Far behind .

Recunosc, am momente cand simt cum mi se urca sangele la cap si inima-mi incepe sa bata cu putere. Toate astea in timp ce temperatura corpului urca spre 40 de grade si-ncep sa tremur de nervi si s-adun toate gandurile intr-un singur sir de texte pline de ura si dispret cu adresa dinainte stabilita: barbati.

Sau baieti? Pentru ca vezi tu, eu am impresia aceasta, cum ca pentru a fi barbat iti trebuie mai mult decat o pula. Pentru ca pentru a fi barbat e nevoie de niste principii, niste standarde, experienta.

In momentul de fata sunt extrem de calma, deci mi-e putin mai greu sa-mi adun gandurile. Dar daca era sa le astern in urma cu cateva zile, mi-ar fi trebuit cel putin 5-6 pagini.

– Te futi sau nu????? Scurt si la subiect . Macar sa ma urasti.

-Wow, tu chiar esti dintr-ala …

-Adica ?

-No, nimic..

-Dc razi??? Nu inteleg.

-Hai sa te intreb asa. Cand ai futut ultima data?

-Sincer, duminica .

-Si inainte de asta?

-Marti. Ca miercuri am plecat.

-Am inteles. Aceeasi persoana sau diferite ?

-Nu mai fi curioasa.

-Pai ce e asa greu sa raspunzi? Fii direct, ce naiba .. Nu asa m-ai invatat?

-Nu conteaza, zi unde vrei sa ajungi.

-Raspunde, ca sa vad unde ajung .

-Hai.. ca e 3 ceasul. Nici cand m-au luat la politie nu am zis tot ce vrei sa iti zic tie.

-Pai la politie nu primeai ce ti-as putea oferi eu (bluffing). Ai fost luat la politie? Hm, vaii..

-Ce poti sa imi oferi tu?

-Eu pot multe. Dar tare ma tem ca tu nu poti oferi nimic…

Bineinteles, acum urmeaza cateva minute de tacere si apoi o serie de rugaminti in care mi se cere web si poze, iar eu doar rad si degeaba. A fost vina mea, ca nu puteam dormi si aveam chef sa rad. Si cum altfel ma puteam razbuna dupa faza de saptamanile trecute, decat lasandu-l cu … umflate, right? Bine, ca s-a bosumflat si nu mi-a mai raspuns, mare paguba.

Acum ideea e asa.. Ce fel de barbat te poti numi tu, daca ai fi dispus sa futi pe oricine, oricand, la orice ora? Daca tu schimbi partenerul o data la cateva zile, sau cum ai tu noroc?

I mean.. nu ai si tu niste standarde de intretinut? Nu iti alegi partenera dupa niste criterii? O iei pe prima care iti cade ?

Sau mai bine zis, ai impresia ca ma impresionezi sau ma faci sa-ti cedez doar cand te aud ca o faci des?

Discutia de mai sus e ceva ce nu fac in mod obisnuit. Avusesem o conversatie normala, dar dupa ce a scos perla, am simtit cum mi s-a urcat sangele la creier, mi-am dat ochii peste cap si-am zis ” why not? de ce sa nu ii tin hangul putin, si-asa nu am somn”..

Cum Dumnezeu reusesc sa dau doar peste persoane de acest tip, nu stiu. Parca ar avea un magnet si ma atrag. Pentru ca de fiecare data am facut doar alegeri gresite. Desi, chiar si recent mi se spusese ” tu esti o femeie fina, n-are rost sa te complici cu.. e sub nivelul tau” , eu parca de-al dracului ma apuc si le acord atentie. Desi vad si ma conving cu stupoare de prostia, grosolania si lipsa de maniere a multora. Repet, I’m not a fucking princess, dar spre deosebire de unii am standarde. Si dupa cum recent am invatat de la o contesa, oricat de educat si rafinat ai fi, uneori trebuie sa stii sa te cobori si la nivelul unora, poate chiar si pentru a purta o simpla conversatie, pentru ca nu e atat de bine sa traiesti de unul singur.

Uneori, nu inteleg de unde atata incredere in unii barbati? (hai sa le spunem asa, ca sa se simta si ei bine)

Era odata un tip, imi placea mult si era super dragut.. un pic cam increzut ce-i drept, dar daca era altfel, probabil nu ar fi fost pe placul meu, right? Si in timp ce vorbeam, totul era doar fluturasi si floricele… deodata citesc ” nu face Zorro cu sabia ce fac eu cu… “. Am ramas pur si simplu tampita in fata telefonului. Socata. Vorbeam de una singura ” cum poate un chip atat de dragut ca al tau sa scoata replica asta pe gura? de ce?”. Bineinteles ca nu i-am spus nimic, dar ramasesem un pic dezamagita.. In mintea mea il ridicasem pe-un piedestal si el tocmai cazuse de pe el.

Sunt o visatoare si am prea multe pretentii de la mine si probabil si de la cei cu care intru in discutie. Altfel nu vad de ce mereu ajung sa fiu cea care ramane cu un gust amar.
Leave a Reply

