Solid ground .

De duminica tot incerc sa imi adun gandurile, dar nu-i chip sa reusesc. Nici macar nu vor sa imi vorbeasca. S-au suparat, s-au imbufnat, nu stiu ce au. De obicei fac mare galagie, se cearta, se contrazic.. Iar acum, e liniste deplina. Nici un sunet, nimic.

Ar trebui sa ma bucur ca in sfarsit am parte si eu de putina liniste, right? Doar ca asta nu-i semn bun. Nici sufletul nu-mi e impacat, inima nu mai tresare.. O facea la inceput, cand mai auzea notificarile de pe telefon, dar vazand-o dezamagita, l-am dat pe silent. Se franse putin, dar am reparat-o. I-am spus ca va fi mai bine cu timpul. I-am luat durerea, am facut-o pachetel si-am aruncat-o departe. Nu-i ! Gata.

Somnul se revoltase si el, ca nu mai are la ce visa. Dar l-am rezolvat si pe el.

Am primit de cu seara o cutie mare, plina cu flori de tei si le-am imprastiat in camera. Cu asa mireasma, n-ai nevoie de vise. It’s even better .

Broken heart? No broken hearts here. Everything ‘s under control.

 

Leave a Reply

