Not asking much .

Ca in fiecare seara am lasat fereastra intredeschisa. E mai racoare si astfel stiu sigur ca tin patura pe mine si dimineata nu o gasesc pe jos, iar in acelasi timp e placut sa adormi ascultand muzica noptii.

Am avut dreptate si astfel am avut un somn linistit si odihnitor; pana am sarit din pat ca arsa la 4:43 pentru ca dragul meu vecin s-a apucat de taiat lemne cu drujba. La 4 dimineata !!! Fuck !!

Zadarnic am mai incercat eu sa adorm dupa ce-am inchis fereastra. Am mai motait vreo 20 de minute apoi m-am hotarat sa ma tarasc afara din asternutul meu ce de cu seara parea un paradis. Spre sfarsitul fiecarei zile de munca  visez la el si e asa de bine si abia astept sa adorm si.. si.. Acum trebuia sa infrunt crudul adevar : intr-o ora trebuia sa fiu gata de lucru. Si ar fi fost oribil sa adorm in ultimele 5-10 minute.

Mi-am pus de cafea si-am iesit sa sterg masuta de la terasa. M-am asezat turceste in fotoliu, infasurandu-ma intr-o patura – fiind inca racoare… si pur si simplu ma uitam in departare. Peisajul, culorile cerului, zgomotul ce se trezea din amorteala noptii si-ncepea sa-si faca simtita prezenta..

E pacat ca nu imi fac din asta un obicei. Dar somnul dimineata e cel mai dulce. Can you blame me? No. Shut up.

Si nu doar natura era cea care dadea semne de activitate; si gandurile mele de asemenea. So, they had started with … care ar putea fi motivul pentru care mereu sunt mintita. I’m just sick and tired of this shit.

Am avut indrazneala sa iau in considerare ca poate, poate o fi pentru a-mi proteja mie sentimentele, pentru a nu ma afecta or something.

So naive..

Apoi mi-am dat seama. Pur si simplu sunt prea concentrati pe propria persoana, propriile teluri si realizari, incat sa se mai gandeasca la faptul ca in acelasi timp ranesc pe cineva. Ca decizia lor are si consecinte. But nobody ain’t got time for that…

O minciuna, oricat de frumoasa, bine structurata si oricat de credibila ar parea… intr-un final va lasa o inima franta ori va face niste ochi sa lacrimeze. Si e obositor ca de fiecare data rolul acesta sa imi fie repartizat. Si-am plans atat de mult, incat ultima data nici nu am mai avut lacrimi; doar s-a mai rupt o bucatica din bucatica aia de suflet care a mai ramas.

Si nu e corect, stii? Nu e corect fata de mine. Nu ca i-ar pasa cuiva.. In fine.

Ceasul se facu aproape 6. Gata cu prostiile. Happy thoughts, right?

Leave a Reply

