Craves .

Mmm, am spus ca nu ma mai complic cu acest subiect.. Dar, cu fiecare zi care trece, parca imi pierd din ce in ce mai mult increderea in barbati. Si ajung sa ma gandesc ca o viata de una singura nu suna chiar atat de rau. Poate ar fi mai bine asa.

Ce vreau sa spun? Pai, am sa incerc un mic rezumat..

La intoarcerea spre casa (dupa o mica vacanta in Italia) am ocupat locul din fata, dintre cei doi soferi. Pe unul din ei, il intalnisem in urma cu doua saptamani si doar schimbaseram cateva vorbe prin mesaje. Asa… Dat fiind ca am plecat seara, iar eu nu am incredere de fel in modul cum conduc altii, am stat treaza. Acest sofer, sa-i spunem J., a ocupat locul din dreapta si chipurile s-a pus sa doarma. In timp ce el isi facea siesta, eu ii tineam de urat celuilalt, vorbind felurite lucruri. In fine.

Intr-un tarziu, ma trezesc cu o mana pe picior. Asta insemnand ca J. nu dormea. Ok… Nu am spus nimic, nu am reactionat. L-am lasat in voie. Desi, o singura data l-am surprins pe celalalt sofer uitandu-se la noi si m-am simtit putin jenata.. Dupa vreo cateva zeci de minute, acea mana incepu sa alunece… si nu mi-a convenit traiectoria, asa ca l-am oprit. Ne-am tinut strans, de parca am fi fost vreun cuplu. Recunosc, senzatia era oarecum placuta.

Dupa urmatoarea oprire, J. a trecut la volan si bineinteles, imediat mana lui dreapta si-a facut loc pe piciorul meu stang. Apoi, fara nici o jena.. incerca imposibilul. In zadar incercam sa-i dau peste mana si sa-i spun ca exagereaza… Chipul sau era asemenea celui al unui copil ce vrea sa dea buzna in cutia cu prajituri. Era ciudat. Nici nu stiam daca ceilalti pasageri sau celalalt sofer dormea. Ma simteam penibil.

Apoi, din senin imi spune :

– Cand ajungem acasa, imi dai voie… ?

-… sa ce? si vazandu-i ranjetul.. NU !!

–  De ce?

–  Pentru ca nu. Asa, tan-nesam? Nici nu te cunosc, nici nu avem nici o legatura.. Ce naiba?

– De ce nu? Ne cunoastem dupa aceea.

– Eu nu procedez asa.

– Esti de moda veche?

-Da.

-Rau. Hai.. Eu nu stiu sa astept. Eu nu astept pe nimeni. Hai, ce trebuie sa fac? Nu vreau sa astept degeaba 4-5 luni de zile.

-Nu a zis nimeni 4-5 luni. Pot fi si 2-3 zile, trebuie doar sa stii cum sa ma iei, sa ma faci sa vreau. Dar nu asa.. de parca esti disperat, de parca duci lipsa. Ce rezolvi cu asta? Pe mine in nici un caz nu ma intarati. Doar ma enervezi sau ma plictisesti.

– Deci nu?

-Nu.

A mai incercat de vreo doua- trei ori sa atinga imposibilul si de fiecare data ii dadeam peste mana. Apoi in timp ce oprisem sa alimentam, incerca sa-si faca loc cu mainile pe sub rochia mea. L-am oprit si ma uitam dezamagita spre el, in timp ce el se uita smechereste in ochii mei, de parca ar fi facut cine stie ce grozavie.

Restul zilei a fost mai rezervat, din cand mai arunca cate o aluzie asupra formelor mele. Spre exemplu ” De asta iti salta tie sanii asa, ca mananci jeleuri.” Am ramas stupefiata la auzul acelei replici de … OMG!!! Chiar ai spus asta?!

Asaaa… Ajungand acasa, imi spune ca.. mai bine intrerupem orice legatura pentru ca el nu vrea sa astepte. Daca as fi vrut sa.. poate mai vorbeam, dar asa…

Il priveam ca o tampita, de parca cuvintele lui imi intrau printr-o ureche, spargeau tot in stanga si-n dreapta si apoi ieseau pe partea cealalta. Nu intelegeam mai nimic. Eram pentru prima data in situatia in care cineva refuza orice legatura cu mine doar pentru simplul fapt ca nu am vrut sa ii cedez.

Eram in stare de soc. Pai, si de-ar fi fost sa fac asta (imposibil)… cum ramane cu flirtul? Cum ramane cu acele emotii ce-ti fac inima sa tresalte.. pielea de gaina.. Dar mai ales, cum ramane cu sarutul? Le idiot nici macar nu incercase asta, el trecuse direct la tinta.

Nooo, ma frend. Ai impresia ca m-ai cules de pe strada?! Ca nu am mai vazut o pula in viata mea? O-i duce eu lipsa, dar numai pentru ca sunt prea exigenta cand imi aleg partenerul. Trebuie sa ma faci sa vreau, sa te vreau. Ai impresia ca daca imi atingi sanii, gata m-am aprins si vreau sa mi-o tragi?

Eu cred ca pe multi, manelele v-au prostit rau. Ca si cum tot posesorul de sculament poate vraji orice femeie doar prin simplul fapt ca o vrea.

Treziti-va la realitate, dragilor !! Indiferent ca vrei o femeie pentru o noapte sau mai mult, nu asa se procedeaza, ce Dumnezeu.

2 Comments Add yours

  1. Nasty Thoughts says:

    M-am amuzat teribil! :-)) Draga mea, nu are rost să îți bați capul cu astfel de specimene, e plină lumea și au impresia că pizda o avem în palmă și e pentru toată lumea. Un bărbat adevărat, nu procedează astfel, NICIODATĂ. Chiar dacă vrea doar să ți-o tragă, fii sigură că te va face să iei tu inițiativa sau te va fierbe la foc mic până se va produce “imposibilul” 🙂

    1. wildrosec says:

      Pai asa m-am gandit si eu. Adica cel putin asa mi se pare mie logic.
      Chiar am ramas masca vazand cu cata insistenta incerca…

Leave a Reply

