Hang forever .

“Nu durerea, ci speranta ma omoara “

Versuri ce rascolesc adanc in amintiri demult apuse ..

Parca a trecut o vesnicie de cand incercam sa dau uitarii totul .Voiam sa imi ingrop durerea, sa nu mai simt nimic. Am incercat si sa beau pana sa uit de mine, dar nici o data nu am reusit sa ajung la rezultatul dorit. Cred ca functionez dupa regula “happy + alcohol = fun, party” si “sad + alcohol = tears, anger, a lot of shitty memories” ( no fun at all).

Totusi, as fi dat orice sa ascult asta in acele zile. In schimb, am avut doar Feli – Cine te crezi si Elena ft Glance – In bucati.  Le ascultam obsesiv. Asa cum fac acum.

Am incercat sa “imi refac viata”, dar in final am ajuns la concluzia ca nu sunt pregatita pentru asta. Incercarile mele s-au dovedit a nu fi pe masura asteptarilor sau poate doar nu am intalnit inca persoana potrivita. Nu stiu. Dar stiu ca e mai bine sa fiu singura decat sa sufar din nou, decat sa mai trec prin dezamagiri.

Da, trecutul ma bantuie, nu ma lasa sa imi uit greselile. E ca si cum, in clipa in care incerc si simt ca pot fi fericita, ma loveste direct si cu putere in inima. Ma pune la pamant .

Si m-am ridicat de fiecare data. Cu greu sau mai usor, dar m-am ridicat. M-am sters de praf, de noroi. Mi-am sters lacrimile si m-am agatat  de cate un gand bun, de cate o speranta. In viata e bine sa ai un vis spre care sa tintesti,iar eu incep sa raman fara. Dar macar am invatat sa nu imi mai pun visele in oameni. Pentru ca aici gresim cei mai multi.

“Si o sa uit iubirea lui..” Cand fredonez, uneori ma balbai si spun “greseala lui”. Dar apoi ma opresc si imi repet ca nu, nu o sa uit ever greseala lui. Nu ca ar fi una. Sunt mult prea multe. Probabil am si uitat din ele dar jur ca nu o sa il pot ierta. Am mereu in suflet cuvintele Ghin. :

“Asta era anul trecut. Acum esti in prezent. Intr-un prezent in care el nu merita sa fie. pentru ca atunci cand stateai pe patul de spital cu perfuzia in mana el nici nu se sinchisea sa-ti raspunda . Nu pot sa uit asta. Ever. “

Se mai intampla sa-l intalnesc dimineata in vis, unde e prea rece si crud ori imi arunca o farama de speranta care ma lasa toata ziua intr-o stare de cacat. De-as sti sa interpretez visele totul ar fi mult mai simplu.

“Da, mama…” Deseori am baut sa-mi inec lacrimile. Voiam doar sa uit de mine, de tot, de toti. Dar mereu am facut-o in asa fel incat sa nu ma vezi, sa nu-ti dau de banuit. Ai fi vrut sa ma ajuti si nu aveai cu ce; iar eu chiar nu voiam sa suferi odata cu mine.

Nu, alcoolul nu m-a ajutat absolut deloc. Doar Oana a fost salvarea mea. Ea m-a trezit, ea mi-a fost alaturi in cele mai negre nopti. Ea m-a tras de mana din cele mai sumbre cosmaruri si mi-a aratat si partea frumoasa a vietii. Doar datorita ei sunt acum aici si incerc sa-mi gasesc calea si fericirea.

Leave a Reply

