel loc as putea face pace cu mine insami, ca acolo ar fi locul ideal in care sa-mi las trecutul in urma si sa o iau de la capat. Am incercat sa imi adun gandurile si sa le astern pe foaie, dar nu au vrut. Nu au vrut sa ma lase nici macar sa le citesc eu. M-au lasat sa ma bucur de natura, sa ma joc cu picioarele in rau, sa ma bucur de verdeata si de flori, sa ma crizez atunci cand un mic paianjen urca pe pantof.

Leave a Reply

