Oh, my .

Am pauza de masa o ora si cum zilele acestea nu prea mi-a trebuit nimic (e prea cald) am zis sa stau sa pierd timpul aiurea. As putea dormi daaar, sigur voi fi morocanoasa dupa.

Mi-am luat in fata un tort mare de inghetata de vanilie, ciocolata si cirese confiate. De ce un tort? Si de ce mare? Pai, nu am de gand sa il mananc pe tot, dar imi place ideea ca am de unde alege. Probabil si aici e ceva psihologic la mijloc ce spune despre mine ca… nu stiu si nu conteaza. Cat l-am lasat sa se dezghete doar putin.. mi-am pus sa ascult asta.  E de prin februarie piesa dar inca are efect; sunt mai visatoare, ce sa-i faci.

And I was thinking (I know, I think too much ) cred ca mi-am petrecut jumatate din existenta incercand sa-i impresionez pe cei din jur. Si cred ca am ajuns la un punct in care m-am saturat. Mi-a ajuns pana peste cap. Probabil si din cauza asta am de o perioada incoace o atitudine de ” hai ma lasi?!”.

Am ajuns in acel punct in care ma gandesc “da, bine. Asta sunt eu, nu sunt perfecta si nici nu voi fi vreodata. N-am sa ma schimb ca sa-ti fac tie hatarul. Ma placi asa, bine. Nu? Foarte bine.”. Bine, ca in fraza asta e si o mica minciunica. Daca e sa imi placa si mie cineva, inevitabil ma dau dupa el, dar… nu mai vreau sa fac sacrificii sau schimbari majore. Adica, sa fac ceva ce nu simt ca am neaparata nevoie.

Deocamdata m-am reapucat de scris si sper sa ma tin de treaba de data asta. Si… am inceput sa ma gandesc serios sa ma mut. Sa plec.

Unde? Nu stiu. Adu-mi o harta si hai sa dam cu banul.

Am nevoie de locuri noi, de oameni noi… de schimburi de experienta, nu stiu. Vreau o schimbare majora. Vezi? Oarecum ma contrazic.

Vreau atat de multe… si totusi atat de putine. Momentan consider importanta persoana mea. Am zis eu asta? Oh, wow.

Da, vreau sa ma dezvolt, sa fiu impacata cu mine insami, sa cunosc cate si mai cate…

Am obosit sa mai alerg. Prieteni, iubiti pentru care sa dezolt pasiuni, planuri “de atac” pentru a le impresiona, pentru a le atrage atentia asupra mea.

No, no . It’s your turn now, baby.

2 Comments Add yours

  1. Loreen says:

    Mă regăsesc în ce ai scris !

    1. wildrosec says:

      😉 ce pot sa-ti spun.. sper sa iti gasesti linistea interioara cat mai repede 🙂

Leave a Reply

